25. Bölüm

88 4 0
                                    

Selamlar canlarım. Nasılsınz? İyi olun her zaman. Bu aralar çok yorgun, kırgın ve üzgünüm. O kadar çok sorun çıktı ki karşıma. Nasıl tepki vericeğimi bilemedim. Güvenim paramparça oldu ya.

Kendinize dikkat edin canlarım. Güvenecsğiniz insanları dikkatli seçin. Hepinizi seviyorum. 💗

༻༺༻༺༻༺༻༺༻༺༻༺༻ᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊᬊ

" Hadi BİRAZ DAHA! " dışarıya atılan son bir adımla kos koca villa patladı. Kendimi dışarıya atarak kurtulmayı başarmıştım. Ama kafamı yere çarptığım için kafam feci acıyordu. Kan damlaya damlaya gözümü zar zor açıp ayağa kalktım. Patlayan villadan uzaklaşmak için çabalıyordum. 

Orada uzaklaşarak karşımdaki uzun ve karanlık yolun kenarıyla yola koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Orada uzaklaşarak karşımdaki uzun ve karanlık yolun kenarıyla yola koyuldum. Nereye gitdiğimi bilmiyordum. Bir ayağımı sürüyerek, bir elimle de kafamı tutarak olabildiğince uzaklaşmaya çalışıyordum.

" Lanet olsun! Herşey benim zararıma işliyor sanki. Gerizekalı saat, gerizekalı kütübhane, gerizekalı rüya! " ben konuştükca kafamın ağrısï artıyordu. Gözlerim kan almışdı, etrafımı kırmızı görüyordum. Bir adım daha gidemeden yere düştüm. " Yaaa! Neden ben?! " ağlamaya başladım. Kendimi durduramadım. Yalnız başıma patlamadan kurtuldum, şimdi de kaçmaya çalışıyordum. Özgür'ü istiyordum. Bu bir lanet olmalıydı. Onunlayken mutluyum. Ondan uzaklaşıncaysa çok kötü şeyler oluyordu.

" Bir dakika? Özgür kim? " zihnimin derinliklerine inerek Özgür'ün kim olduğunu anlamaya çalışıyordum. " Kim bu? Ben neden burdayım? Elim niye kan?! "

Tam hatırlamıyorum, ama arkama dönünce yanan villayı görsüğümde azdan çoktan anlamıştım.

~Arabalar hızla yakkaşır.

" Arabalar mı? Hem de bir tane değil, bir kaç tane. Burda ne sikim dönüyor ya. " ayağa kalkarak gözlerimi biraz kısdım. Tam sayamadım ama, galiba 14 araba vardı.

~Batı'nın yakınlığında bir yerlerde durur.

" HEY! SEN! BULDUK SENİ RÜYACI ÇOCUK!"
ellerindeki silahı bana doğrultan kurt maskeli adam bana yaklaşıyordu. Benimse aklıma gelen ilk şey ayağımı sürüyerek ordan uzaklaşmaktı.

" Yakaladım seni küçük velet! Bok parçası! "

" Bırak! Bırakın beni! Siz kimsiniz?! " diye gömleğimi tutan adamdan kurtulmaya çalıştım.

Adam beni yere itdi. Kafam zaten karışık. Bir şeyler hatırlamaya çalışıyorum, birde bu kurt maskeli çıktı ortaya.

" Beni tanımadın mı? " elini yüzündeki maskeye götürdü. Maskeyi çıkardı.

" Aa-am-amca? " biraz arkaya giderek söyledim. Çok şaşırdım. Ailemi öldürdükten sonra birden ortaya çıktı.

" Sen neden-? "

" HAHAHA! NE SANIYORDUN KÜÇÜK VELET! O GÜN SENİ DE ÖLDÜRMELİYDİM! Seni öldürseydim şimdi abin benimle olurdu. Senin yüzünden abini bu gün kendi ellerimle öldürdüm. ARTIK KİMSEN YOK! HAHAHA! " adam kahkahalara boğulurken kafamı aşağı çevirmiş ağlıyordum. Bu kadar mı zayıftım. Kimsem kalmadı mı hakikaten? Hiçkimse mi? Yalnız mıyım?

Kendi kendime bunları sorup duruyordum. Yalnız bunları. Hızlı hızlı alıp verdiğim nefesi dizginlemeye çalışıyordum. Ama adam benim kolumdan tutarak çekiştirmeye başladı bir anda. " Dur. DUR! ABİ! İMDAT! " diye bağırıyordum. Sesimi duyan kimse yoktu. Bağırıp çağırmama rağmen beni duyan kimse yoktu.

" BOŞUNA BAĞIRMA! ABİN GELMİYCEK! ÖLDÜ O! ÖLDÜRDÜM ONU! Kendi ellerimle öldürdüm onu. "

" Yalan söylüyorsun! Ölmedi o! "

Adam beni itip sertce tokat atdı. " Düşün bir. " dedi ve devam etdi. " Sence aileni neden öldürdüm? Düşün bir. "

" Ne-neden? "

" Abimin mal-varlığına el koyucaktım! Onları öldürüp abine sahip çıkacaktım. O ömür boyunca sizin katilinizi ararken bende onu kullanacktım. Zamanı gelincede öldürecektim. O gün! O gün...eğer seni öldürseydim abin seni bulmak için o kadar para ve güç sarfetmezdi. SENİN YÜZÜNDEN! Herşeyin merkezinde sen ve senin rüyan duruyor. Lanet olmuş
rüyaların! "

Bu beni manipüle yapmak için kullandığı yöntemlerden biriydi. Sadece ben anlamadım. O kadar çaba sarfedib buraya kadar gel, sonra da amca dediğin bir adam ortaya çıksın.

Herşeye nefret ediyorum. Can sıkıntısından başka bir şey değil.
_________________________________________

İYİ OKUMALARRR.

1 DAKİKA [~GAY~] (B×B) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin