Taehyung
Spolužiaci ho obklopili v okamihu, keď vstúpil na parkovisko strednej školy. Všetci tam boli, celá partia, ktorú nevidel od konca júla, a štyri alebo päť ďalších nohsledov, ktorí dúfali, že získajú popularitu, keď sa budú držať s nimi. Prijímal od svojich priateľov jedno podanie ruky na uvítanie za druhým.
Jae vyrástol aspoň o tri centimetre a bol ešte zvodnejší a podobnejší modelovi z Vogue ako predtým. Prívetivo pozdravil Taehyunga a potom opäť ustúpil, sivomodré oči úzke ako oči mačky.
Jimin naopak vôbec nevyrástol. Keď Tae objal prvého zo svojich najlepších priateľov, Jiminove blond vlasy mu stále siahali sotva po bradu.
Moment...blond vlasy? zamyslel sa Taehyung. Podržal chlapca kúsok od seba. ,,Jimin! Čo si si to urobil s vlasmi?"
,,Páči sa ti to? Myslím, že takto vyzerám lepšie." Jimin si prebehol už aj tak rozcuchané vlasy a usmial sa. Oči mu iskrili vzrušením a tvár žiarila.
Taehyung pokročil ďalej. ,,Jin, ty si sa vôbec nezmenil."
Objatie druhého z dvojice najlepších priateľov bolo z oboch strán naozaj vrelé.
Po Jinovi sa mi cnelo najviac zo všetkých, pomyslel si Taehyung, keď sa díval na vysokého chlapca.
Jin mal teraz jedno elegantné obočie zdvihnuté a prezeral si Taeho. ,,No tebe o pár odtieňov zosvetleli vlasy od slnka. Ale ako to, že nie si vôbec opálený? Myslel som, že si si užíval na Francúzskej riviére."
,,Veď vieš, že sa nikdy neopálim." Taehyung natiahol ruky pred seba a dôkladne si ich prezrel. Pleť bola bezchybná a biela ako porcelán, takmer rovnako svetlá a priesvitná ako Jiminova.
,,Počkaj, to mi pripomína," vmiesil sa Jimin a chytil Taehyunga za jednu ruku, ,,že neuhádnete, čo som sa v lete naučil od svojej sesternice?" Než stihol ktokoľvek zareagovať, pyšne im oznámil: ,,Čítať z ruky!"
Ozvali sa povzdychy a trochu smiechu.
,,Len sa smejte," vyhlásil nevzrušene Jimin.
,,Sesternica hovorí, že som médium. A teraz ma nechajte, pozriem sa..." Vzal Taehyunga za ruku, aby mu mohol pozrieť do dlane.,,Ponáhľaj sa, prídem neskoro," popoháňal ho trochu netrpezlivo Taehyung.
,,Dobre, dobre. Tak tu je tvoja čiara života - alebo je to čiara srdca?" V skupinke sa niekto zasmial. ,,Ticho, zameriavam sa. Aha... aha..." Zrazu Jimin zbledol, akoby sa vydesil. Oči sa mu rozšírili, ale zdalo sa, že už nepozerá Taemu do dlane. Vyzeralo to, ako by sa díval skrz ňu - na niečo desivé.
,,Stretneš sa s vysokým tmavým cudzincom," mumlal Jin zozadu.
Všetci sa rozchichotali.
,,Tmavý áno, a cudzinec tiež... ale nie veľmi vysoký," prehovoril Jimin slabým a vzdialeným hlasom. ,,Hoci," pokračoval po chvíľke so zmäteným výrazom, ,,kedysi býval vysoký." Pozrel ohromene na Taehyunga. ,,Ale to predsa nie je možné. Že nie?" Pustil Taeho ruku, takmer ju odhodil. ,,Nechcem vidieť viac."
,,Tak dobre, je po predstavení. Pôjdeme," vyzval Tae ostatných mierne podráždene.
Vždy bol presvedčený, že paranormálne triky sú práve len... triky. Tak prečo je taký podráždený? Len preto, že ráno takmer spanikáril sám?
Chlapci vyrazili ku škole, ale zvuk perfektne vyladeného motora ich zarazil.
,,No nie," vytlačil so seba Jae. Dobre, že mu oči nevypadli. ,,To je ale fáro!"
YOU ARE READING
Upírske denníky:Prebudenie (Taekook)
FanfictionAko sa to všetko začalo... Ešte v časoch talianskej renesancie na území Južnej Kórei sa dvaja bratia Jungkook a Yoongi zaľúbili do krásneho mladého upíra, ktorý sa volal Quiere. Hoci Quierovo srdce bolo dosť veľké pre oboch chlapcov, navzájom oň súp...