#11

391 38 8
                                    

Segíts megnyerni ezt!

Mi?-értetlenkedtem. Erre ő felvázolta a tervét.

Gondolom te is észre vetted hogy az állítólagos társam elég gyanúsan viselkedik, rájöttem hogy össze játszik az egyik másik játékossal. Valószínű hogy ő a kőr bubi és szerintem át lehet őket verni de egyedül képtelenség.

És ezt így egyből elmondod nekem? Honnan tudod hogy nem én vagyok az? Vagy én honnan tudjam nem te vagy az?-kérdeztem.

Nem lehetünk azok mivel semmi közünk az eddigi halottakhoz.-jelentette ki.

Csak úgy ahogy a másik kettőnek se.-vágtam vissza.

Ezek mellékesek, ha nem csinálunk valamit gyorsan még több ember meghal ami ugyan nekem nem számít viszont ha már nem lesz más én leszek az új célpont ami már igen is érdekel.-válaszolt.

Ha jól értem akkor most azt szeretnéd hogy mivel egyszer csak kipattant a fejedből egy ötlet hogy össze állsz velem titokban bele kéne mennem vakon azzal a reménnyel hogy nem te vagy a kőr bubi? Elég merész ötlet. Akár az életem is múlhat rajta!

Pontosan. Szóval? Benne vagy?-tért a lényegre.

Még szép!-mosolyogtam rá és ő is egy féloldalas mosollyal viszonozta tettemet.

Chishiya szsz.:

Mikor már egy kis ideje elment Ami láttam hogy valaki utána ment és furcsa módon ez a személy nem én voltam vagy Ippei. Kíváncsi lettem mi is a terve Banda-nak így nem feltűnően követni kezdtem. Sajnos lemaradtam tőle így csak tippelni tudtam merre ment. Mikor beértem megláttam ahogy a lánnyal beszél. Mégis mit akarhat tőle? Kicsit közelebb mentem így épp hogy annyira voltam tőlük hogy halljam beszélgetésüket.

Pontosan. Szóval? Benne vagy?

Még szép!

Mosolyogtak egymásra mint két hülye. Valamiért zavart engem ez a helyzet. De miért? Mióta megjelent ez a lány olyan dolgok történnek velem amit nem tudok megmagyarázni és ez elég bosszantó. Néha furcsa vágyaim is vannak amik nyilván azért jönnek elő mert már kikészít ez a világ. Pontosan! Ez rá a magyarázat. Viszont nem bírtam tovább nézni kettőjük bájcsevejét ezért inkább vissza mentem az ebédlőbe.

2 körrel később:

Már én is be lettem avatva a tervbe és bevallom elég jó lett. Megnyugtat a tudat hogy Ami nem valami személyes kapcsolatot akart felépíteni Banda-val. Persze csak mert ha megöleti magát Kuina depis lesz és nem vagyok az a vigasztalós típus. Miközben ezen elmélkedtem egy kisebb ütést éreztem a vállamon.

Segíts már!-társult hang az ütéshez én pedig felé fordultam. Elég vicces látvány volt ahogy Ami és Ippei az utolsó csomag cukron harcoltak ezért elmosolyodtam.

Ami szsz.:

Mikor újból hátra fordultam Chishiya... mosolygott. A szívem nagyot dobbant lehet egy ütemet ki is hagyott még mellé. Elég hülyén nézhetett ki de teljesen lefagytam. Ha jobban megnézem...NEM! JÉZUSOM AMI! EGY KŐR JÁTÉKBAN VAGY! Szidtam magam fejben és egy kezet láttam meg magam előtt.

Hahó! Ami!-lengette előttem a kezét Ippei. Gyorsan megráztam a fejem és elvettem egy teljesen más ízű cukrot meghagyva a fiúnak az utolsó darabot. Majd gyorsan az asztalokhoz mentem és
le is ültem egyre. Mostmár máson járt az eszem, Ippei nagyon nincs jól. Teljesen kétségbeesett és látszik rajta hogy próbálja előlem eltitkolni de ezt egy sima ember is észre veszi nem hogy egy kőr játékos. Lehet beszélnem kéne vele de félek az még több mindent elrontana. Akárcsak régen.

Flashback néhány évvel ezelőttről:

Niragi, látom hogy nem vagy jól. Mi bánt? Megint azok a semmirekellők bántottak akik a múltkor eltörték a szemüvegedet? Tudod hogy apám befolyásos meg tudom kérni hogy intézze el őket.-tettem az asztalon pihenő kezére enyémet.

