Attention

782 102 127
                                    

bolca yorum yapın lütfen ki bölüm hızlı gelsin

iyi okumalar
😽😽





jeongin

hayatlarımızı biz seçemeyiz, farkında olmadan yaptığımız seçimler bizi yönetir. elime aldığım bi kalemi masanın üstüne koymak ya da kalemliğin içine atmak, bunun gibi küçük ve basit bi şey bile hayatımı etkileyebilir.

o gün alkol almak ya da almamak, benim seçimimdi fakat sonunun böyle olacağını bilmeden yaptığım bir şeydi.
hyunjinin içmesine izin vermeseydim ya da o gün hyunjinlere hiç gitmeyip eve gitseydim şu an aklımı kurcalayan ve sevgimi sorgulatan bi düşünce olmayacaktı.

bu zamana kadar hyunjinle olan temaslarımız bana hep normal gelmişti. bacağıma dokunması, belimden tutması, yüzlerimizin arasında ki az mesafe... bana her zaman güzel hissettiren şeylerdi.

fakat güzel hissettirmesi hiçbir zaman tuhaf gelmemişti. kendimi seungminle o pozisyonlarda düşündüğümde iyi hissetmiyordum ya da bana normal gelmiyordu.
bunun nedenini düşünüyordum tam şu an.

yeonjunla olan yakınlığının beni neden raharsız ettiğini, bir başkası olsa bile yine aynı şekilde rahatsız eder miydi düşüncesi... kendimi yiyip bitiriyordum ve sehun hyung bi kere bile aklıma gelmiyordu.

o gün hyunjine "sehun hyungu da görmüyorum bayadır" diyişimde bile aklımda cidden bu yoktu, sadece ortaya attığım bi laftı. hyunjini rahatsız hissettirmek için

eğer bana olan hislerini bilmeseydim bunları da düşünmeyecektim çünkü bana onunla olan yakınlığımız hep çok normal geliyordu.

ben farkında olmadan ona hep umut vermiştim.

sehun hyungu seviyordum fakat hyunjin aklımı kurcalıyordu.

attığım mesaja hala cevap vermemişti ve bu içimi daha da huzursuz ediyordu. neden huzursuz ediyordu bunu kendime açıklayamıyordum bile.

hyunjin beni seviyordu o yüzden yeonjunla aralarında bir şey olamazdı, beni bu kadar çabuk unutmuş da olamazdı.

olamazdı değil mi?

beni unutmasını istemem gerekirken unutmamasını istiyordum, bencilceydi sanırım ama yeonjunla aralarında bir şey olması fikri bana kafayı yedirtiyordu.

bana dokunduğu gibi ona da dokunması, eliyle yüzünü sevmesi ya da ne bileyim saçlarını beraber boyamaları, hyunjinin onu kucağına alarak tezgaha oturtması.. bize özel şeylerdi ve bi başkasıyla yapmasını istemiyordum

telefonumu kontrol ettim mesajıma cevap vermesi ihtimaline karşın fakat hala ses yoktu. nerdeyse 2 saat geçmişti ama hala cevap yoktu. ne yapıyorlardı?

mesaj kısmına girerek tekrar mesaj attım.

[hyunjin & jeongin]

jeongin
heyy
niye cevap vermiyorsun
hala mı film izliyosunuz

hyunjin
evet
yeni bitti film

jeongin bi süre uzak kalsak diye konuşmuştuk

jeongin
uzak kalamiyorum senden
napabilirim
sürekli konuşuyoduk eskiden
napıyorsunuz şimdi

hyunjin
offf|
amacın ne ya|
uzak kalmadık zaten yazdın yine

yeonjun uyuyo
film izlerken uyuya kaldı
rahat mı bıraksan artık yeonjunu

boyfriend | hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin