— Dacă află Hoseok sunt un lup mort, a recunoscut singur în liniște și întuneric, și-a debloca telefonul și a căutat numele colegului său, Jongwan, știa că avea să-l acopere în caz de orice, i-a scris un mesaj în care îl ruga să-l acopere dacă Hoseok avea să-l întrebe unde își petrecuse noaptea. Iubitul său avea să aterizeze pe insulă în jurul orei nouă și știa că acesta nu avea de unde să afle despre mica lui escapadă nu voia să riște deloc, Jungkook mersese la somn și el rămăsese în sufragerie, stătea pe spate cu brațul sub cap privind tavanul și ocazional documentarul de la televizor, ceasul trecuse de ora unu dimineața și părea că somnul nu-și făcea deloc apariția, a oftat și s-a ridicat în fund, era foarte dubios să fie în casa perechii sale fără să-l atingă sau ai aibă nici un contact cu acesta, când telefonul a vibrat a tresărit, l-a luat și a răsuflat ușurat când prietenul său îi spusese că avea să-l acopere, se simțea destul de prost că avea să-l mintă pe Hoseok dar în același timp nu se simțea vinovat. Învins s-a întins din nou pe canapea și s-a acoperit cu pătura pe care o primise de la bărbat și curând a adormit, când s-a trezit era șase dimineața și a decis că ar fi cazul să plece pentru a fi găsit acasă dormind și pentru a scăpa de mirosul care i se impregnase în haine și corp, a strâns patul și a ieșit din casă după ce i-a lăsat un bilet lui Jungkook pe măsuța de cafea din sufragerie. Frigul de afară i-a intrat până în măduva oaselor și a realizat că nu era foarte corect ceea ce făcuse, a oftat și a urcat la volan, a motorul pornit preț de două minute apoi a pornit spre casă, încă ningea și părea că nu avea să se oprească prea curând însă lui asta îi plăcea la nebunie, a virat la stângă pe o altă stradă adiacentă pentru a scurta drumul spre casă. A văzut casa în depărtare și faptul că zăpada era în continuare pe jos și pe mașina lui Jin era confirmarea că cei doi omega care obișnuiau să se ocupe de casă aveau o perioadă mai grea, chiar dacă locuiau șase persoane sub același acoperiș, mare parte din responsabilitățile casei erau preluate de Jin și Jimin ceea ce îl enerva pe Namjoon având în vedere că și Hoseok era un omega dar nu se comporta ca atare, a tras mașina lângă a lui Namjoon, și-a luat țigările de pe ușa mașinii și a coborât, a intrat în garaj apoi în casă—era liniște.
— Yoongi?
A tresărit speriat datorită vocii groase a lui Namjoon, și-a scos geaca și a pus-o în cuier.
— Da?
— Ai fost plecat?
— Ăă, da? I-a răspuns în timp ce se îndrepta spre scări. Am avut ceva de rezolvat.
— Jungkook? S-a oprit la jumătatea scărilor și a oftat, s-a întors și a aprobat din cap. Mă gândeam eu, miroși a el.
— M-a rugat Jimin, o să scap de mirosul ăsta.
— Nu te cert sau îți reproșez ceva, îmi făceam doar griji.
— Știu și chiar dacă mă certai, nu-mi păsa.
— Bagă și geaca asta la spălat. I-a luat geaca din cuier și i-a aruncat-o. Miroase a el, nu te atrage deloc?
— Mă înnebunește, a recunoscut pentru sine și a urcat la etaj.
Ceasul se apropia de ora șapte și el era confuz, și-a scos hainele înainte să intre în cabina de duș și le-a îndesat în mașina de spălat apoi a pornit-o, apa fierbinte l-a făcut să geamă de plăcere—iubea dușurile fierbinți și lungi, și-a rezemat mâinile de faianță în timp ce apa i se prelingea din creștetul capului până în călcâie, a oftat învins și și-a șamponat părul—făcuse o prostie când își lăsase garda jos în prezența lui Jungkook dar nu putea spune că regreta într-un totul, s-a clătit de șampon și gel de duș și s-a schimbat într-o pereche de pantaloni de trening și un maieu. Telefonul i-a vibrat și a zâmbit când a văzut că era o poză cu Hoseok de la aeroportul din Karmoy, era destul de supărat pe iubitul său pentru că continua să piardă greutate dar cu toate astea nu voia să-l supere, voia să-i fie alături indiferent de ce avea să se întâmple, a coborât în bucătărie și a dat din nou de Namjoon care stătea la masă cu laptopul în față și o cafea lângă el.