Igen ezt jól látod, de mi lenne ha...ha...-küszködött a szavakkal.

Ha?-néztem a szemébe.

Ha megpróbálnál megérteni, nem pedig pénzzel megoldani mindent! A szeretet nem vásárolható meg, ahogy semmilyen másik érzés!

Dehát Niragi, én megértelek engem is bán-mondtam volna ha nem szakít félbe.

Most sem figyelsz basszameg! Nagyon szomorú hogy neked a tökéletes gazdag életed mellett el kell viselned hogy sznobnak neveznek igazán sajnálom de ez semmi az én problémámhoz képest! Engem megvernek az iskolában az utcán és ha meg merek szólalni otthon is! Azt hiszed mindenkiénél nagyobb a problémád? Hát nagyon tévedsz!-emelte fel a hangját.

Értem hogy el van cseszve az életed de nehogy már én legyek a hibás mert az enyém nem! Én próbállak támogatni ahogy tudlak de nekem semmi más nincs csak a pénz, ennyit érek nem többet! Az érzelmeimet valahogy kikapcsolták vagy nem tudom és alig bírok kifacsarni magamból bármit is! Neked pedig semmi más nincs csak te magad és az érzelmeid amiket nem félsz kimutatni és ezt irigylem benned! Úgy gondoltam hasznos lenne mind a kettőnknek ez a barátság mivel a másiknak megvan ami magunknak nincs! Ezek szerint tévedtem, sajnálom!-emeltem meg kissé én is a hangomat.

Tehát egész végig csak kihasználtál? Te! Te nem is akartál a barátom lenni... csak érezni akartál valamit! Mostmár világos. Segítek! Megmutatom milyen érzés a veszteség!-mondta csalódottan és elvette a kocsikulcsom majd kirohant a kocsimhoz és otthagyott. Mozdulatlanul néztem végig. Semmi... üres vagyok. Ezt gondoltam eddig de most megváltozott.

Szörnyeteget

Ez talán az egyetlen jellemző amit még nem mondtak rám mégis a legigazabb is.
Ott abban a pillanatban átkapcsolt bennem valami és örökké megutáltam magam. Tömény bűntudat és szomorúság sújtott le rám. Az eddig összes sok ideig elfolytott érzés felszínre tört.
Azóta az egész életem az érzelmek körül forog. Mert a saját bőrömön tapasztaltam, hogy semmi sem sebesíthet meg úgy egy embert mint az érzelmek.

Jelen:

Idő közben megérkezett a két fiú is és nem sokkal később már a magánzárkánkba tartottunk. Ez volt az utolsó kör ha minden a terv szerint megy.

Kérem mondja be a szimbólumát!

Treff!

A válasz helyes!

Most pedig csak várok.-mondtam magamnak mikor is hallottam két robbanást. A szemem tágra nyílt. Csak a nőnek kellett meghalnia, valakit átvertek? Akkor oda a terv ahogy sokaknak a túlélés reménye is. Mondjuk nem nekem hisz én már rég nem foglalkozok ilyenekkel.

Ahahahhaha!-szűrödött be egy nevetés kívülről. Nem sokkal később ajtó nyitódások hallatszódtak így egy kis várakozás után én is kimentem. Mindenki kinnt állt és a Kőr Bubi elkeseredett arckifejezését néztek én viszont realizáltam ki is volt a másik robbanás.

Ippei...-motyogtam halkan.-Banda! Kínozzátok meg, amennyire csak tud fájjon neki. Sok ember halálát okozta ez a hely és valakinek meg kell bűnhődnie ezért. És mivel nem tudjuk ki áll ez az egész mögött...őt választottam!

Ahogy akarod!-húzta féloldalas mosolyra a száját majd az öltönyös férfival megindultak a “kiválasztott„ felé. Elképesztő egy kis manipulálással hogyan engedelmeskednek az emberek neked. De én ezt már csak tudom. Elindultam kifelé az épületből de a nagy kapu előtt megszólított valaki.

Eleinte annyira probléma volt hogy nem álltam össze veled, és most itt hagynál?

___________________________________________

Sziasztok!

Bocsánat hogy egy nap késéssel hozom de tegnap lemerült a telefonom és barátnőmnek csak iPhone töltője volt!😅

Remélem azért tetszik majd annak ellenére is hogy elég unalmasra sikeredett ez is.

További jó olvasást!❤️

Idő  |Chishiya Shuntarō ff|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora