friends

1.3K 151 137
                                    

-



jeongin, akşam hyunjinlere gitmek için daha doğrusu sehun hyungunu görmek için kendine kıyafet seçiyordu. giyimine her zaman önem vermişti zaten şimdi de dolabın başında 2 saatdir ne giysem diye düşünüyordu.

saat 18'e gelmek üzereydi o yüzden ilk seçtiği kıyafetleri hemen üstüne giyip evden çıktı.

hyunjinlerin kapısına geldiğinde son kez üstünü başını düzeltip kapıyı çaldı. kısa süre sonra kapı açılmıştı

"hoş geldin ufaklık"

jeongin, sehun hyungunu görünce yüzünde ki gülümsemesi iyice büyümüştü. ona olan hayranlığı ve büyüyünce onun gibi olma isteği vardı içinde jeonginin.

"hoş buldum" dedi sırıtarak ardından içeri geçti.

"hyunjin yok mu? " diye sordu. anlaşmışlardı, hyunjin evden gidicekti ama hemen mi gitmişti yani, diye düşündü

"onun küçük bi işi çıktı geç gelicekmiş, sana üzgün olduğunu söylememi istedi" dedi sehun, mutfağa ilerlerken.

"ne işi çıkmış ki" diye mırıldandı kendi kendine. onun yüzünden mi gitmişti, kırılmış mıdır acaba bana diye düşündü. az önceki gülümsemesinden eser kalmamıştı.

"bi şey olmaz gelir o sonra, biz baş başa bi film izleyelim, özlemişim seni" diyip saçlarını karıştır sehun jeonginin. jeonginin asık yüzü tekrar gülümsemeye dönüştü

sehun onu küçük kardeşi olarak görüyordu, hyunjinden bi farkı yoktu onun için.

televizyondan film açıp mısırlarını yemeye başladılar. jeongin sehunla baş başa olmaktan çok mutluydu ve fazlaca heyecanlıydı.

koltukta biraz da olsa sehun hyunguna yaklaşmaya çalışıyordu. hatta filmden çok onu izliyordu, filmde ne oldu diye sorsa cevap veremezdi.

bi süre daha film izledikten sonra kapı çaldı ve jeongin, hyunjinin geldiğini düşünüp hızlıca kapıya koştu. kötü hissediyordu sanki onu evden kovmuş gibi..

kapıyı açtığında karşısında başka bi çocuğu görmesiyle duraksadı, hyunjin gelmemişti ve bu çocuk da kimdi.

kapıda ki çocuk oldukça yakışıklıydı ve giyim tarzı jeongininkine benziyordu, kendisinden büyük olduğu da belliydi.

"ah suho sen mi geldin" diye kapıya doğru yürürken konuştu sehun.

suho ona gülümseyip "evet ve bize kızarmış tavuk aldım, bu ufaklık kim" diye sordu sehuna. jeongin bu çocuğu daha önce hiç görmemişti o yüzden dik dik bakıyordu suhoya.

"hyunjinin arkadaşı, liseye gidiyor daha küçük minnoş bi şeydir kendisi" diyip jeonginin saçlarını karıştırdı yine.

jeongin saçlarının karıştırılmasını seviyordu ama şu an rahatsız olmuştu, onu bebeklemesi çok rahatsız etmişti.

suho ayakkabılarını çıkarıp içeri girdiğinde jeongine gülümsedi ve yanağından makas aldı. jeonginse ona öldürecek gibi bakıyordu.

beraber içeri geçtiklerinde suho ve sehun yan yana oturdu jeonginse tekli koltuğa geçti.

"film izliyorduk biz de tam, böldün bizi" dedi jeongin.

suho, jeonginin tatlı olduğunu düşünüyordu. fakat jeongin onu öldürmek istiyordu

#suhoiçinadalet

"ben de katılabilir miyim filminize ufaklık" dedi suho

jeongin "katıldın zaten" diye cevap verdi.

sehun jeonginin niye bu kadar gergin olduğunu anlayamamıştı ama bozuntuya vermedi. biraz suhoyla konuştuktan sonra filmi açıp izlemeye devam ettiler. o sırada jeonginse hyunjine mesaj atmıştı.

hyunjin & jeongin

jeongin
nerdesin hyun

hyunjin
dışardayım

jeongin
dışarının bi adı var mı
dışarı neresi

hyunjin
dolaşıyorum işte öyle
niye ki

jeongin
bi şey yok ya
sen niye hemen gittin ki ben seni de görürüm diye düşünmüştüm.

hyunjin
sen başbaşa kalmak isteyince ben de yalnız bıraktım sizi

jeongin
gelsene sıkıldım
suho diye biri geldi
sehun hyung onunla ilgileniyo zaten şu an

hyunjin
beni boşluğunu doldurmak için kullanıyorsun yani|
suho mu gelmiss aaa
tamam gelirim birazdan

jeongin
hyun
özür dilerim

hyunjin
ne için

jeongin
sana bizi yalnız bırakmanı söylemem saçmaydı
beni sen çağırdın
ama ben seni yolladım
zaten tamamen gitmeni istememiştim

hyunjin
sorun yok jeong-ah
sürekli abimle olmak istemen normal
ne de olsa ona aşıksın
ben de sana |
kalbim acıyor ama mutlu olmanı istiyorum|

jeongin
sen çok iyi bi arkadaşsın
iyi ki varsın

hyunjin
arkadaş evet|
biliyorum harikayım ben

jeongin
woah egoist

hyunjin
sen söyledin harika olduğumu
ben de onayladım işte

jeongin
şdöxpsöxos tatlısın

hyunjin
yapma bunu bana ya |
😽😽

jeongin
neyse hadi gel bekliyorumm

hyunjin
tamamm geliyorum
bayy

jeongin
💗






jeongin💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SeKai yapicaktım aslında ama canim hunho yapmak cekti ben de suhoyla sehun yaptım eheheh

boyfriend | hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin