Al doisprezecelea fulg

112 14 1
                                    

— Chiar te-a speriat răceala aia? Taehyung l-a întrebat în timp ce îl privea cum își îmbrăca pantalonii flaușați peste blugii bleu pe care îi purta deja și Jungkook a aprobat din cap. Era sâmbătă și ceasul trecuse de ora șapte seara, își văzuse de ale lui și refuzase toate invitațiile din partea lui Jin și Jimin de a se alătura celor deja prezenți la ei acasă, Taehyung reușise să-l convingă după ce îi spusese că Hoseok nu avea să fie acolo, așa că nu avea de ce să-și facă griji. Când venise din Norvegia avusese grijă să pună două sticle de lichior pe care el obișnuia să-l bea destul de des când era în Rusia iar acum avea să-l ia cu el, avea să bea și cel mai probabil ziua următoare avea să regrete totul dar de când ajunsese avusese parte doar de probleme și asta îi displăcea.

— Mergem?

— Sigur, a răspuns Taehyung și a luat plasa cu cele două sticle, a ieșit primul și l-a așteptat lângă mașină. Sărbătorile mereu obișnuiau să fie foarte animate, nu aveau mulți prietenii dar cei pe care îi aveau erau suficienți încât să anime atmosfera, când au ajuns Jungkook a părut destul de uimit de mărimea locuinței, a putut număra zece mașini parcate în fața casei și a putut auzi muzica de cum a coborât, se simțea anxios dar în același timp entuziasmat, l-a urmat pe Taehyung și au intrat, a fost lovit în plin de un miros de tutun amestecat cu alcool și aromă de tort cu fructe uscate.

— Taehyung, Jungkook! Ah, idiotule, credeam că o să fie necesar să vin și să te iau eu de urechi și să te aduc aici! Jimin a exclamat supărat apoi a râs văzându-l cum se dezbrăca. I-am spus lui Tae că dacă e necesar, te luăm legat, cum naiba să stai singur de Anul Nou? L-a întrebat cu mâinile strânse la piept și Jungkook a ridicat din umeri apoi a pășit. Mă bucur că ai venit.

— A stat lângă ușa de la baie până mi-am făcut duș, a bombănit. După s-a mutat în ușa de la dormitor și a zis, citez „ Dacă îți dă prin cap să fugi gol, o să-ți înghețe. ".

— Tipic Tae, a recunoscut râzând Jimin și Taehyung a dat absent din mână în timp ce se îndrepta spre scări cu pantalonii și puloverul pe care și le dăduse jos cu câteva momente în urmă. Haide.

Ochii i s-au mărit când au intrat în sufragerie, Joohyun, cel cu care se întâlnea dimineața când ieșea la plimbare era acolo alături de iubita sa, Yurina. Hyori, însoțitoarea de zbor cu care aterizase cu două zile în urmă era și prezentă cu logodnicul său Sunoo, apoi l-a observat pe Yoongi care stătea turcește pe podea, rezemat cu spatele de canapea părând mai relaxat ca niciodată, a mai văzut trei bărbați a căror nume nu le știa dar se putea simți intimidat de ei, stăteau în apropierea lui Yoongi.

— A venit, într-un final, Jungkook.

Namjoon și-a mutat privirea spre arcadă și a zâmbit.

— Ți-am zis că a fost o idee bună să-l trimitem pe Taehyung după el, Jin. Sunt convins că l-a păzit până a fost gata.

Jungkook a oftat învins și apoi și-a scărpinat ceafa.

— Da, chiar așa s-a întâmplat.

— Dacă nu-l aducea Taehyung, îl aduceam eu de urechi. Pe Joohyun, Yurina, Sunoo și Hyori bănuiesc că îi știi deja, nu-i așa? 

— Da.

Yoongi l-a remarcat și el, nu s-a abținut și a zâmbit slab în colțul gurii. 

— Tipul cu părul negru e Damian, lucrează la secție cu Namjoon-hyung. Blondul tatuat e Peter, administratorul centrului comercial iar cel de lângă Namjoon e Jackson, are o afacere super de succes pe continent dar vine de fiecare dată când are ocazia, nu-i așa Jack?

— Da, bineînțeles. Sunt prieten cu Namjoon de când mergeam târându-ne pe cur, n-avem cum să nu vin, zău așa!

— Mă bucur să vă cunosc, a vorbit după câteva momente Jungkook și a zâmbit, s-a strecurat și s-a trântit pe canapea, și-a pus un picior sub fund.

Zealous // YoonKookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum