Lehet annyira mégsem rossz ez az Ami.
Ami szsz.:
Miután Chishiya elhúzott beszélgettem még egy kicsit Kuinaval de neki ismét mennie kellett így magamra hagyott. Esküszöm ennek a nőnek mindig van valami dolga. Egy kis ideig még néztem a naplementét aztán vissza mentem a szobámba.
Lehet mégis jobb lesz ha nem egy normális Part tag vagyok.-mondtam ki gondolataimat majd rádőltem az ágyamra.-Annyira fárasztó!
Hiába voltam fáradt nem tudtam aludni. Csak forgolódtam a nagy francia ágyban. Idegesen gurulok át egyik oldalról a másikra majd a közepén megállok és felnézek a plafonra. Ez se segít. Az már biztos hogy nem fogok egyhamar elaludni. Hátha egy kis friss levegő jót tesz. Már nyitottam volna az ablakot mikor leesett hogy hiába erőlködöm le van ragasztva. Ezek szerint friss levegőm se lesz. Egyre jobb! Végül hosszas forgolódás után el tudtam aludni.
Másnap:
Ahogy felkeltem egyből hívtak egy sürgős gyűlésre tehát megvolt a programom mára. Mikor beléptem a terembe egy férfi feküdt az asztalon és mindannyian körülötte álltak. Lazán odasétáltam de mikor meglattam ki az hátrább léptem néhányat. Takeru, ha nem is volt egy angyal nélküle nem lennék itt ahol most. Valószínűleg valamelyik játék mezőn feküdnék csupa véresen várva arra hogy mikor vérzek el vagy jár le a vízumom.
Éreztem ahogy egy könnycsepp legördül az arcomon. Gyorsan oda nyúlok és letörlöm mielőtt bárki is meglátná de mikor szétnézek megakad valakin a szemem, Chishiya. Végig nézte a reakcióm. Annyira...annyira...nem is tudom mi nem az a lényeg. Ha ő nem nézi senki se látta tehát meg se történt. De neki muszáj volt pont akkor felém néznie!
Most hogy a Kalapos halott új vezér kell!-kezdett bele Niragi. Kuzuryū eleinte magát akarta vezérnek de a fiú ellenezte így szavazás mellett döntöttünk. Mivel senki se szavazott Agunira Niragi fegyvert fogott mindenkire és egyesével kényszerítette őket hogy feltegyék a kezüket. Chishiya elhúzta egy kicsit így hozzám már alapból kissé idegesen jött oda a hosszú hajú.
Na? Te nem szavazol Agunira?-vezette fegyvere véget felém.
Nem.
Haaa? Mit mondtál liba?-hadonászott előttem a puskájával.
Azt hogy nem, esetleg betűzzem is le? Vagy hozzak hozzá olvasó könyvet?-kérdeztem karbatett kézzel.
Kussolsz! Ha nem teszed fel most a kezed szitává lőllek!-nyomta a fejemhez a puskája végét. Fél szemmel Chishiyara néztem de nem tudtam kiszedni semmit a tekintetéből.
Akkor rajta!-mondtam majd vissza néztem Chishiyara és ekkor már egy halvány meglepődést láttam az arcán.
Niragi kibisztosította a fegyvert de mégis habozott egy kicsit.Utolsó esély.-szűrte ki fogai között.
Úgyse fogom feltenni a kezem úgyhogy lőjj!-néztem a szemébe. A ravaszra tette az újját de nem húzta meg.
Niragi!-emelte fel a hangját Aguni. Az említett leeresztette a fegyvert és hátat fordított nekem.
Ha megölöd a veled egy oldalon állóakat árulásnak számít! Meg akarod hogy öljenek?-kérdezte a fekete hajút. A tekintete még engem is megijeszt néha.
Hiába a többiek rá szavaztak így Aguni lett az új főnök.
Megbeszélés után:
Amint vége lett kirontottam a teremből és el akartam menni de valaki megszólított.
Tényleg nem bírod ki hogy ne rád figyeljenek igaz?-hallottam meg annak a személynek a hangját akit most a legkevésbé akartam látni.
Te tényleg nem bírod ki hogy ne tegyél úgy mintha sokkal jobb lennél igaz?-néztem rá a vállam felett.
Én kérdeztem előbb.-dőlt neki a falnak karbatett kézzel.
Én sem örülök hogy ennyire feltűnő vagyok de soha sem fogom tűrni hogy elvegyék a szabadságom vagy szemét ként kezeljenek!-álltam meg vele szemben.
Nem hinném hogy az alkalmazkodás bármelyik szinonimája lenne, semmi szükség nem volt arra a balhéra az előbb.-kötött bele abba amit mondtam.
Tehát csak úgy tűrjem el hogy fenyegetéssel kényszerítenek rá hogy szavazzak egy rossz vezetőre?-háborodtam fel.
Szerintem csak alkalmazkodnod kellett volna a helyzethez és később kitalálni valamit. Mint látod ennek semmi értelme nem volt ugyan úgy Aguni lett a vezető.-magyarázta. Igaza van, annyira utálom ha igaza van!
A tettek embere vagyok.-rántottam meg a vállam.
Hát azt vettem észre.-válaszolt flegmán.
Te mit csináltál mielőtt ide kerültél?-kérdeztem meg az első dolgot ami eszembe jutott.
Ha bárkinek is elmondom pont nem te leszel az.-felelte unottan.
Hát én megpróbáltam.-löktem el magam a faltól és elindultam az eredeti célomhoz ignorálva a fehér hajú értetlen tekintetét.
Nyilván a tetőre tartottam hisz mostanában szokásommá vált feljárni oda. Amikor felértem az ajtót nyitva hagytam magam mögött. Leültem a tető szélére és szokásosan csodáltam a tájat. Végig néztem az olykor hűn szeretett városunkon mely most már a túlnőtt növényzettel fedett elhagyatott házakon és az óriási “GAME„ feliratú hirdetőtáblákon kívül semmi mást nem képvisel. Az idő egyenlőtlen múlása megviselte. Ekkor valami nagyon fényes dologra lettem figyelmes. Hatalmas tűz volt a Part udvarán. Hirtelen túlságosan furcsálltam és le akartam menni megnézni de megint egy mondat keringett a fejemben.
“Tényleg nem bírod ki hogy ne rád figyeljenek igaz?„
Hát jól van Chishiya, akkor annyira kerülöm majd a feltűnést amennyire csak tudom!-mondtam ki hangosan majd úgy döntöttem fennt maradok.
Utólag visszagondolva...
Bár ne tettem volna!
___________________________________________
818 words
Sziasztok! Ez egy rövidebb rész lett főképp az előzőhöz képest ami majdnem ennek a kétszerese de így tudtam izgalmasra befejezni!
A következő rész második felében és a következő utáni részben nagy valószínűséggel a Chishiya és Ami közötti barátság szerűség kialakulását olvashatjátok majd.🤫
További jó olvasást! És mindenkinek sok sikert az iskola 2. napjához!❤️
ESTÁS LEYENDO
Idő |Chishiya Shuntarō ff|
FanficFanfiction|| Nagyon alulértékelt ez a sorozat Magyarországon így kevesen ezáltal nincs annyi ff mint más sorozatokból/animékből ezért gondoltam írok egyet-kettőt! Kezdés: 2022 Befejezés: Még nem előre látható