To już koniec, kochani! Dziękuję za ponad 350 wyświetleń, 50 komentarzy i 50 gwiazdek!
(EDIT: Ponad 1K wyświetleń!!!)Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to jakieś najwybitniejsze dzieło, ale pierwszy raz piszę coś takiego, więc mam nadzieję, iż będziecie wyrozumiali. Od zawsze chciałam napisać jakąś książkę i mogę teraz stwierdzić że moje marzenie w pewnej mierze się spełniło. Pisanie tego ff nieraz sprawiło mi wiele trudu np. gdy napisałam rozdział w wordzie, ale przez problemy z internetem musiałam przepisywać całość od nowa, bo kopiowanie było ponad wattpada. Nieraz wywoływało u mnie również banana na ustach, albo komentowałam swoją własną głupotę i nieudolność w pisaniu. Niemniej jednak starałam się i z każdym rozdziałem widać jakiegoś rodzaju progres w moim pisaniu, bo na początku skupiałam się tylko na tym, by jakoś sklecić zdanie, zamiast na fabule - co przyczyniło się do poprawiania pierwszych trzech rozdziałów, bo fabuła sama sobie czasem zaprzeczała.
Jestem wdzięczna wszystkim tym, którzy wytrwali do końca, komentowali, gwiazdkowali i dodawali do list. Szczególne podziękowania dla potti_wlatca_much za niezwykłą motywację mnie do pisania oraz poprawianie w komentarzach. Inaczej nie zauważyłabym wielu wpadek, a Ginny uczyłaby się na tym samym roku co Harry ;)
Jestem osobą dosyć wrażliwą i nie powiem, przywiązałam się do Trust. Dlatego postanowiłam potoczyć dalej losy naszych bohaterów i za jakiś czas napisać kontynuację książki. Coś jak drugi tom. W międzyczasie chciałabym napisać one-shota albo texting/instagrama oczywiście drarry. W niedalekiej przyszłości planuję również dodać SMUTa, ale będzie on uzupełniał drugą część Trust. A teraz już więcej nic Wam nie zdradzam.
Będę wdzięczna, gdybyście napisali w komentarzach, co w powyżej wymienionych chcielibyście najbardziej przeczytać i dali znać jakie wątki fabularne by Was zaciekawiły.
Trzymajcie się ciepło! <3
𓃭Ardor𓃭
CZYTASZ
Trust || Drarry
FanfictionHarry i jego przyjaciele rozpoczynają szósty rok w Hogwarcie, jednak pozory mylą i nic, co wydaje się proste takim nie jest. Pewien srebrnooki blondyn namieszał mu w głowie sprawiając, że brunet zagubił się we własnym świecie. Czy Harry w końcu pogo...