" Jin Hyung အခြေအနေ "
Jin " နဲနဲလေးပါ "
Hobi " တော်သေးတာပေါ့ "
" Hobi Hyung ဘေဘီ ကို ဘာမှ မပြောနဲ့နော် "ဒုန်းးးး
Th " -ီးမို့ မပြောခိုင်းတာလား "
Jk " ဘေဘီ "Hobi " ကားကို ဘယ်လိုတောင် မောင်းလာတာလည်းဟမ် ငါ ဖုန်းဆက်တာ နာရီဝက်မပြည့်သေးဘူးလေ "
Th " ခဏနေ ရဲစခန်းက ဖုန်းဆက်လိမ့်မယ် "
Hobi " ဘယ်လို "Jk " ဘေဘီက ကိုယ့် ကိုစိတ်ပူပြီးရောက်လာတာလား"
Th " သေပြီလာလို့လာကြည့်တာ "Jk "ဟားဟား အာ့.."
Th " ဘယ်နားထိထားတာလည်း "jin " ဗိုက်နားရှပ်ထိတာပါ "
Jk " ဘေဘီ ဒါ ကိုယ့် အကိုပဲ လေ Doctor Kim seok jin တဲ့ Jin hyung လိုခေါ်လို့ရတယ် "Th " ဟုတ် jin hyung တွေ့ရတာ ဝမ်းသာပါတယ် "
jin" အင်း Hyung ရောပဲ ဟေ့ရောင် ငြိမ်ငြိမ်နေ ဒီမှာ ချုပ်လို့မပြီးသေးဘူး ပျော်မနေနဲ့ "
Hobi " ခုဏစောက်ခွက်ကအဲ့လိုမဟုတ်ဘူးနော်"
Jk " Hyung ကလည်း "Jk " ဘေဘီ ဒီကြားထဲလေ ကိုယ် ဘေဘီစီ ဖုန်းမဆက် ဖြစ်တာကလေ "
Th " အဲ့ကိစ္စ ခင်များနဲ့ အေးဆေးရှင်းမယ် ခုတော့ အားမွေးထားလိုက်အုံး "
Jk " ဘေဘီ ခုလည်း ရတယ် အားမွေးစရာမလိုဘူး. "
Th " လူကဖြင့်သေတော့မယ် တော်တော်ထန်နေလား Jin hyung တခါထဲ ညှပ်ပြစ်ခဲ့ပေးပါလား "
Jin " ရတယ်လေ Hyung လုပ်ခဲ့ပေးမယ် "
Jk " ဟား ဘေဘီ ရက်စက်ပြီ ဘေဘီ ပဲ ဒုက္ခ ရောက်မှာနော် "Th " ပေါပါတယ် ကျွန်တော်မှာက "
Jk " ဘေဘီ! !!!! အားးး သေပါပြီ Hyung ဖြေးဖြေး လုပ်ပါ "jin " ငါက ဖြေးဖြေးလုပ်နေတာ မင်းက ရွနေတာလေ "
Hobi" မင်းတို့ နှစ်ကောင် Hyung တွေရှိနေတာရော သတိရရဲ့လား "
Th " ဟုတ်ရပါတယ် Hyung ရဲ့ ဒါနဲ့ မပြီးသေးဘူး မဟုတ်လား "
Jin " အင်းမပြီးသေးဘူး "
Th " Hobi Hyung ခဏလောက်စကားပြောလို့ရမလား"
jk " ဘေဘီ ဘာလို့ "Th " ခုဏ ကားကိစ္စရှင်းခိုင်းမလို့ ခဏနော် "
...
ကျွန်တော်နဲ့ hyung နဲ့ အောက်ထပ်က ဧည့်ခန်းကို ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ်
YOU ARE READING
VEX (complete)
Fanfiction🚨🔞 warning fic 🔞🚨 မည်သူ တဦးတယောက်ကိုမှ ထိခိုက်လိုစိတ်မရှိတာကြောင့် မကြိုက်ရင် မဖတ်ပါနဲ့လို့ပြောချင်ပါတယ် ရှင့်