7. Bölüm

206 10 1
                                    

Bu kadar zamanı nerede harcıyordum? Bilmiyorum. Gerçekten bilmiyorum. Hayatın bana karşı olan nefreti neden büyüktü. Üvey annem babamla beni terk etdi. Arkadaşlarım, sevgilim...

Eve varınca ilk kiyafetlerden kurtulmak oldu. Güzel banyo yaptıktan sonra salona geçtik.

" Eee Caner? Ne bu elindeki? " dedim Caner'e bakarak.

" Biliyor musun? Ben okulun gizli bilgisayarından bu şehirde yaşayan her kesin dosyasını aldım. Artık onların kim olduğunu nerde yaşadığını biliyor olucaz. Sadece bu dosyayı bilgisayara yüklemem lazım. Böylece herşey yoluna giricek. " şaşkınla ona bakarken alnıma dokundu.
" İyi misin sen? Aaa doğru. Nolmuşdu sana? O koku neydi? " utanarak gözlerimi devirdim.

" Caner?! Biliyor musun? Görevdeyken biri geldi. Benimle içmek ister misin falan dedi bana. Ben kabul etmeyince koku yaydı. Tam bayılırken birisi beni tutdu. İşte seni rahatsız ediyor mu sevgilim falan dedi. Adam çekip gidince onunla kaldım. Beni lavobaya götürmesini rica etdim. İşte sonra da adama yapıştım, odaya falan... neyse daha fazla konuşmak istemiyorum. " ben konuştukca kendinden geçen Caner beni gülümsetmeyi başarıyordu.

Bu geceyi benimle kalacaktı Caner. Mutluydum. Arkadaşımla böyle bir güzel anımız olduğu için. Geç saate kadar oyun oynadık. Uykumuz gelince de yatağa fırladık. Biraz sonra oda sessizleşti.

" Caner? " dedim sessizliği bozarak.

" Efendim? " uyumamıştı. Ne güzel.

" Şimdi biz abimi arıyoruz ya? Onu bulunca ne olucak? Yani böyle anılarımız bir daha olmıycak. "

" Yanılıyorsun! Bu ne ki? Daha bizim güzel anılarımız karşıda kanka. " bu uyumama gerçekten yardım etdi. Mutluydum.

" İyi geceler Caner. " gülümsedim.

" Sana da iyi geceler. Yarın büyük bir gün. Uykunu al. " yana çevirildi.

-------

" Caner?! Bunlar kim?! Neden maske takıyorlar?! " Caner nerdeydi. Olamaz.

" Caner?! Nerdesin?! CANER! "

" BURDAYIM! SİLAHLA GELDİM. Merak etme. BANA GÜVEM SADECE! " karşıma geçti.

Bize yaklaşan adamlara ateş ediyorduk. Ama adamlar ölmüyordu. Bize yaklaştıkca kacacak yerimiz bir o kadar daralıyordu. Ortadaki patron olmalıydı.

" DUR Bİ' SANİYE! NEREYE KAYBOLDU?! " ben korkarak etrafa bakınırken birisi kulağıma fısıldadı.

" Son 1 dakika. "

-------

Gözlerimi açtığımda saat 8-i 5 geçiyordu. Bu nasıl bir rüyaydı? Caner yatakta yoktu. Nereye gitdi? Merak ederek ayağa kalktım. Hazırlanıp mutfağa gittim.

" Ooo. Günaydın prenses. " yine sinirimi bozmaya çalışıyordu.

" Caner, sinirimi boziyirsun sabah-sabah. Ama bunu seviyorum. Bu yüzden sana saldrmıycam. " buzdolabını açtım. İçinden yumurta ve bir kaç malzeme çıkardım. Yemek yaptım ve sufrayı hazırladım.

" Gel kahvaltı yapalım. Sonra işe koyulalım." yemek yeyip salona keçdik.

Caner elindeki dosyayı bilgisayarda bulmaya çalışıyordu.

" Buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Buldum. Evet hazır mısın? " bana bakarak göz kırptı.

" Hayır buna hazır değilim. Gerçekten. " yalan söylemeyirdum. Buna gerçekten hazır değildim. Tüm gücümü toplayıp
" Tamam! " dedim.

Biraz sonra Caner dosyayı açtı. " Evet kimi arıyoruz? İsim ve soy isim? "

Yutkunup " Doğu. Doğu Arslan. " Caner bir şeyler yazdıkdan sonra yaşadığımız yeride not aldı.

" Noldu Caner? Neden şaşırdın? Bulamadın mı? " ben ona soraraken yüzünü bana çevirip korkuyla baktı.

" Batı? Buldum aslında. Ama..." ne? Ama ne?

" Ama ne? "

" Buna inanmıycaksın. Tam şu anda asansörden indiler. Burdalar. "
_________________________________________

Selamlarrr. Nasılsınız? Çok özledim hikaye okumayı, yazmayı, paylaşmayı. Zaman bulamıyordum. Nihayet bulabildim.

İyi okumalarr ve iyi gecelerr.

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin