Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan, kime ne acınızdan..
_________________________________________
" ÖZGÜR! " sağ elimi tavana doğru uzatmış diğer elimiyse kalbimin üzerine koymuş bağırıyordum.
" Batı?! " odaya dalan Caner ve diğerleri ellerindeki silahla etrafa baktılar.
" Hassiktir! Kimse yok lan. Korkudan nerdeyse aklımızı kaçırıyorduk. " Sinan silahını indirip kafasını sağa sola haraket etdirdi.
Kafamı yastıktan kaldırıp çocuklara baktım. Gözümü kırpmadan baktım onlara. Vücudum titriyor, üşüyordum. Sanki içim yanıyordu. Dodaklarım kurumuş, yanaklarım alev alıyordu. Gözlerim kızarmış, başım ağrıyordu.
Caner benim bu halsizliyimi görünce kaşlarını çatdı. " Batı? İyi misin? Halsiz- " ellerini alnıma dokundurarak ateşimn yüksek olduğunu anladığında delirdi. " Ate- şin, ateşin var senin. Hem de yüksek. " daha bir kelime diyemeden kendimden geçtim. Gözlerimi kapatıp yatağa yatdım.
" Caner! Caner! Hassiktir! " odaya koşarak Sinan ve Aras girdi. " Siktir, siktir! Caner?! Özgür. Burda. Bulmuş bizi. Hepimizi bulumuş piç. "
" Batı? Batı! " yüzüme yediğim tokatla gözlerimi açtım. " Kalk gitmeliyiz. Hemen kalk! " daha kendime gelemeden Caner kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı. Koluma giren iki kişi beni kapıya doğru sürüklüyordu. " Hadi az kaldı. Hadi Batı. " Murat abi, Sinan, Aras ve Caner beni kurtarmaya çalışıyordu.
" Caner! Siz önden gidin ben onları tutarım." dedi Murat abi ve eline bir kaç silah aldı.
" Hayır! Biz onları tutarız Murat abi. Birlikte. Anca beraber kanca beraber! " Aras ve Sinan da Murat abiyle kalıp bizim kaçmamız için yardım etdiler. Ellerine aldıkları silahla karşıdan gelen adamların icabına bakıyordular.
Biz koşarak kapıya yaklaştık. Hâlâ uykulu ve ateşim vardı. Halsiz vücudumu taşımak bana zor geliyordu.
" Hadi Batı. Yaparız. Biraz daha dayan, sonra kurtuluyoruz. "
Evet, sonunda. Kurtuluyordum, kurtuluyorduk. Kaçıyorduk burdanda. Garajın karşısında duran motosiklete doğru koşuyorduk. Tam binecekken büyük ve siyah bir helikopter aşağıya indi.
" Batı? Biz bitdik. " Caner kolumu bırakıp geri geri gitdi. Dizi üzerine çökerek yere oturdu.
" Bırakın bizi! OROSPU ÇOCUKLARI! BIRAKIN! " elleri kolları bağlı olan arkadaşlarım, hayal kırıklığına uğrayan Caner ve helikopter karşısında duran ben buna anlam veremiyordum.
Helikopterden inen takım kiyafetli, kurt maskeli, benden biraz uzun erkek ve arkadan gelen bir kaç kişi bana taraf gelerek ellerimi bağladı. Çekişdire çekişdire arkadaşlarımın yanına getirip dize çöküzdürdüler.
" Bu sefer izin vermiycem. Senin beni aramana izin vermiycem. " silahını çekreek kafama dayadı. " Sevgili küçük kardeşim. "
" Doğu? " kaşlarımı çatdım, kendimi sıktım o an. Yüzüne tüpürmemek için. Ona en nefret dolu sözlerimi söylememek için. Çok kızgındım. Kaşlarımı çatmış bunca zaman aradığım abime bakıyordum. Ateşden dudaklarım kurumuş, suyum bitmişdi.
" Sen misin?! Hahahaha BUNCA ZAMAN BİZİM ARADIĞIMIZ ADAM SEN MİSİN?! Neden ya? Neden ha? Neden geldin? Nerden buldun bizi? Niye geldin? " Caner kafasını kaldırıp Doğu'ya baktı. Görebiliyordum cesaretini. Ama faydasızdı. Ne kadar söylese boşunaydı.
" Caner? Yapma. Benim için buna deymez. Yeter. " kafamı Caner'e çevirip yüzündeki kızgınlığa baktım. Benim bildiğim iyi kalpli, güler yüzlü Caner artık yoktu. Kaan'ın üzüntüsü, benim problemlerim, kaçmalar hepsi onu perişan etmişti. Belkide bana nefret ediyordu. Kim bilir?
Doğu eliyle işare etdi adamlardan birine. Silahla Caner'i nişan alıp sağ kolundan vurdu. Yüzüme sıçrayan kanla bağırmaya başladım. Caner'in öldüğünü düşünerek oraya bakmaya korktum. Oysa Caner yere çökmüş acıdan kıvrılıyordu.
" BATI! Korkma. Caner iyi. Bak. Sadece kolundan vuruldu. " Murat abini sesini duyunca direkt onlara baktım. Birde yerde kıvrılan Caner'e.
" Caner?! Can- "
" Kardeşim? Benimle gel. " Doğu elini bana uzatdı gelmem için. Gözlerim önündeki kişiyi mi yoksa arkadaşımı mı seçecektim. Hızlı cevap vermeliydim.
Düşün Batı. Düşün. Eğer şart karşılığında kabul edersen o zaman arkadaşlarını bırakırlar belki. Kafanı çalıştır. Karar ver. Hadi Batı!
" Tamam, ama bir şartım var. Ben seninle gelsem arkadaşlarımı rahat bırakacaksınız. Onlardan uzak durucaksınız. "
" Tamam. " dedi karşįmdaki kişi elini biraz daha bana uzatarak.
" Hayır! BATI HAYIR! " ben ayağa kalkıp abimin peşinden yürürken arkadan o kadar bağırıp, lanet okuyan arkadaşlarıma bakamadım bile. Utandım. Kendi yaptığıma utandım. Lanet okudum kendi kendime. Ben nasıl bir arkadaştım.
Helikoptere yaklaştıkca sesler giderek yok oluyordu. Ben helikoptere yaklaştıkca Tanrı'ya dua ediyordum bir mucize olsun diye. Bu zaman tam karşıda 9, 10 siyah araba göründü. Herkes pozisyonunu alıp silahlarını çıkardı. Bir kaç kişiyse beni iterek helikoptere binmem için zorluyordu.
" BATI! "
" Özgür? "
_________________________________________
Merhabalar, nasılsınız? İyisinizdir umarım. Hep iyi olun canlar. Kötü ruh halinden uzak durun. Hep pozitiv olun. Yapamam diye üzülmeyin, yaparım diye mutlu olun.
İyi okumalarrr.💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 DAKİKA [~GAY~] (B×B)
Teen FictionDoğu: 26 yaş. Akıllı, güçlü, hafife alınmıyı sevmeyen, kavgacı. Batı(uke): 25 yaş, Akıllı, korkak, unutkan, sakin biri. Özgür(seme) : 26 yaş,Kendisini çok seven, gamer, arkadaş canlısı, güzel, akıllı. Sinan: 26 yaş. Eğlenceli, akıllı, havalı. Kaan...