မနေ့ မနက်က အဖြစ်အပျက်ကြောင့် စံအိမ်တော်ခေါ်ခြင်းခံရတဲ့ Taehyung ဒါတောင် ညက အဖြစ်အပျက် ကို မသိသေးလို့..
စံအိမ်တော်ရောက်သည်နှင့် စုံနေကြ မနက်စာ ဝိုင်းမှာ သူနေရာက ခုံကိုဆွဲလျက် ခြေထောက်တဖက်ကို အခြားခြေထောက်တဖက်ပေါ်တင်ကာ ခြေထောက်လေး နန့်နေလိုက်ပြီး.
လက်တဖက်က နောက်မှီပေါ်ထောက်ကာ ခေါင်းလေးမှီရင်း မထီမဲ့မြင်ပုံစံမျိုး မျက်နှာပေးနဲ့ ထိုင်နေတာကြောင့်
" Kim Taehyung မင်း အဖေရှေ့မှာ ဘယ်လိုထိုင်နေတာလည်း "
" ပြောစရာရှိတာသာ ပြောပါ "" မင်းရှာတဲ့ ပြသာနာတွေများနေပြီ နော် "
" အဲ့တော့ "" ငါဒီတခေါက် အမတ်လောင်း ဝင်အရွေးခံမှာ
နောက်ထက် ဘာမှ မကြားချင်တော့ဘူး Bar တွေ club တွေ သွားတာလျော့ဖို့လုပ် "" ဒါပဲလား သွားတော့မယ် "
" နေအုံး မင်းကို သက်တော်စောင့် ပြောင်းထားတယ် ""hyung က ဘယ်ရောက်သွားလို့လည်း "
" Japan က ကုမ္မဏီ ခွဲကိုပို့ထားတယ် "
"ok "Th pov..ဘာတွေစီစဥ်နေလည်းဆိုတာသိတယ်.. မဆိုးရိမ်ပါနဲ့ ခုကစပြီး ပို ပြသာနာရှာပေးမှာ မို့လို့.. သတင်းသာစောင့်ကြည့်နေလိုက်တော့
အေးဆေးနေဖို့ စဥ်းစားထားတာပဲ ဒါပေမဲ့ အေးဆေး နေလို့မရတော့ဘူးပေါ့ ok လေ ကစားပွဲလေး ပြန်စရအောင်...
..ဒီနေ့ အလှလေးက Bar ကိုမလာပဲ club ပြောင်းတက်နေတာကြောင့် အခြေ အနေ တခုထူးနေပြီဆိုတာ သိလိုက်တယ်..
ပုံမှန်ဆို အေးဆေး bar မှာသာ နေတက်ပေမယ့် ဒီတခါတော့ club ပြောင်းတက်ပြီ ဆိုထဲက သူ့အကြောင်းအရာတွေထဲက တခုဖြစ်တဲ့ သူ့ရဲ့ ဖခင်နဲ့ ပြသာနာတက်ထားခြင်းဖြစ်လောက်သည်..
ဖခင် အတန်တန်တားနေသည့်ကြားက ဒီရက်ပိုင်း Bar ကို မသွားပဲ Club ပြောင်းတက်နေခြင်းပင် .သူအကြိုက်ဆုံး DNA club မှာ စိတ်တိုင်းကျသောင်းကျန်းနေတဲ့ Taehyung..
ဖခင် ပြောထားတော့မှ နည်မျိုးစုံ ပြသာနာ ရှာဖို့သာ တွေးရင်း ဖြစ်လာသမျှ ဖခင် ခေါင်းပေါ်သို့သာ ရောက်ရှိရန် ဦးတည်ချက်ဖြင့်..လုပ်ဆောင်နေခြင်းဖြစ်သည်...
YOU ARE READING
VEX (complete)
Fanfiction🚨🔞 warning fic 🔞🚨 မည်သူ တဦးတယောက်ကိုမှ ထိခိုက်လိုစိတ်မရှိတာကြောင့် မကြိုက်ရင် မဖတ်ပါနဲ့လို့ပြောချင်ပါတယ် ရှင့်