မနက်စောစော သူ့ မိသားစုစံအိမ်ကြီး စီသို့ လေလံပွဲတုန်းက ပန်းချီကားကို ပြန်ယူရန်ထွက်လာခဲ့သည်..
ထိုနေ့ထဲတခါထဲ သူအိမ်မှာထားမလို့ဆိုတာကို.. ဥက္ကဋ္ဌ ကြီး Kim Rae Won က လေလံအများကြီးပေးပြီးဆွဲထားတဲ့ ပန်းချီကားကြောင့် သတင်းခေါင်းစီးပိုင်းမှာထည့်ရန် မီဒီယာသမားတွေက လာသတင်းရေးမှာမို့ အိမ်မှာ ခဏထားပေးရမည် ဆိုသောကြောင့်မထားချင်ထားချင်နဲ့ ထားခဲ့ရခြင်းဖြစ်သည်.
ဧည့်ခန်းမ ကို ဝင်လိုက်သည်နှင့် မတွေ့လိုက်ရ
သည့် ပန်းချီကားကြောင့် ချက်ချင်းဆိုသလို ဒေါသက ထွက်လာကာ maid တွေကို အော်မေးလိုက်သည်.."ငါ့ပန်းချီကားဘယ်ရောက်သွားတာလဲ !!!!"
"သခင်လေး ဟို ဟို မေမေလေးက နေရာပြောင်း..."
"တောက်! !!!"မေမေလေးဆိုတဲ့ အမျိုးသမီးက Taehyung အဖေရဲ့ 4ယောက်မြှောက်မယား အဖေထက် အသက်က နှစ် 20 လောက်ငယ်တဲ့ မိန်းမတယောက် ..
Taehyung သူပန်းချီကားကို ရွေ့လိုက်တဲ့သူက မေမေလေးဆိုတာလည်းသိရော ချက်ချင်းဆိုသလို ထိုအမျိုးသမီးရှိရာ အခန်းစီသို့ တက်လာကာ ထိုအမျိုးသမီးအခန်းတံခါးကို တံခါးခေါက်ခြင်းမရှိဝင်လိုက်ပြီး အလှပြင်ခုံမှာ သီးချင်းလေးညီးရင်း အလှပြင်နေတဲ့အမျိုးသမီး...
ထိုအမျိုးသမီးကလည်း သီချင်းညီးရင်း အလှပင်နေသည်မှာ Taehyung ပိုင်တဲ့ ပန်းချီကားကို သူ့ယောက်ကျားစီမှာ အီစီကလီလုပ်ပြီး ခွင့်တောင်းထားကာ သူ့ယောက်ကျား ခွင့်ပြုချက်နဲ့ နေရာပြောင်းထားခြင်းကြောင့် ပျော်နေခြင်းဖြစ်သည်..
သူမသိလိုက်သည် က Taehyung ကို သူ့အဖေတောင် မနိုင်ဘူးဆိုတာပင်
ခုတော့ အလှပြင်ခုံနေရာကနေ ဆံပင်ကို ဆုတ်ကိုင်ကာ စောင့်ဆွဲခြင်းခံလိုက်ရပြီး ဧည့်ခန်းရှိရာစီသို့ ငယ်သံပါအောင်အော်ပြီး လိုက်လာရပြီလေ
" အားး Kim Taehyung လွှတ်စမ်း အားးး လွတ်လို့ပြောနေတယ်လေ "
တချက်အော်လေ ပိုတင်းစွာ စောင့်ဆွဲလေ
ကြောင့် ထိုအမျိုးသမီးအသံက ပို၍ ပင်ကျယ်လောင်လာသည်.. ရုန်းရင်းဆံခက်ကြောင့် ထိုအမျိုးသမီး လက်သဲနှင့်Taehyung ရဲ့ လက်ကို ကုတ်မိခြင်းကြောင့် Taehyung လက်မှာ ကုတ်ရာကနေ သွေးပင်စို့တက်လာသည်..
YOU ARE READING
VEX (complete)
Fanfiction🚨🔞 warning fic 🔞🚨 မည်သူ တဦးတယောက်ကိုမှ ထိခိုက်လိုစိတ်မရှိတာကြောင့် မကြိုက်ရင် မဖတ်ပါနဲ့လို့ပြောချင်ပါတယ် ရှင့်