6

18.3K 875 6
                                    

ဒီရက်ပိုင်း အလှလေးစီသွားတာများပြီ အလုပ်တွေဘက် လစ်ဟင်းနေမှုကြောင့် ဒီတချီသစ္စာဖောက်တာခံလိုက်ရတယ်..

ဒါပေမယ့် Devil Jeon ကို သစ္စာဖောက်မိရင် ​လွတ်မယ်ထင်နေရင်တော့မှားသွားလိမ့်မယ်လေ..

ခုလည်း သစ္စာဖောက် 3ကောင်ကို ပြန်မိထားတာကြောင့် အမှောင်စံအိမ်တော်ရှိရာ စီသို့ ထွက်လာခဲ့လိုက်တယ်

အိမ်ရှေ့ရောက်လို့ ကားသံကြားသည်နှင့် စီးကြိုကြသည့် သက်တော်စောင့် များနှင့် Hobi Hyung

" မင်းနဲ့ အလုပ်တွေ ပြစ်ထားတာများပြီနော် "
" Hyung ရှိနေတာပဲကို ဟိုကောင် 3 ကောင်ဘယ်မှာလည်း "

" အိမ်နောက်ကခွေးခြံထဲမှာ မင်းလာရင်ကြည့်လို့ရအောင် အဆင်သင့်ပဲ ဝိုင်လေးနဲ့ပေါ့ "
" ok လေ "

အိမ်ပေါ်ထပ်ရဲ့ နောက်ဖေးအဆောင်ဘက်ကို ထွက်လာကာ အဆင်သင်ပြင်ထားတဲ့ ဝိုင်းမှာထိုင်ရင်း..

အိမ်နောက်ဖေးဘက်က ခြံထဲမှာ ကြောက်ရွံနေတဲ့ လူသုံးယောက်

Jeon အမှောင်အိမ်တော်ရဲ့ လူဖြစ်ခဲ့တာကြောင့် ခုလိုပွဲမျိုးကို တချိန်က သူတို့လည်း ကြည့်ဘူးခဲ့ကြသည်

ခုတော့ သစ္စာဖောက်မှုကြောင့် ထိုနေရာက လူ​ကသူတို့ အလှည့်ဖြစ်လာခဲ့ပြီလေ..

ဒါက အမြဲလုပ်နေကြ ကစားပွဲတခုလိုပဲလေ ဖမ်းမိရသမျှ လူတွေကို ခွေးစားကျွေးခြင်းဖြစ်သည်..

လူသားသာ သီးသန့်စားတက်အောင် သင်ပေးထားသည့် အမဲလိုက်ခွေးအမျိုးအစားကို ဖမ်းမိထားတဲ့ လူရှိတဲ့နေ့ကြရင် ကြိုတင်အစာမကျွေးပဲထားခါ ပွဲစချိန်မှ လွှတ်ပေးလိုက်ပြီး အစာကို မြိန်ရေရှက်ရေစားစေသည်

အနည်းငယ် ညင်းပန်းနိုပ်ဆက်ထားတာကြောင့် သွေးစိုနေကာ သွေးညှိနံ့ကြောင့် အစာရှ်ိရာကို တန်းတန်းမက်မက် ကိုက်နိုင်အောင်တမင်လုပ်ထားခြင်းဖြစ်သည်..

စူးရှစွာ အော်သံတွေ နဲ့ ဆူညံနေတဲ့ ထိုကစားပွဲက ဘယ်လောက်ကြည့်ကြည့် မရိုးနိုင်လောက်အောင် သဘောကြနေသည်က Devil Jeon တယောက်ပင်..

သူ့လက်ကို ဘယ်တော့မှ သွေးစွန်းမခံပဲ ခွေးစာသာကျွေးတက်သည့် သူတယောက်..အသားနာလို့ အော်သံတွေကို သဘောကျတက်တဲ့ သူတယောက်ဖြစ်တာကြောင့် ဒီလိုပွဲကို ဝိုင်လေးသောက်ရင်း အရသာခံကြည့်တာမဆန်းပါဘူး...

VEX  (complete) Where stories live. Discover now