Kapitola 12✔️

11 1 4
                                    

Taehyung

5.septembra (vlastne 6. septembra - asi 1 hodina v noci)

Mal by som sa čoskoro vrátiť do postele. Pred pár minútami som sa prebudil s pocitom, že niekto kričí, ale dom je tichý. Dnes večer sa stalo toľko podivných vecí, že mám asi podráždené nervy. Aspoň som sa zobudil s tým, že už presne viem, čo urobím s Jungkookom. Celá tá vec jednoducho vyklíčila v mojej mysli. Plán B, fáza prvá začne zajtra.

Frances žiarili oči a líca jej horeli, keď pristúpila k trom chlapcom pri stole. ,,Čau, Tae, toto jednoducho musíš počuť!"

Taehyung sa na ňu usmial - zdvorilo, ale nie príliš dôverne.

Frances sklonila hlavu s hnedymi vlasmi. ,,Teda - môžem si k vám sadnúť? Práve som sa dopočula horúcej novinky o Jeonovi Jungkookovi."

,,Posaď sa," vyzval ju Taehyung vľúdne. ,,Ale," dodal, kým si mazal žemľu maslom, ,,nie sme na tie novinky až takí zvedaví."

,,Že nie?" pozerala Frances. Pozrela na Jina a potom na Jimina. ,,To si snáď robíte srandu, nie?"

,,Vôbec nie." Jin napichol zelenú fazuľku a premýšľavo na ňu hľadel. ,,Dnes máme v hlave iné veci."

,,Presne," potvrdil Taehyung. ,,Jungkook - to sú včerajšie správy, poznáš to. Je pasé." Sklonil sa a pošúchal si členok.

Frances sa prosebne pozrela na Taehyunga. ,,Ale ja som myslela, že o ňom chceš vedieť všetko."

,,Zvedavosť," vyhlásil Taehyung. ,,Koniec koncov je to návšteva a ja som ho chcel privítať v Seoule. Samozrejme, musím byť verný Jean-Claudeovi."

,,Jean-Claudeovi?"

,,Jean-Claudeovi," potvrdil Jin, nakrčil obočie a povzdychol si.

,,Jean-Claudeovi," opakoval rezolútne Jimin ako ozvena.

Taehyung palcom a ukazovákom jemne vytiahol z batoha fotografiu. ,,Tu je, ako stojí pred chatou, kde sme bývali. Hneď potom mi odtrhol kvet a povedal... no," tajomne sa usmial, ,,to by som asi nemal opakovať."

Frances pozerala na fotku. Bol na nej dobronzova opálený mladý muž bez trička, ktorý postával pred ibištekovým kríkom a placho sa usmieval.

,,Je starší ako ty, že? " spýtala sa s rešpektom.

,,Dvadsaťjeden. Samozrejme, že by to..." Taehyung sa obzrel cez rameno a naklonil sa bližšie, ,,...moja teta úplne neschvaľovala, takže to pred ňou tajíme, kým neodmaturujem. Musíme si písať tajne."

,,To je hrozne romantické," vydýchla Frances. ,,Nepoviem to živej duši, sľubujem. Ale ohľadom Jungkooka..."

Taehyung jej venoval nadradený úsmev. ,,Keď musím jesť kontinentálnu stravu, dávam zakaždým prednosť francúzskej pred talianskou." Obrátil sa k Jinovi. ,,Však?"

,,Hmmm, áno, zakaždým." Sprisahanecky sa na seba s Jinom usmiali, a potom sa Taehyung otočil k Frances.

,,Čomu by si dala prednosť ty?"

,,Francúzska, samozrejme," vyhŕkla Frances chvatne, ,,tiež zakaždým." Sama sa sprisahanecky usmiala, niekoľkokrát pokývla hlavou, vstala a odišla.

Keď bola preč, povedal Jimin s ľútosťou: ,,Toto ma zabije. Taehyung, ja určite umriem, keď sa nedozviem, čo chcela povedať."

,,Ach, toto? Aj ja ti môžem posunúť tie informácie," odpovedal pokojne Taehyung. ,,Po škole idú klebety o tom, že Jeon Jungkook sem prišiel rovno z odvykačky."

,,Čože?" Jimin zostal pozerať, a potom vybuchol smiechom. ,,Ale to je predsa smiešne. Ktorý zavislák by sa takto obliekol a ešte si k tomu nasadil slnečné okuliare? Veď robí, čo môže, aby k sebe pripútal pozornosť..." Jiminov hlas sa vytratil a oči sa mu rozšírili.

,,Možno práve preto to robí. Kto by podozrieval niekoho takého? Navyše býva sám a je hrozne tajnostkársky. Tae! Čo ak je to pravda?"

,,Nie je to pravda," vyhlásil Jin.

,,Ako to vieš?" spýtal sa Jimin podozrievavo.

,,Pretože ja som to rozniesol." Pri pohľade na Jiminov výraz sa Jin zaškeril. ,,Tae to chcel."

,,Ahaaa," Jimin obdivne pozrel na Taehyunga. ,,Ty si ale rafinovaný. Môžem rozniesť, že je smrteľne chorý?"

,,Nie, to nemôžeš. Nechcem, aby sa okolo neho rojili falošní Don Juani a chceli ho držať za ručičku. Ale môžeš rozniesť čokoľvek ti napadne o Jean-Claudeovi."

Jimin zdvihol fotku. ,,Kto to je naozaj?"

,,Záhradník, bol blázon do tých ibištekov. A tiež bol ženatý a mal dve deti."

,,To je škoda," povedal Jimin vážne. ,,Ale chcel si po Frances, aby o ňom nikomu nehovorila..."

,,Presne," Taehyung žmurkol na hodinky. ,,Čo znamená, že do, povedzme, dvoch hodín, to bude vedieť celá škola."

Vote a komentáre potešia.

Vaša M.💙💚

Upírske denníky:Prebudenie (Taekook) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora