"MEEERT BURAYA GEL GERİZEKALI"
diye bağırarak mertin peşinden koşmaya başladım tabi hayvan gibi uzun olduğundan bacakları da uzundu ve benden hızlı koşabiliyordu salak çocuk. Biraz daha hızlanmaya çalıştım bakın çalıştım diyorum çünkü bağcığıma takılıp düşmüştüm 'OF MERT OFF" şuan bütün okula rezil olmuştum aptal çocuk hırsımı ondan çıkaracaktım.
"iyimisin lan?"yok vallahi aptal bu çocuk "nasıl görünüyorum mert"
"Yere ďüşmüş gibi"
"Hadi ya ben bilmiyordum lan Salak herif senin yüzünden düştüm malmisin oğlum sen niye tostumu alıp kaçıyorsun aptal."
"Ama saye açım ben"
"Ulan bu gün 3 tane tost 2 tane poğaça 1 tane simit 2 çikolata 3 te kola gömdün nasıl hala açsın midende kara delik mi var." Diyerek beni kaldırması için elimi ona uzattım hala yerde oturuyordum götüm düzleşti anasını satayım " olm ne kadar yemişim lan" derken beni yerden kaldırdı "ayısın mert ayı ver tostumu" diyerek tostmu elinden aldım "aman yemedik tostunu"
"Almasam onu da yiyecektin mert"
"Ama saye kuşum açım ben" dediğinde elimdeki tostun yarısını bölüp verirken "al lan al yine kiyamdim sana" dedim.
"Adamsın sen var ya adamsın" diyip yumruğunu uzatti bende yumruğunu uzattım ve yumruk tokuşrurduk "o değilde bir dahaki ders matematik sınavı var ne yapcaz lan?"Matematik sınavı aklıma gelince içime bir sıkıntı çöktü eğer düşük alırsam babam beni döverdi kopya da yakalanirsam daha çok döverdi ne yapacaktım ben
"Bilmiyorum mert halletcez bi şekilde ama düşük alırsam babam yine döver beni bir şekilde yüksek almam lazim" babamın beni dövdüğünü merte rahat bir şeklide söyleyebiliyordum çünkü mert 9.sınıfran beri yani 15 yaşımdan beri en yakın arkadaşımdı 9,10.sınıflar birlikte geçmişti şimdi de 11.sınıfı beraber geçiriyorduk o yüzden her şeyimi biliyordu babamın beni dövdüğünü bile "saye o adam sana vurmaya devam ediyor değil mi"
"Evet"
" bak saye gel bir yolunu bulalım kurtul şu adamdan biz seni alırız annem seni çok sever biliyorsun bizimle yaşarsın kardeşim gibisin zaten ayni evde de yaşayabiliriz seni böyle bırakmaya dayanamıyorum bak lütfen artık bir şey yapalim" aslında dediği çok güzel bir şeydi ama yasal işlemler çok sıkıntı olabilir ve bu olay çözülmezse babam denen adam beni saha çok döverdi
" mert biliyorsun bunun için yasal işlemler lazım eğer kanitlanmazsa o adam beni daha çok döver ben dayanamam boş ver unutalım bunları"
"Ama-" dediğinde zil çalmıştı
"Hadi bak zil çaldı sınıfa çıkalım hadiiii"
"Tamam ama bu konu burada kapanmadı"
"He mert he"sınıfa girdik ve duvar köşesi en arkadaki yerimize oturduk önümüzde erdem vardı. Ona okulda herkes yavşak erdem diyordu çünkü önüne gelen her kızla konuşuyordu bu aralarda bana takmıştı aptal. Erdem arkasını dönüp "naber güzelim?" Diye sordu yok anam mal bu çocuk abimden dayak yedi hala uslanmadi mertten dayak yedi yine usanmadi vallahi aptal."işine bak erdem" diye kısa bir cevap verdim "Ama kalbimi kırıyorsun güzelim"
"Ben de senin güzelin diyen ağzını kıracağım şimdi önüne dön erdem yine dayak mı istiyorsun yoksa" diye mert girdi araya aslanım be
Erdem önüne dönmüştü "yine seni rahatsız mı ediyor bu it herif ? "
"Ara sıra ediyo geçen abimden sayak yedi zaten aptal"
"Hala nasıl uslanmadi"
"Abim bir şey yapmadim azicik hırpaladim sadece dedi o yüzden sanırım"
"Nasıl ya bulut abi dövmemiş mi bu iti"
"Orasını bilmiyorum artik" dediğimde Hoca geldi ve sinav kağıtlarını dağıttı.Sonunda son ders bitmişti ve mertle çantamizi topluyorduk. Matematik sınavı kötü geçmişti kesin eve gidince Hoca babamı arayıp notumu söyleyecek ve bende dayak yiyecektim
"Saye istersen seninle gelebilirim"
"Gerek yok mert sen gittikten sonra dayak yerim yani illaki yerim ilk değil biliyorsun alışkınım"
"bir şey teklif ettim kabul etmiyorsun elimden bir şey gelmiyor...offf...tamam bak madem öyle istiyorsun öyle yapalım ama sakın beni habersiz bırakma eve gidince ara... ve eğer bir şey olursada ara"
"Tamammm ararımm"
"Söz ver"
"Söözz"
"Görüşürüz o zaman saye kuşum"
"Görüşelim aslanim" dediğimde ikimizde gülmeye başladık sonra yavaş yavaş farklı yönlere doğru yürüyüp ayrıldık mert ten uzaklaşınca kulaklığımı taktım ve eve doğru yürümeye başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem
General Fictionsaye'nin bir gün ailesi sandığı insanlar aslında gerçek ailesi değilse? ve gerçek ailesi onu almak istiyorsa? peki saye'nin bi ikizi kardeşi ve abileri varsa? abileri ikizi ve kardeşi ile saye anlaşabilecek mi? saye eski ailesinde neler yaşadı? saye...