27

10.3K 479 6
                                    

ခရီးသွားစရာရှိလို့ Jeon အိမ်ကနေ မနက်စောစော ပြန်လာလိုက်တယ် နှုတ်ဆက် အနမ်းလေးပေးပြီးတော့ပေါ့.

ဒါတောင် ရှုံ့မဲမဲ့ နဲ့ ကျန်ခဲ့တဲ့ လူကြီးက ကျွန်တော်ထက် အသက်ကြီးတယ်ဆိုတာ ဘယ်သူက ယုံမှာလည်း..

အိမ်ရောက်တော့ အဝတ်အစားအနဲငယ်ထည့်ကာ လေယာဥ်ကွင်းရှိရာ စီသို့ သက်တော်စောင့်တွေကို လိုက်ပို့ခိုင်းပြီး ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ်..

လေယာဥ်ချိန်ရောက်သည်နှင့် ထွက်ခွာရမည့်အပေါက်မှာ တန်းစီကာ လက်မှတ်ပြပြီး
လေယာဥ်ရှိရာ လျှောက်လမ်းတလျှောက် အနောက်ကနေ တစုံတယောက်က လိုက်လာသလို..

သိတာပေါ့ Jeon ကြီးရာ ကျွန်တော် နောက်ကို အမြဲလူလွတ်ထားတာ Okလေ ခင်များလူပဲ စောင့်ကြည့်နိုင် မလား ကျွန်တော်ပဲ မျက်ခြေဖျတ်နိုင်မလားကြည့်ရသေးတာပေါ့

14 နာရီ အကြာ လေယာဥ်စီးပြီးသည်နှင့်
လေယာဥ်စိုက်ရောက်ကာ လေယာဥ်ပေါ်က ဆင်းလာလိုက်ပြီး အသင့်စောင့်ခိုင်းထားတဲ့ သူငယ်ချင်းကိုတွေ့သည်နှင့် အဝတ်အစားချင်းလဲကာ အိမ်သာထဲက ပြန်ထွက်လာပြီး လမ်းကြောင်းလွဲကာ လျှောက်လာလိုက်တော့ သူ့ သူငယ်ချင်း နောက်လိုက်သွားတဲ့ Jeon ရဲ့ သက်တော်စောင့်ကို အနောက်ကနေကြည့်ရင်း ပြုံးနေမိတဲ့ Taehyung..

သူငယ်ချင်း ယူလာပေးတဲ့ ပြိုင်ကားကိုမောင်းကာ US က သူ့အိမ်ရှိရာစီသို့..

ဟိုသူငယ်ကတော့ Taxi ငှားကာ Hotel သို့ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ်.. Hotel ရောက်တော့ ဦးထုပ်ရော mask ပါ ချွတ်လိုက်တော့မှ လူမှားမှန်းသိသွားတဲ့ Jeon ရဲ့ BDG..

ချက်ချင်းဆိုသလိုပင် CEO Jeon စီဖုန်းဆက်ကာ တင်ပြရတော့သည်

you are the cause of my euphoria...

"ပြောဘယ်လိုလည်း ဘေဘီ ဘယ်မှာနေလည်းသိရလား "
" မဟုတ်ဘူး CEO Jeon သခင်လေးကို မျက်ခြေပျက်သွားလို့ "

" ဘာ!!!!! ဒါဆိုဘေဘီက မင်းလိုက်လာတာ သိလို့ပေါ့"
" ဟုတ်မယ်ထင်တယ် CEO Jeon "

" မင်းက ဘေဘီ သိအောင်တကောက်ကောက်လိုက်နေလို့နေမှာပေါ့ "

"ကျွန်တော် CEO Jeon ပြောသလိုပဲ လုပ်တာပါ ဒါပေမဲ့ သခင်လေးကို က အရမ်းလည်နေတာပါ "
" အဲ့တာကြောင့် မလို့ မင်းကိုငါသေချာ မှာတာပေါ့ကွ ဒါပဲ "
....

VEX  (complete) Where stories live. Discover now