Utószó és egyebek

875 66 243
                                    


Kedves olvasóim!

Sokáig gondolkodnom kellett azon, mihez is kezdjek így, hogy befejeződött ez a történet. Igaz, hogy az üzenőfalamra már írtam egy kis záró-monológot, de szerettem volna itt, hivatalosan is megköszönni, hogy eddig velem tartottatok.

Ez volt az első irományom, amin ilyen sokáig dolgoztam, és ez talán annak is betudható, hogy elég mozgalmas pár éven vagyok túl. Ez tartalmazta például a gimnázium befejezését, érettségit, nyelvvizsgát, jogosítványt, egyetemi felvételit és még sorolhatnám... Ezek persze mind hozzájárultak ahhoz, hogy nehezebben tudtam válaszolni a kommentekre, kevésbé voltam aktív és még a szokásosnál is lassabban írtam, talán pont ezért készült el ez a regény ilyen csigatempóban. Ti viszont ennek ellenére is türelmesek és lelkesek voltatok, támogattatok, végigkövettétek Kalena útját Vorma falucskájából egészen az elátkozott tó mélyéig, és ezért nagyon hálás vagyok nektek. Köszönöm - ez ennek a kis extra fejezetnek a legfontosabb mondanivalója. Nagyon köszönöm mindnyájatoknak.

Most sajnos nem tudtam külön kérdéseket összeszedni egy jó kis kérdezz-felelekhez, mint ahogy az az Arctalanoknál sikerült, de ha érdekel titeket bármi a karakterekkel, a sztori kitalálásával vagy a háttérvilággal kapcsolatban, írjatok ehhez a kis bekezdéshez egy kommentet és igyekszem minden kérdést megválaszolni. Ha sok kérdés lesz, talán még ki is egészítem majd ezt a részt a válaszaimmal, majd meglátjuk...

Ha van kedvetek hozzá, régi jó szokásomhoz híven én is felteszek itt pár kérdést, mert még mindig ugyanolyan kíváncsi vagyok, mint pár éve. (Hmm, szerintem Kalena ezt tőlem örökölhette :D)

A kérdéseim:

1. Volt kedvenc karaktered? Ha igen, ki és miért éppen ő?

2. Melyik a kedvenc részed a történetből, ha van ilyen?

3. Volt olyan szereplő, akiről szívesebben olvastál volna többet vagy kíváncsi lennél a háttérsztorijára?

4. Mi volt számodra a legmeglepőbb fordulat a történetben?

5. Melyik szereplővel tudtál a leginkább azonosulni?

6. Melyik karakter volt számodra a leginkább unszimpatikus? Miért?

7. Elégedett vagy a regény lezárásával? Vagy esetleg változtatnál benne valamit?

8. Milyen elvárásaid voltak a történettel kapcsolatban? Mást kaptál, mint amire számítottál? Ért pozitív vagy negatív csalódás?

9. Volt számodra olyasmi, ami kifejezetten zavart vagy idegesített a történetben?

10. Voltak olyan részek a sztoriban, amiket nem értettél vagy nehéz volt követni? (például a karakterek közti kapcsolatok és összefüggések, az időugrások, a mágia működése stb.)

11. Hol élnél a legszívesebben ebben a kaotikus világban? (Vagy talán inkább azt kéne kérdeznem, hogy mikor? :))

12. Szerinted melyik karakterrel jönnél ki a legjobban, ha hirtelen össze kellene költöznötök?

Most pedig gondoltam, egy kis érdekességként összeszedem ide a történethez készített rajzaimat és sok mások által készített alkotást, amiket én személy szerint nagyon szeretek és úgy gondolom, érdemes őket megmutatni.

Először is a saját képeim... Hú, jó sok összegyűlt belőlük. Talán a legtöbbet már láttátok is az Instagram profilomon, de ha nem, akkor itt most összegyűjtöttem őket.

Életem első rajza Ruelről:

Életem első rajza Ruelről:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Csontok a víz alattTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang