#1

676 39 4
                                    

Az idő. egyetlen dolog melynél hatalmasabb urat nem ismer az emberiség. Mint minden más a játékok megnyerésének kulcsa is az idő. Nyilván mindenki azt gondolja ez hazugság, hisz a játékoknak mindig más a kulcsa.

♣️Treff-Szövetség. Csapatjátékok.
♠️Pikk-Erő. Fizikailag megmozgató kihívások
♦️Káró-Ész. Logikai feladatok.

És a legaljasabb mindközül...

♥️

A kőr
Önuralom, tiszta gondolkodás. Ez a minimum egy ilyen játékhoz máshogy az esélyeid a 10% alá esnek. Ha barátokkal mész pedig kijutni se érdemes, hisz a tömény megvetés, önutálat, depresszió, gyász és bűntudat veszi át minden azelőtti érzelmednek. Míg végül ez a világ magába nem szippant és meghalsz.

Ezek a játékok mind másféle dolgot igényelnek, mégis a kulcsa mindennek az idő.

S majd egyszer ti is rájöttök erre...

Jelen:

Már három hete a Partnak dolgozom. Beszereztem majdnem az összes lapot a saját hatáskörömben. Így mostanában alig mozdulok ki. Ma viszont már kissé elegem lett a bezártságból ezért lementem a medencéhez megnézni az új tagokat akikről hallottam a vezetőktől. Talán azért is mivel én vagyok az egyetlen játékosa a Partnak a kategóriában így elég sokszor felkeresnek a felsőbb szintű tagok. Leérve a medencéhez szokásosan hatalmas buli volt így kellett egy kis idő míg kiszúrtam őket. 

Sziasztok!-ültem le a keresett személyek mellé.

Szia!-köszöntek vissza egyszerre majd össze néztek és halványan elmosolyodtak. Kissé nyalás de ettől eltekintek mivel nem tehetnek róla hogy szerelmesek.

Ami vagyok ti?-mutatkoztam be.

Én Arisu vagyok ő pedig Usagi-válaszolt a fiú.

Értem, és milyen játékosok vagytok?-kérdeztem izgatottan.

Mi?-nézett rám összezavarodva a lány.

Mindenki erős valamiben az határozza meg milyen játékosok vagytok!-néztem vissza rá viszont arca még mindig azt sugározta fogalma sincs róla miről beszélek.- Tudjátok treff, káró stb.-folytattam reménykedve hogy megértik.

Mostmár értem, akkor azt hiszem én talán pikk vagyok!-felelt szerényen a lány.

Én káró!-mondta egy fokkal magabiztosabban a fiú.

Ne szerénykedjetek már! Nem harapok!-mosolyogtam rájuk ők pedig látszólag megkönnyebbültek és így már gördülékenyebben ment a beszélgetés további része.

Kicsivel később:

Már egy ideje a szobámban voltam és csak feküdtem egy helyben a plafont bámulva. Végül úgy döntöttem elmegyek fürdeni. Tele engedtem a kádat vízzel és bele feküdtem úgy hogy a víz mindenem belepje.

Csöndes...

A forró víz égette a szemem mégis kinyitottam mert érdekelt mit látok alóla. Azt hiszem erre mondják hogy az ember a szervezetével szemben is akaratos. Gondolat menetemből ajtómon történő hangos kopogás rántott ki. Lassan kiszálltam a kádból és törölközőbe csavartam magam. Majd fürdőruha után kezdtem kutatni hisz ez is szabály. A kopogás egyre erőszakosabb és türelmetlen volt így sietősre vettem a tempóm. Miután gyorsan felkaptam magamra néhány ruhadarabot plusszban mert mégse akartam mutogatni magam ajtót nyitottam.

A Kalaposhoz most!-mondta flegmán látogatóm majd nekem hátat fordítva el is indult az említett férfi emelete felé.

Neked is szia Niragi.-válaszoltam szintén flegmán viszonozva hozzáállását.-Amúgy  miért is hallgatok rád? Hisz te Aguni harcosainak egyike vagy, viszont ezen kívül senki.-elmélkedtem hangosan.

Kussolsz!-förmedt rám.

