1

39.4K 1.1K 7
                                    

ဇွန်းခရင်းသံမှ အပ အခြားမည်သည် အသံမှ မကြားရလောက်အောင် တိတ်ဆိတ်နေသည့် မိသားစု ထမင်းစားဝိုင်း...

ခုံတန်းရှေ့၏ တဖတ်တချက်စီမှာ အဖေတူ မအေကွဲ မောင်နှမ လေးယောက်နှင့် တဦးတည်းသော အိမ်ရှင်မ မေမေလေးခေါ် Lee min yung

စားပွဲခုံရဲ ထိပ်ဆုံးမှာထိုင်နေတာကတော့ ဒီအိမ်ကြီးရဲ့ အရှင်သခင် ကိုရီးယားနိုင်ငံရဲ့ စီးပွားရေး ဘုရင် Kim Group ရဲ့ ဥက္ကဋ္ဌ ကြီး Kim Rae Won ..

Kim Taehyung
Kim Raw Won ရဲ့ ပထမဆုံး မိန်းမနဲ့ ရတဲ့
သားအကြီးဆုံး.. အသက် 23 အရွယ်..
ကောင်လေး..

အဖေကို သေလောက်အောင်မုန်းပြီး ပြသာနာ သာ နည်းမျိုးစုံ ပတ်ရှာနေတက်တဲ့ ခက်ဆိုးဆိုးကောင်လေး တယောက်.

အဖေ ပါဝါ နဲ့ အဖေ အာဏ ကို နည်းမျိုးစုံနဲ့ သုံးတက်တဲ့ ကောင်လေး..အဖေတောင် မနိုင်လို့ လွှတ်ထားရတဲ့ ထိကို ဆိုးသွမ်းပေမယ့်..

သူ့ကို လာမထိသေးသရွေ့ သူဘက်စပြီး ဘာ
ပြသာနာမှ မရှာဘူး.. လာထိမိရင်တော့ အသက်နဲ့ ခန္တာ အိုးစားကွဲဖို့သာ ပြင်ထားပေတော့..

Kim minho
အသက် 20 အရွယ် ဒုတိယမြှောက် မယားရဲ့ သား..
Kim sungwoo
အသက် 18 အရွယ် အထက်တန်းကျောင်းသား..
Kim jiwon
အငယ်ဆုံးမယားရဲ့ သမီးလေး အသက် 8 နှစ်အရွယ် မှုလတန်းကျောင်းသူ...
...

ထမင်းဝိုင်း၏ တိတ်ဆိတ်မှုကို ဖြိုခွင်းလိုက်သည်က ဥက္ကဋ္ဌကြီးပင်

" Kim Taehyung ဒီ အပတ်ထဲ မှာ မင်း လေလံပွဲတခု တက်ပေးရမယ် "
"စိတ်မဝင်စားဘူး "

"မင်း..ငါပြောတာလုပ်ဆိုလုပ်လိုက် "
" ok လေ ကဒ်ထဲကို ရောက်လာတဲ့ ငွေပမာဏပေါ်မှုတည်တယ် "
" ဟိုရောက်ရင် "

"ခဏ Daddy ဆွဲခိုင်းတဲ့ ပစ္စည်း ကို ဆွဲရမယ်ဆိုရင်တော့ sorry ပဲ "
" ပြီးရော မင်းကြိုက်တာလုပ် "

"ဒါဆို ဒီမနက် မိသားစု မဟုတ်တဲ့ မိသားစု ထမင်းဝိုင်းက ဒါပဲ မဟုတ်လား သွားလိုက်ပါအုံးမယ် အနံ့တွေမကောင်းလို့ "

သူ့ မေမေလေးရဲ့ မျက်နှာကို တည့်တည့်ကြည့်ပြီး တချက် မဲ့ပြုံး ပြုံးပြကာ ပြောလိုက်ပြီးသည်နှင့်ထမင်းဝိုင်းကနေ ထွက်လာလိုက်တဲ့ Taehyung..

VEX  (complete) Where stories live. Discover now