15. Bölüm

1.8K 143 69
                                    

Ertesi sabah Jimin Jungkook'tan önce uyandı, zar zor açtığı gözleriyle kafasını biraz kaldırıp komodindeki saate baktı daha 8.40'ı gösteriyordu. Tekrar yatıp uyumayı düşünse de Jungkook'un en fazla bir saat daha uyuyabileceğini bildiği için bundan vazgeçti. Hoseok'un henüz gelmeyeceğini de biliyordu, bu yüzden o yokken Jungkook'la güzel bir kahvaltı yapıp sonra da rahat rahat konuşabilirlerdi.

Sırtı onun göğsüne yaslıydı, iki kolunun arasında onu sımsıkı sarıp sarmalamış bacağını da bacaklarının üzerine atmıştı. Ona böyle sıkı sarılıyor olmasına gülümseyerek zorlukla da olsa Jungkook'a döndü, saçları yüzüne dökülmüş, dudakları aralanmıştı.

Böyle bir görüntüye karşı uyanmış olmak hâlâ gerçek gibi gelmiyordu ona, burnu sızladı.

Tüy gibi hafif hareketlerle saçlarını yüzünden çekip dudaklarını çenesine bastırdı.

Onu uyandırmadan kollarının arasından nasıl çıkacağını düşündü bir süre ama bunun için spesifik bir yol bulamadı, bu yüzden sadece şansını denemeye karar verdi.

Biraz kıpırdanarak önce bacaklarını Jungkook'un bacağının altından çekti, Jungkook buna uykusunda homurdanınca gülmemek için kendini tutmak zorunda kaldı, içi içine sığmıyordu.

Kıpırdandığı için gevşeyen kolarının arasından yatakta aşağı doğru kayarak çıktı, birkaç saniye hareket etmeden bekledi, Jungkook sadece biraz daha homurdanmış sonra da yastığı muhtemelen Jimin sanarak yastığa sarılmıştı.

Jimin sessizce gülerek yataktan kalkıp Jungkook'un dolabından bir tişört ve boxer aldı. Onları hızlıca giyip Jungkook'u uyandırmadığına emin olunca parmak uçlarına basarak odada pantolonunu aradı, bulduğunda cebinden telefonunu alıp ses çıkarmadan çıktı odadan.

İlk işi etrafa fırlattıkları kıyafetleri toplamak oldu. Hepsini toplayıp kendi odasındaki kirli sepetine attıktan sonra telefonuna baktı.

Taehyung neredeyse 100 tane mesaj atmıştı ona, gülerek açtı mesajları.

'Ne yaptın çocuğa :) ? Darmadağın olmuştu.'

'Gerçi sen de farklı değildin hani, o bakış neydi öyle? Bir an Jungkook'u eriteceksin sandım.'

'Yeni ilişkinizin ilk saatlerini sex yaparak geçireceksiniz resmen, tanrım beni de gör artık, lütfen.'

'Jiminie, bana Hoseok'un bu kadar güzel uyuduğunu daha önce neden söylemedin? En azından birkaç fotoğrafını atabilirdin, öleceğim sanırım.'

'Gerçi sevişmekle meşgulsündür sen, büyük hissediyorum Jiminie umarım hayatının devamında düzgün yürüyebilirsin :))'

*fotoğraf*
Jimin fotoğrafı görünce güldü, Hoseok Taehyung'un işaret parmağını sıkıca tutmuştu ve kaşları çatıktı.

'Onu kendi yatağıma yatırıp misafir odasına gidecektim ama parmağımı tutup kaşlarını çattı, sanırım o kendi isteğiyle bırakana kadar oturacağım.'

'Jimin, Jimin, Jimin! Beni Hoseok'un aklına sokman gerekiyor, kürek deniz sahil ne varsa siktir et, her gece bu surata bakarak uykuya dalmalıyım.'

'Sadece elimi tutup uyuduğu için bile kalbim patlayacak gibi hissediyorum ve sen senelerdir platonik olduğun en yakın arkadaşının koynundasın, Jiminie geceyi hastanede bitirme sakın.'

'En kısa zamanda bana biraz detay vermelisin, ne yaşandı da şu an sevişiyorsunuz bilmeliyim! Aranızı yaptım sayılır bilmeye hakkım var, ilişkiler özeldir falan deyip kaçmaya çalışma sakın!'

Bunlar gibi seviştiklerini vurgulayan bir sürü mesaj vardı, Jimin hepsini gülerek ve biraz da utanarak okumuş sonra da sadece
'Günaydın!' diye yanıtlayıp aynaya bakmıştı.

Kiss n Run|JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin