Vize sınavlarının yapıldığı haftayı hepsi başarıyla atlattığı için hep birlikte Jungkook, Jimin ve Hoseok üçlüsünün evinde toplanmışlardı.
Akşamın geç saatleriydi aslında epeyce sarhoş gibiydiler ama bu kimsenin umrunda değildi.
"Oyun oynayalım,"dedi Taehyung yeni bir bira açarken.
"Oynayabilecek oyun mu kaldı Taehyung?" diye sordu Yoongi ciddiyetle.
"Ben güzel bir tane biliyorum,"dedi Hoseok.
"Görevli Jenga oynayalım.""Var mı ki?"diye sordu Namjoon.
"Dün akşam hazırladım, tüm bloklara tek tek görev yazdım." diyerek hemen yanıtladı Hoseok
"Onun yerine kitap okusaydın dünya sana minnettar kalırdı." dedi Jungkook.
"Ama oyunu oynayamazdık, o yüzden iyi yapmışım değil mi Taehyung?"diye sordu Hoseok Taehyung'a dönüp. Alkolden yanakları pembeleşmişti, çok güzel görünüyordu, Taehyung sessizce iç çekti güzelliğine ve birasından büyük bir yudum içti.
"İyi yapmışsın Hoseok."dedi gülümseyerek.
"E getir de oynayalım o zaman,"dedi Jimin de, arada hıçkırıyordu ve onun da yanakları kızarmıştı.
Hoseok hemen kalkıp koşturarak odasına gitti, bütün akşam hazırlamakla uğraştığı oyunu, arkadaşlarının ve kendisinin ismini yazıp içine attığı küçük fanusu kaptığı gibi geri döndü. Elindekileri sehpaya bırakıp blokları kutudan çıkardı.
Arkadaşları boş boş ona bakarken blokları hevesle diziyordu.
"Çektiğiniz blokta yazan görevi yapmak zorundasınız, yapmazsanız shot atacaksınız görev başarıyla tamamlanırsa diğerleri shot atacak görev için partner gerekirse buradan kurayla seçilecek hepimizin isimleri yazıyor." Diyerek anlattı Hoseok oyununu. "Kuleyi devirip oyunu bozan da bütün bu dağınıklığı temizleyip bulaşıkları yıkayacak."
"Acımasızca bir ceza,"dedi Seokjin, Hoseok sırıttı.
"Sen devirme o zaman hyung."dediğinde blokları dizmeyi bitirmişti.
"Hadi gelin." demesiyle herkes sehpanın etrafında toplanmıştı.
"Kim başlayacak?"diye sordu Jungkook.
"Seokjin Hyung başlasın, onun sağından devam ederiz."dedi Namjoon. Herkes onayladığında Seokjin ilk bloğu çekti.
Görevi okuduğunda Hoseok'a baktı.
"Sapık mısın sen bu ne?"diye sordu hafifçe gülerek.
"Yapamayacaksan shot atabilirsin hyung."
"Bunu yapmak için kafam yeterince güzel,"diye yanıtladı Seokjin de "fanusu ver."
"Hyungnim, görevi de söyleseydin ya."dedi Yoongi.
Seokjin fanustan rastgele bir kağıt çekti bu arada.
"Otuz saniye boyunca partnerinle öpüşebilecek kadar yakın dur diyor."dedi ve elindeki kağıdı açtı. "Partnerim de Namjoon."diyerek kağıdı arkadaşlarına gösterdi.
Namjoon ayıldığını hissetti.
"Yapacak mısın Joonie?"diye sordu Seokjin.
"Oyun sonuçta, yapalım hyung."dedi Namjoon çok da düşünmeden.
"Oyun işliyor,"dedi Hoseok sırıtarak.
"Pozisyon alın süreyi başlatıyorum," dedi Jimin de heyecanla, Seokjin Namjoon'un kucağına yan oturup kollarını boynuna doladığı an Jimin zamanlayıcıyı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss n Run|Jikook
FanficKaçamak bakışlar, sessiz iç çekişler eşliğinde incitmekten korkarak seviyordu onu. Bilmese de olurdu yanında kalıp ona gülümsemesi, onunla oyunlar oynaması, film ve dizi gecelerinde sadece ona zaman ayırması yeterliydi. Ara ara sarılsa yeterliydi, J...