Kapitola 13✔️

5 0 0
                                    

Taehyung

Po škole išli chlapci k Jiminovi domov. Pri vchodových dverách ich uvítal prenikavý štekot, a keď Jimin dvere otvoril, veľmi starý a veľmi tučný pekinéz sa pokúsil utiecť. Volal sa Jang-ce a bol taký rozmaznaný, že ho nikto okrem Jiminovej matky nemohol vystáť.

Keď okolo neho Taehyung prechádzal, chňapol ho do členka. Obývačka sa kúpala v šere, prepchatá nábytkom v preplácaných štýloch a na oknách viseli ťažké, tmavé závesy.

Neďaleko vstupu stál Jiminov brat Kai a sťahoval si čiapku z vlasov. Bol len o dva roky starší ako Jimin a pracoval na klinike v Seoule.

,,Ahoj, Jimin," povedal. ,,Som rád, že si doma. Čau, Taehyung, čau, Jin."

Taehyung a Jin tiež pozdravili.

,,Čo sa deje? Vyzeráš uťahane," spýtal sa Jimin.

Kai položil čiapku na konferenčný stolík a odpovedal otázkou: ,,Kde presne si hovoril, že ste spolu boli, keď si včera večer prišiel taký rozrušený?"

,,Dole na... jednoducho dole pri Wickery Bridge."

,,To som si myslel." Kai sa zhlboka nadýchol. ,,A teraz ma dobre počúvaj, Park Jimin. Už nikdy tam nepôjdeš, a zvlášť nie sám a v noci. Je to jasné?"

,,Čo? Prečo?" spýtal sa Jimin, úplne vyvedený z miery.

,,Pretože minulú noc tam bol niekto napadnutý, preto. A vieš, kde ho našli? Priamo na brehu pod Wickery Bridge."

Taehyung a Jin na neho neveriacky pozerali. Jimin zovrel Taehyungovi ruku.

,,Niekto bol napadnutý pod mostom? Ale kto to bol? Čo sa tam stalo?" vypytoval sa Jimin.

,,Ja neviem. Dnes ráno si jeden zo zamestnancov cintorína všimol, ako tam leží. Asi to bol nejaký bezdomovec a zrejme pod mostom spal, keď bol napadnutý ale keď ho priviezli, bol napoly mŕtvy a ešte nenadobudol vedomie. Asi umrie."

Taehyung ťažko prehltol. ,,A čo presne myslíš tým, že bol napadnutý?"

,,Tým myslím, že mal rozorvané hrdlo," vyjadril sa Kai jasnejšie. ,,Stratil neuveriteľné množstvo krvi. Najskôr si lekári mysleli, že to urobilo zviera, ale doktor Lowen teraz tvrdí, že to bol človek. A polícia si myslí, že ten, kto to urobil, sa môže na cintorín kedykoľvek vrátiť." Kai prísne pozrel do očí jednému chlapcovi po druhom.
,,Takže, ak ste boli pri tom moste - alebo na cintoríne, Kim Taehyung - tá osoba tam mohla byť s vami. Je to jasné?"

,,Už nás nemusíš strašiť," povedal Jimin slabo. ,,Je nám to úplne jasné, Kai."

,,No dobre, zjavne ste vystrašení už dosť." Kaiovi poklesli ramená a začal si unavene masírovať svaly za krkom. ,,Musím si na chvíľu ľahnúť. Som trochu podráždený."

Keď odišiel z izby, chlapci na seba pozreli.

,,Má pravdu, mohlo sa to stať jednému z nás," povedal Jin ticho. ,,Zvlášť tebe, Tae. Išiel si tam sám."

Taehyungovi vstali chĺpky na koži, mal rovnaký bolestne ostražitý pocit ako predtým na starom cintoríne. Akoby cítil chlad vetra a videl množstvo vysokých náhrobkov všade naokolo. Slnečný svit a stredná škola sa nikdy nezdali tak neuveriteľne ďaleko.

,,Jimin," povedal pomaly, ,, ty si tam niekoho videl? To si mal na mysli, keď si hovoril, že na mňa niekto čaká?"

V šere preplnenej izby na neho Jimin bezvýrazne pozrel. ,,O čom to hovoríš? Nič také som nepovedal."

,,Ale áno, povedal."

,,Nie, nič také som nehovoril."

,,Jimin," dohováral mu Jin. ,,Obaja sme ťa počuli. Pozeral si na tie náhrobky a potom si povedal Taehyungovi..."

,,Vôbec neviem, o čom to tu hovoríte, nehovoril som vôbec nič." Jimin sa tváril nahnevane, ale v očiach mal slzy. ,,Už o tom nechcem hovoriť."

Taehyung a Jin na seba bezradne pozreli. Vonku čierny mrak zakryl slnko.

Vote a komentáre potešia.

                                                     Vaša M. 💙💚

Upírske denníky:Prebudenie (Taekook) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant