6. Bölüm

214 10 1
                                    

Gözlerimi açtığımda adam beni odaya taşıyordu. Yatağa bırakıp odadan çıkmak isteyince kolundan tutup kendime çektim.

" Yar-dım edin lütfen? " nasıl bunları söylüyordum? Deli olmuş olmalıyım.

" Ama bunu size yapamam ben. " adam inkar ediyordu resmen.  Gözlerim doldu. Nerdeyse ağlıyordum.

" Ben...ben korkağın tekiyim. Nasıl olsa hatırlamıycam. " dedim göz yaşlarımı silerek. Adam bir anda dudaklarıma yapıştı.

Hissediyordu bunu oda. Sertleşmişti aleti. Kiyafetlerini çıkardı. Sonra benimkilerini çıkarmak istedi.

" Lü-lütfen sadece panto-lonu çık- " zevkden deli oluyorduk. Hatırlamıycaktım zaten. Neden dursun?

Öperek yavaş-yavaş aşağı gidiyordu. Hani istemiyordu? Aptal. İstiyormuş meğer.

" Beni tanımıyorsunuz bile. Ama şimdiden beğendiniz. " dedim o aletini içime sokunca. " Siktir! " bir şeyler mırıldanıyordum.

" Siz söylediniz. Nasıl olsa yarın hatırlamıycaksınız. " biraz daha sertce yaptı. " Hadi ama yüzünüzü kapatmayın. " yüzümümü kapatıyordum?

O kadar zevkden sonra plana sadık kalmak iyi bir şey olurdu bence. Biraz sonra ikimizde boşaldık. Adam kaslı vücuduyla kim bilir kaç kişinin aklını almıştı.

Biraz sonra aletini çıkarıp yatağa oturdu. Sigara çıkardı ve yaktı.

" Şimdi isminizi öğrene bilir miyim? " dedi bana.

" Neden? İsmimi ne yapıcaksınız? " dedim yataktan kalkarak.

" Çünkü... sebebi yok. " dedi kafasını sallayarak.

Kulaklığımdan gelen bir sesle yataktan fırladım. Hemen hazırlanıp kapıya yaklaştım. Adam hiçbir şey söylemedi. Kapıya yaklaştığımda son kez ona baktım.

" İsmim Batı! Güneşin batdığı yön. " gülümseyerek odadan çıktım. Ama adam hâlâ bir şey söylemedi.

----------

" Evet? "

" Onu buldum. "

" Kardeşimi mi? "

" Evet. "

---------

Koşarak yerime geçtim. Biraz sonra Caner koşarak geldi. " Hadi gidyoruz. Yolu biliyorsun değil mi? " haritayı çıkardığımda Caner bana yaklaşarak kokladı.

" Bu ne koku? Sen-? " elimle ağzını kapatdım.

" Eve gidince anlatırım. " koşarak alt kata indik. Tam çıkış yaklaşarken benim boylarda birisi karşıma çıktı. Benim gibi maske takıyordu. Bir anda yanında 4 kişi belirdi.

" Caner? " dedim korkarak.

" Korkma burdayım. Silahını yavaşca bana uzat. " kulağıma fısıldadı.

Titreyen elimle silahı gizlice Caner'e verdim. Caner hızlıca karşıma geçti. O ateş edince aradan sızırak kaçmayı becerdik.
Hızlıca rabaya binip ordan uzaklaştık. Peşimizden geldiklerini biliyordum. Ama olabildiģinden hızlı gidoyorduk bizi bulmalarına imkan yoktu.
_________________________________________

Günaydınnn. Sabah sabah gördüğüm rüyadan uyanır uyanmaz yeni bölüm atıyorum.

Biraz işlerim var. Halleder etmez yeni bölüm atıcam mutlaka.

İyi okumalarr.

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin