32

10.5K 465 6
                                    

ဟိုတနေ့က လဲကျပြီးထဲက အိမ်မပြန်ဖြစ်တာ 3 ရက်ရှိပြီ Jeon ရဲ့အခန်းထဲမှာသာ အချိန်ကုန်နေခဲ့တယ်..

နှစ်ရက်လောက် အပြင်းဖျားထားတာကြောင့် Jeon ကြီး ဂရုစိုက်မှု ကို အပြည့်အဝရကာ သဲသဲလှုပ်ဖြစ်နေတဲ့ Jeonကြီးကြောင့် Hobi Hyung ပါ မျက်စိနှောက်ခဲ့ရသေးတယ်.

Jin Hyung ကတော့ ကြည့်လို့မရဘူးလို့ဆိုကာ နောက်တခါလုံးဝမကုပေးဘူးလို့ ပြောပြီးပြန်သွားတယ်..

အရင်ထဲ အလိုလိုက်ခံလူတန်းစားဖြစ်ပေမယ့် နှစ်ရက်လောက် ဂရုစိုက်ခံလူတန်းစားဖြစ်ခဲ့လို့လားမသိ ရေတောင် Jeonကြီး ချိုးပေးမှ ချိုးချင်တော့တယ်.. ထမင်းဆိုလဲ Jeonကြီး ခွန့်ကျွေးမှ စားချင်တယ်.. လမ်းတောင် မလျှောက်ချင်လောက်အောင် Jeon ကြီး ချီသွား တာ ပဲ ခံချင်တော့တယ်...
...

ဒီနေ့မနက်စောစော Mail ရောက်နေတာကြောင့် စစ်ကြည့်လိုက်တော့...

Mail ကြည့်ပြီးသည်နှင့် အခန်းထဲက ထွက်လာကာ အောက်ထပ်မှာ Jeon ရှိမလားအရင်လှမ်း
ကြည့်လိုက်တော့ ဧည့်ခန်းမှာ ထိုင်နေတဲ့ Jeon..

Jeon ကိုတွေ့မှ ပဲ အောက်ထပ်သို့ဆင်းလာကာ ခုံပေါ်မှာ မထိုင်ပဲ jeon ရဲ့ပေါင်ပေါ်သာ တက်ထိုင်လိုက်ပြီး ပခုံးလေးပေါ် ခေါင်းလေးမှီလို့

" Jeonကြီး ဘေဘီ ပြောစရာ ရှိတယ် "
" ပြောလေ "

" ခုလေ မေမေကြီးကလေ အမေရိကားကနေ ဒီကိုလာနေပြီတဲ့ Daddy က သူ့သားကို အမွှေလွှဲပေးဖို့လုပ်နေတယ်ကြားလို့ထင်တယ် အဲ့ဒါလေ "

" ဘာလည်း မေမေကြီးကိုလိုချင်တာလား "
" ဟုတ် "

" ဟာ. ကလေးလေး အရမ်းတွေချွဲတယ်ကွာ စကားပြောပုံလေးက လက်ဆောင်မပေးပဲ မနေချင်တော့ဘူး "

" ဒါဆို ကိုရီးယား မြေကို ခြေချတာနဲ့ လိုချင်တယ် Daddy "
" ဒါတော့ နဲနဲဆိုးတယ်ကွာ "

" ဟွန့် ဘာလည်း Daddy က ဒါလေးတောင်မလုပ်ပေးနိုင်ဘူးလား ဘေဘီ အတွက် "

နှုတ်ခမ်းဆူကာ လက်ကလေးပိုက်လို့ မျက်စောင်းလေးထိုးကာ ပြောလိုက်တဲ့ Taehyung ကြောင့် Jeon မှာ အော်လို့ရယ်ကာ

"ဟားဟားဟား ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ ဘေဘီလေးရာ..  ဘေဘီ အတွက်ဆို မရတာ မရှိစေရဘူး ဟုတ်ပြီလား ကလေးလေး "

VEX  (complete) Where stories live. Discover now