Ugyan már ne legyél ilyen ellenszenves hisz régen barátok voltunk. Nem igaz?-mosolyogtam rá öntelten. Igaz régen ez a két lábon járó tuskó volt a legjobb barátom de az már a múlté. Semmi sem hasonlított bennünk kivéve hogy mindkettőnket ugyan azok piszkálták.

Na ide figyelj!-lökött neki az ajtónak és fegyvert fogott rám.-Megmondtam soha többé ne hozd fel a múltat! Az már nem én vagyok!-emelte fel a hangját. Nem igazán hatott meg így egyszerűen megfogtam a kilincset és bementem az ajtón csak hogy ő még mindig fegyvert fogott rám.

Na de Niragi! Megölni egy vendéget mielőtt még megérkezne? Nem illetlenség?-kérdeztem a fiút.

Niragi!-szólította meg határozottan Aguni majd az említett letette a fegyvert és bosszúsan a főnöke mellé állt.

Sejtettem hogy nem bírod ki egyszerű belépővel Ami!-mondta a Kalapos játékosan.

Hány újoncot vettél be ide?-kérdezte Ann.

Ő nem újonc, csak a srác!-válaszolt a férfi egyszerűen.

Én még sose láttam itt a lányt.-szólalt meg a szemüveges is.

Nehéz ha valaki megszállottan küldözget minden nap egy kártya megtalálására!-kapcsolódtam bele a beszélgetésbe.

Csöndet! Nem ez a lényeg!-terelte a témát a vezetőnk és megkezdte a gyűlést.

Gyűlés után:

Most már lehet ismerkedni!-állt fel a Kalapos majd kisétált a teremből. Én nem nagyon örültem az ismerkedés ötletének viszont még mikor beléptem a terembe megfigyeltem valami. Nem volt más választásom egyből az újonchoz mentem oda.

Hé, Arisu igaz?-mosolyogtam rá kedvesen.

Igen.-felelte.

Akkor jól emlékeztem! Ti hoztátok a kőr 7-es lapot ha jól hallottam.-néztem a szemébe. Egy ideig csöndben állt de végül megerősítette feltételezésem helyességét.- Biztos megviselt nem igaz? Hisz ahogy Mira mondatára reagáltál, azt szűrtem ki belőle hogy hozzád közel álló személyekkel játszottál. Nem igaz?-faggattam volna tovább ha nem szólnak közbe.

Ami! Hagyd békén az újoncot és gyere velem!-hallottam főnököm idegesítő parancsolgató hangját.

Majd még folytatjuk!-kacsintottam a fiúra és elindultam a Kalapos után. Miközben elhagytam a termet megpillantottam egy vezetőségi tagot aki igen csak felkeltette az érdeklődésemet. Hamar oda értünk a férfi szobájába és habozás nélkül rögtön a tárgyra tért.

Megtaláltad a kőr 10-est?-húzta le a maradék italát feltételezem még régebbről.

Nem gondolod hogy akkor már odaadtam volna?-támasztottam meg magam a falnál.

Ezek szerint nem!-sóhajtott egy nagyot.-Na és mi volt az Niragival az elején?

Mint kiderült gyengébb mint gondoltam!-válaszoltam.

Erről már beszéltünk, befogadtalak mert nincs más kőr játékosa a Partnak de ez nem azt jelenti hogy befolyásolhatod az embereim!-emelte meg a hangját.

Ma mindenki kiabálós kedvében van?-gondolkodtam hangosan. Láttam ahogy ökölbe szorul a Kalapos keze de nem foglalkoztam vele.

Elmehetsz!

Ezer örömmel!-löktem el magam a faltól majd elhagytam a szobáját.

Olyan indulatos ma mindenki.

___________________________________________

929 words

Sziasztok!
Nagyon el lett sietve ez a rész ezért bocsánat!

Azért nem történt benne semmi izgalmas veszekedéseken kívül mert először kicsit be akartalak titeket vezetni a főszereplő Parton lévő kapcsolataiba és szerepébe!

Remélem azért valamennyire tetszett igyekezem minél hamarabb folytatni!

Idő  |Chishiya Shuntarō ff|Onde histórias criam vida. Descubra agora