26. Bölüm

76 4 0
                                    

Her kese merhabalarrr. Nasılsınız? İyi olun hepiniz. Çok meşgul olduğum için çokta aktif olmaya bilirim. Bu hafta önemli bir haftada gelen hafta tümüyle boş olucam. Aktiv olurum herhalde.

Hadi o zaman sizleri seviyorum. İyi okumalarrr.

___________________________________________

~Doğu'nun öldürülmesi.

Doğu'nun dilinden...


" Bazı işlerim var. Sen burda kal. " abim odadan çıktı.

Hızlı adımlarla dışarı çıkmaya hazırlanıyordum.

" Doğu, Doğu? "

" Söyle ne oldu Sinan? "

" Doğu?! Amcan...bizim arazide. Adamları topla gel. " üzgün sesle bana söyledi.

" Kaç kişiler?! "

" Çok fazla. Yetmiyoruz. Yardım et lütf- AAAĞHH! "

" Alo? ALO?! SİNAN! SİKTİR! TÜM ADAMLARI TOPLAYIN! "

Herkes hazırlanmaya koyulmuştu. Tüm silah ve diğer eşyaları arabalara topluyordu.

" Efendim araba hazır. "

Silahlarımı elime aldım ve hızlı adımlarla arabaya taraf gitmeye başladım.

" Sür! BİZİM ÖZEL ARAZİYE! "

Korkuyla Allah'a dua ediyordum. Sinan'a bir şey olmasın diye. Gözlerimi kapatmış öylece durmuştum. Birden kulağıma ağlama sesi geldi. Gözlerimi bir anda açıp karşıya baktım. Burası bizim gitdiğimiz yön değildi.

" Özür di-di-dilerim e-efendim. Size ihanet etdiğim iç-in. Ama bunu yapmasam bebeğimi ve karımı ö-öldüreceklerini söylediler. "

" T-tamam. Nereye söyledilee oraya sür. " bu anda bile soğukkanlılığımı korumak zorundaydım.

Araba durdu. Ben arabanın pencereden dışarı bakarak dalmıştım. Eğer Sinan'a birşey olursa bunun benim suçum olduğu biliyorum.

" Geldik efendim. " dedi adam. Ben kendimi buna hazırlamıştım. Bunun birgün geleceğini biliyordum. Bu yüzden telaş yapmadan kapıyı açtım. Dışarı çıktım. Karşımdaki büyük, eski bir 3 katlı binaya baktım. Girişe taraf yürümeye başladım. Tam içeri girecekken kafamdan bir darbe aldım. O darbeylede kendimi kaybetmişdim.

" Doğu? Doğu? Uyan sevdiğim. Nolur? Doğu? " sesler kafamda yankılanıyordu. Yavaş yavaş kendime geliyordum. Gözlerimi açıp etrafıma baktım. Karşımda elleri kolları bağlı olan Sinan'a kaydı gözlerim. "SİNAN! " diye ona taraf sürünmeye başladım.

" Doğu? Gelme! "

" Nereye gidiyorsun sen? " biri arkadan saçlarımı tutdu. Yukarı doğru dartdı.

" Nasıl? Beğendin mi? " kafamı yere vurarak bir daha tekrar etdi. " Beğendin mi? Bak ona nasıl güzel çizgiler yaptık. Güzelce morartmışık değil mi? "

" S-seni sik kafa. Siktiğimin piçi! " kafam bir kez daha yere çarpıldı.

" Durun! Yapmayın! Doğu?! "

" ARTIK SABRIM TÜKENDİ! SABAHDAN DOĞU DOĞU! AL İŞTE GETİRDİM DOĞU'YU! Napıcak sana Doğu? HA?! "

" Do-D-Doğu-? " Sinan bir kez daha benim ismimi sesleyince ayağa kalktım. Adamın kolundan tutdum ve çevirdim. Elimdeki silahı ona sokucakken arkadan birisi beni silahla vurdu. Acı içinde yere serildim.

" Gidiyoruz! Bombayı ektif edin! "

Bomba mı? Bomba mı vardı?

" Sinan? " diyerek ona baktım. " Bombanın nerde olduğunu biliyor mu-? " tıkırtı seslerini duydum.

" Doğu? Yazıklar olsun. Seni o kadar bekledi amcan. Neden beni seçmedin? Benimle güçlü ola bilirdin. Ama yalnış yaptın. Şimdiyse 1 yalnışında tüm bombalar partlayacak. Hatta senin malikanen. Ne sandın? Senin malikaneyede bomba yerleştirdi adamlarım. Tadını çıkarmak kalıyor bana artık! " dedi. Kapıyı üzümüze kapatıp gitdi.

" Yapma Doğu. Boşver beni kurtar kendini. "

" Delirdin mi sen?! BEN BUNCA YOLU SENİ KURTARMAYA GELDİM! SENDE BENİ KOVUYORSUN! "

" N-ne? "

Bombayı açıp içindekileri çözmeye çalıştım. Ama bu bomba öyle bir şey değildi. Tek yanlış hamlemde havaya uça bilirdik.

" Doğu? Doğu? Doğu ben korkuyorum. Yapma. Kurtulamıycaz zaten! Kapı kilitli ve ikimizde yaralıyız zamanında kurtulsak bile diğer bombalar bizi havaya uçurur. "

" Sinan? Affet beni! Herşey benim suçum! Seni de bu oyuna sürükledim. " Sinan'ın ellerini ve bacaklarını çözdüm dikkatlice. Yaralı halimle yanına çökerek onun ellerinden sıkıca tutdum.

" Doğu? Mutluyum ben. Beni kurtarmaya gelmişsin. Beni hiç bu kadar önemsemezdin. Bugün burda sana bir kez daha söylüyorum. Seni seviyorum. " göz yaşlarımı silerek yüzüme dokundu Sinan. Ne acı bir duygu! O kadar bekle bekle ve şimdiyse son. Yüzümü ona çevirip kızarmış, morarmış yüzüne baktım.

" Sinan seni seviyorum. Çok uzun zaman önceydi bu. Bugün söylemek zorunda kaldım. AFFET BENİ! KENDİME O KADAR KIZIYORUM Kİ! Artık bunların önemi yok. Çünki ölücez. "

" Evet. Birlikte ölücez. Bu zamana kadar beni sevdiğini biliyordum zaten. Seni Kaan'la konuşurken duymuştum. Beni sevdiği ama beni süründürmek için söylediğini biliyorum. Bende buna devam etdim. En azından sen bunu seviyordun. Ben sana dokunmasam bile, seni öpmesem bile- "

Onun dudaklarına dokundurdum dudaklarımı. Hafifce öpücük kondurdum. Kafamı onun kafasına yasladım.

" Artık öpdün. Ölüm öpücüğü. " diyerek gülmeye başladık.

" Son 1 dakika. "

" E-evet. " dedim ve elinden daha sıkı tutdum. " Az kaldı. "

" Doğu? Abin? Peki o? "

" Bilmiyorum. O güçlü biri. Özgür onun yanında olucak. Gelirken ona haber vermiştim. O, kardeşime sahip çıkıcak. Ona güveniyorum. "

Son kez sevdiğim kişinin gözlerine bakıp
" Seni seviyorum Sinan. " dedim titrek sesle.

5...4...3...

" Bende seni seviyorum Doğu. Diğer hayatda görüşmek dileğiyle. "

...2...1

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin