_________________________________________
Kenidimi olabildiğince ciddi, akıllı, cesur göstermeye çalışıyordum. Ama her defasında adamın bana olan bakışları yüzünden ya kafamı önüme eğer, ya da gözlerimi kapatıp uyuyormuş numarası yapıyordum.
Tüm yol boyunca öylece bana baktı Özgür. Aslında baya yakışıklı, zengin ve uzun ilişkilere dayanan birine benziyordu. Onun sevdiģi kişi benim gibi korkak, aciz ve yalnız biri olmamalıydı.
Neden beni seçmişdi ki diye düşünürken araba küçük bir otoparka giriş yaptı. Arabayı kullanan dayı arabayı bir yere park edip arabadan indi. Biz tarafa gelerek kapıyı açtı. Önden Özgür çıktı. Sonrada elini bana uzatarak arabadan inmem için elini tutmamı istedi.
Karşımdaki adama dikkatlice baktım. Yüzündeki mutluluğa. Benden önceki kişilere de mi böyle gülümsüyordu acaba?Kıskandım. Gözlerimi yana devirip elimi hafif temas etdirdim onun tenine. Sıkıca elimden tutup kendine çekti ve kollarının arasına saldı beni. Kendimi kaybedip yanlışlıkla Özgür'ün ayağına bastım.
" Aa özür dilerim. Özür dilerim Özgür. " ismiyle seslenmişdim az önce. Adam parlayan gözlerini gözlerime dikerek bana bakıyordu.
" İsmimle seslendin. " elini belime götürdü, kendine sıkıca bastırarak " Bu gün yanımdan ayrılmamalısın. Burası senin gibi küçük tavşanlar için tehlikeli. " dedi popomu elleyerek.
" Elini alırım götüne sokarım Özgür! " trip atarak bir adım yana kaydım.
Aslında yüzerimdeki kiyafet tavşan kiyafeti olduğu için bana böyle seslendini biliyordum. Yine de çaktırmadan devam etdim.
Girişe yeklaştıkca kalbim biraz daha hızlı atmaya başlıyordu. Girişde durmuş 3 kişi Özgür'ü görünce hemen girişin kapılarını açtılar. İçeri çok kalabalıkdı.
Etrafda gezen kadın garsonlar, onlara yavşayan bazı piçler ve başka kimler vardı bu klüpte.
Kapıda durmuş öylece etrafa bakan Özgür'ü görünce her kes sesini kesiti ve onun geçmesi için yol açtılar.
Özgür beni kendine taraf çekerek her kesin bize açtığı yolla klübe giriş yaptık. Her kesin bana olan dik bakışı yüzünden kendimi kötü hissediyordum. Özgür benim endişeli olduğumu görünce elimi sıkıca tutdu.
" Kafanı dik tut. Burası benim alanım. Hiç kimse sana bakamaz. " kendinden emin şekilde bizim için ayrılmış olan özel masaya geçtik. Biraz sonra parti kaldığı yerden devam etdi.
Gözüm sürekli telefondaydı. Plana sadık kalmam gerekiyordu. Ama bu kadar kalabalık arasında kendimi huzursuz hissediyordum. Ara sıra Özgür'e bakıyor, sonra karşımdaki biradan bir yudum alıyordum.
" OOO! Özgür bey! Bu ne tesadüf?! " birileri bizim yanımıza gelerek huzurumuzu bozmaya çalıştı.
" Vay be! Özgür kim küçük tavşan! Yeni karşında domalan m- " Özgür adamın kafasına silahı doğruldarak beni kollarının arasına aldı.
" Götün yiyorsa bir daha söyle. Beynini götün gibi patlatırım. "
" Hop, hop. Tamam yaa. Ne dedik? Kızma. " çocuğun korkudan rengi atdı.
" Git sevgiline sor ne dediğini. Benim sevgilime laf söyleyemezsiniz. Ne bur'da, ne de başka bir yerde. " ayağını ayağının üzerine koyarak vücuduma temas etdi.
" Bakıyorumda kendini daha olgun aparmaya başlamışsın Özgür. " 35 yaşlarında bir kadın geldi yanımıza.
" A, bayan Maria. Nasılsınız efendim? " Özgür ayağa kalkarak kadına taraf gitdi.
Gözlerini benden çekmeyen kadın gelip tam karşımda oturdu. Onun bana baktığını görünce bir şey yapmak istedim. Kadın o kadar korkunç bakıyordu ki, nerdeyse korkudan eve dönecektim.
Evet, herkesi sahnenin karşısına topladılar. Aslında bugün özle bir gündü. Özgür daha bir şirkete sahip olacaktı bugün. Bu yüzden şık giyinmiş, gözleri üzerine dikiyordu.
Herkes sahenin karşısnda toplanmış Özgür'ü bekliyordu.
" Evet sevgili konuklar! Bugün COS şirketinin yeni patronunu size açıklıycam. Karşınızda ÖZGÜR KUTAY! "
Özgür ayağa kalkarak sahneye doğru yürüdü. Beni davet etmesine şaşırmadım aslında. Sonuçta bu onun günüydü. Tüm göz ve dikkatler üzerindeydi.
Özgür sahneye çıkarak mikrofonu eline aldı ve kısa konuşma yaptı: " Teşekkürler, teşekkürler. Evet saygıdeğer konuklar. Hepinizi bu özel günde geldiğiniz için teşekkür ederim. Gerçekten işe başladığım bu 3 yıl içinde çok şey öğrendim. Bana ayrıca değer veren kişilerin olması beni mutlu ediyor. Bu kişilerden en başta bayan Maria olmakla diğer herkese saygımı sunuyorum.
Bu şirket 3. olmakla benim için en önemli şirketlerden biri. COS şirketi herkesin rahat ve güvenliğini sağlayacak bir şirket olmak için kuruldu. Önce şirket hakkında biraz konuşma yapıyım.
Şirket 2016 -de tikilmeye karar verilmiş ve özel olarak benim için önemli bir çalışmaydı. Tikilmesi 7 yıl süren bu şirket binası 37 katlı, 2400 odalı. Özel olarak tasarlanmış olan çalışma odaları tüm çalışanlar için rahatlığı koruyor.
Bu şirketi tikmek için bana yardımlarını sunan Murat Arslan, Hanım Güzel, Anna Melly ve en önemlisi Bayan Maria'ya derin teşekkürlerimi sunuyorum. Saygılarrr ve sevgiler. "Gördüğüm ve duyduğum en güzel konuşmalar arasında bu konuşma 1. oldu. Yüksek ses tonu ve yanlış yapmadan söylediği tüm ocümleler aklıma yazıldı.
*telefon çalar*
" A-Alo? Kaan? "
_________________________________________
İyi okumalarrr.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 DAKİKA [~GAY~] (B×B)
Teen FictionDoğu: 26 yaş. Akıllı, güçlü, hafife alınmıyı sevmeyen, kavgacı. Batı(uke): 25 yaş, Akıllı, korkak, unutkan, sakin biri. Özgür(seme) : 26 yaş,Kendisini çok seven, gamer, arkadaş canlısı, güzel, akıllı. Sinan: 26 yaş. Eğlenceli, akıllı, havalı. Kaan...