25

12.2K 509 3
                                    

" တောက် !!!! အဲ့ Blackjack ဆိုတဲ့ ကောင်တွေက ဒီလောကထဲ ဝင်လာတာ မကြာသေးဘူးမဟုတ်လား အဲ့ကောင်တွေ နောက်မှာ ဘယ်သူရှိနေလည်း စုံစမ်းထားပြီးပြီလား Hyung "

" အဲ့ကောင်တွေ နောက်မှာ ဘယ်သူဘယ်ဝါဆိုပြီး မရှိဘူး ဒီကောင်တွေက တရုတ်ကကောင်တွေ ဒီကို နယ်မြေကျော်ပြီး လာသောင်းကျန်းနေတာ "

" ဘာ တရုတ်က ကောင်တွေ ဟုတ်လား ဟားး ငါမြေကိုလည်းနင်းသေးတယ် ငါပိုက်နက်ကိုကြူးကျော်တယ် ငါ့အကွက်ကိုပါ ဖျတ်လုတယ်ပေါ့ ဟုတ်ပြီ တယောက်မကျန်အကုန်လိုချင်တယ် "

"ဟုတ်ကဲ့ CEO Jeon "
.....

so i'll tell you...

" ပြော "
" ဘေဘီ ကိုယ်ဒီရက်ပိုင်းမအားလို့ ဘေဘီ စီမလာနိုင်လောက်ဘူး အပြင်တွေ အရမ်းမထွက်နဲ့နော် "

" ဘာလို့မလာနိုင်တာလည်း "
" ရှင်းစရာ ကိစ္စလေးရှိနေလို့ ဘေဘီ "
" အင်း ပြီးရောလေ "

" ဘေဘီ ကိုယ်ပြောတာနားထောင်နော် စိတ်ချမယ်နော် အရမ်းတွေ မကဲနဲ့နော် ဟူးး စိတ်မချဘူးကွာ"

" ဘာတွေ စိတ်မချနေတာလည်း ခင်များနဲ့
မပက်သတ်ခင်ကလည်း ဒီလိုပဲ နေလာတာ နော် အပိုတွေလာပြောမနေနဲ့ "

" သိပါတယ် ဒါပေမယ့်လေ "
"နေလိုက်တော့ အဲ့လောက် မယုံရင် လစ်လိုက် "
" ဘေဘီကလည်းကွာ "

" ခင်များမှာ ကျွန်တော်ကို ချုပ်ချယ်ပိုင်ခွင့်မရှိဘူးနော် "
" ဘေဘီ ကလည်းကွာ ကျေးဇူးပြု၍ ကိုယ့်စကားလေးနားထောင်ပေးပါကွာ!!! "

" ခင်များကျွန်တော်ကို လာအော်နေတာလား "
" မဟုတ်ဘူး တောင်းဆိုနေတာပါ ကိုယ် ဒီရက်ထဲ စိတ်နဲနဲတိုနေလို့ပါ"

" အင်းပါ ဘယ်မှမသွားဘူး ခင်များပြောလို့မဟုတ်ဘူး ကျွန်တော်ဘာသာ မသွားချင်လို့ "
" ဟုတ်ပါပြီ ဗျာ ချစ်တယ်နော် ဘေဘီ "
" အင်း "
တီတီတီ

Jk pov.. ဘေဘီ ရယ် ချစ်တယ်လေးပြောပေးရင် သိပ်ကောင်းမှာပဲ.
...

ကျွန်တော်က ဘာလို့ ခင်များပြောတာနားထောင်ရမှာလည်း..ပြောစကားနားထောင်တဲ့ထဲမှာ ကျွန်တော်ကပါမလာဘူးဗျ ဟက်
....

******" ငါခိုင်းထားတာတွေ စုံစမ်းပြီးပြီလား "

" ဟုတ်ကဲ့ ကျွန်တော်တို့အကုန် mail ပို့ထားပါတယ် ဆရာ "
" ok လုပ်ငန်းရော ဘယ်လိုလည်း "

VEX  (complete) Where stories live. Discover now