21. Bölüm

83 4 1
                                    


( 18+ bölüm)

" Nerdeyim ben? "

Gözlerimi açtım güzel bir odada. Kafamı sağa sola haraket etdirip dikkatlice etrafa baktım. Kalkarak arkama yaslandım. Düzenli, büyük ve tuhaf tabloları olan odaya baktım. Tam sağımda pencerinin karşısındaki sandalyede biri oturuyordu. Tam göremesemde elindeki bardağa bir şeyler döktü. Sonra da karşısındaki bira dolu şişeyi bardağa döktü. Parmağını içine sokarak karıştırmaya başladı. Bardağa döktüğü şey birayla tam karıştıkdan sonra ayağa kalktı. O kalkerken ben kendimi kaybetdim. Bana yaklaşarken kalbim daha da hızlı atarken elimi kalbime götürdüm.

[ Dursana amk! Neden durmuyorsun. ] kalbimle konuşurken adam üzerimdeki yorganı cekerek yana fırlatdı.

" Aaa- " elini çoktan şortuma geçiren Özgür giderek üzerimdekileri çıkarıyordu. Parmaklarını ağzıma sokarak iyice açtıkdan sonra bardaktaki birayı ağzıma döktü. Kendi kravatını çıkarıp gözlerimi bağladı. Ben biranın kötü tadından ve içindeki tuhaf şeyden dolayı sıcaklanıyordum.

" Dur-d-dur... " boynumu yalanyan bir şeyle yüksek sesle inledim.

" Özgü-r ısırma orayı. Meme uç-larım hass-sas...hhmm " Özgür daha aşağıya inerken ellerimle Özgür'ün saçlarını okşuyordum.

Tam ağzını aletime dokundurunca yüksek sesle "dur" diye bağırdım.

" Batı? İzin ver bana. Seni seveyim. " kollarımı sıkıca tutarak beni yüzüstü çevirdi.
Vücudum yanıyordu. Popoma değen şaplakla vücudum titredi. Özgür eliyle deliğimi açarken ben zevkden delirmiş durumdaydım. Ağzımdan dökülen salyalar yastığı ıslatmıştı bile.

Özgür benim bu halimi görünce dayanamadan iki parmağını ağzıma soktu.
" Güzelce yala. " dedi ve parmaklarını ağzımda gezindirmeye başladı. Ben ağzımdaki parmakalrı yalarken Özgür diğer eliyle çekmexeden bir şey arıyordu.

" Buldum. Hey durma sen. Devam et, em. " parmaklarına birini daha elave ederek daha derine doğru soktu. Bir şeyler duyuyordum.

" Dur. " kravatın bir tarafını aşağı çekerek Özgür'e bakmak istedim. Bu zaman deliğem giren parmakla kafamı yukarı doğru kaldırıp inildedim. Derin derin nefes alarak Özgür'ün kollarından tutdum.

Özgür bir kaç parmak daha sokarken ben zevkden kuduruyordum.

" İyi mi? Hoşuna gidiyor mu? Buraya bastırıyım mı? "

" Evet. T-tam oras- "

Özgür beni kendine çekerek kalçalarımı açtı. Penisine çoktan kondom takmışdı galiba.

Özgür ona bakmamam için kravatı arkadan yeniden bağladı. Deliğime giren büyük penisle kendimi zevkden alakoyamadım. İçimi dolduran penis ireli geri haraket edince biraz daha kendimi kaybediyordum.

" Siktir...ahhh " Özgür zevkle saçlarını okşadı. Üzerime yaslanarak daha da derine sokdu.

" Dilin çok şirin. " Özgür iki pamağıyla dilimi okşarken ağzımın kenarından akan salya yastığı ıslatmışdı.

" Boraz doho derone...(biraz daha derine) " Özgür kulağıma yaklaşarak fısıltıyla " Lütfen
de. " dedi. Ben gözlerimi kapayan kravatı kaydırarak oturak pozsizyonu aldım. Yüzümü Özgür'e çevirerek " Lüt-fennhh. " diye mırıldandı. Özgür daha sertce bastırıp kollarıyla beni sıkıca sardı. " Duyamadım. " kulağıma fısıldayarak bir ısırık aldı. " Bir daha söyle. " dudağını dudağımla buluşturdu ve ağzımı açmam için dilini kullandı.

" E-efendimmhh...lütfen içime boşalın. " dediğim zaman Özgür beni yatağa iterek bacaklarımı iyice açtı.

" Siktir, siktir. Demek bu kadar azgın ve sapıksın. Tamam dediğin gibi olsun. "

" Ö-Ö-gür ben boşlamak üzre- " aletimin ucunu parmakla tutan Özgür gülümseme yaptı. Üzerime çökerek boynumu morarana kadar ısırdı.

" Biraz daha bekle. Birlikte boşalalım. "

Zevkden gözlerim kararıyordu. En azından Özgürle birlikte boşaldık. İkimizde aynı yatakta çıplak yatıyorduk. Gözlerimi yana kaydırıp Özgür'e baktım. Yüzündeki yorgunluğu görüyordum. Sanki bunca zaman beni arıyormuş gibi.

" Teşekkür ederim. " dedim.

" Ne? " yüzünü bana çevirimce gözlerimiz buluştu. " Teşekkür ederim Özgür. " desim bir daha ellerini tutarken. Sıkıca tutdu ellerimi. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu. Gözlerim büyüdü. Dudaklarımı hafifden ısırdım. O an her şey gözümden kayboldu.

Aşık mı oluyordum? Galiba öyle hiss ediyorum.

_________________________________________

NASILSINIZZZ? NASIL GİDİYOR HAYAT? NELER YAPIYORSUNUZ?

Çok yorgunum. Bu gün baya yorgun geçti günüm. Valla dayanması zor gerçekten. Yorgun düşmemek için ara verin. Dinlenin, kendinize dikkat edin.

Hepinizi seviyorummm.💗🤍

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin