Pohled Chishiyi
Než vůbec skončil trvalo to tak 20 minut. Skoro jsem tam spal z toho jak tam furt jen mluvil a chodil sem a tam. Přišlo mi to jako bych tady stál věčnost. Pak už jsem jen zaslechl jak může jít a jelikož se spolu známe už od minulé hry tak mě Kloboučník zaukoloval s tím že jsem jí měl ukázat její pokoj.
,, Proč jsi sem vlastně přišla když si říkala že radši trávíš čas sama?" Prolomil jsem to ticho co mezi námi bylo. ,, Nevím, možná protože si chci po dlouhé době odpočinout " odpoví mi. ,, Popravdě jsem ani nečekal že sem přijdeš na takové.. místo. Za mě takové místo pro takovou dívku není zrovna dobrá volba" uchechtnu se. Na to už mi nic neodpověděla. Došel jsem s ní k jejímu pokoji který měla hned vedle mého a zastavil. ,,Tady je tvůj pokoj" ,, Díky" otevřela dveře, hned zalezla do vnitř a zavřela se. Z dálky jsem zaslechl něčí tichý smích zpoza rohu. Moc dobře jsem věděl komu ten smích patřil a ani se tam nepodíval. ,, Vím že tam jsi Kuino. Ten tvůj tichý smích se nedá ne přeslechnout" Kuina vylezla a pomalu došla ke mě. ,,To je tvoje holka?" Podívám se na ní trošku vražedným pohledem. ,,Co? Ne, není. Kloboučník mi jen řekl ať jí jdu ukázat její pokoj"
,,To abych se sní šla seznámit když je tady nová, aby aspoň měla nějakou tu kamarádku se kterou by si porozuměla a měla se s kým bavit o holčičích věcech" lehce se zasměje a já jen protočil očima.
,, Já vás ženský nechápu. Asi vám za chvíli začnu říkat tajnůstkářky" uchechtnu se a podívam se na dveře.
Kuina bez váhání zaklepala na dveře, jen co slyšela povolení že může vstoupit tak jen lehce otevřela dveře, vlezla tam a zavřela je. Slyšel jsem jak se o něčem baví, ale přes ty zavřené dveře jsem vůbec nerozuměl o čem.Z pohledu Rin
,, Tobě ty plavky tak sluší Rin!" Pochválí mě a já se na ní jen usmála. ,, Díky Kuino" hned po tom komplimentu jsem měla lepší náladu i když mi ty plavky dost vadili jak na ně nejsem zvyklá.
Tak trošku jsem měla po těle nějaké to tetování.(Zde vám ukážu kde a jaké tetování má pozn. autorky)
,, Strašně se mi líbí tvé tetování Rin" chytla mě za ruku a začala si ho prohlížet a trošku jsem se za smála.
,, Není na tom nic speciálního" ,,Ale je to hustý" pak si začala prohlížet tu kérku co mám na hrudi. V tu chvíli do pokoje přišel Chishiya a podívá se na mě. Též si mě začal prohlížet, pak za vrtí hlavou a poeiavuse na stranu. ,, Plavky ti opravdu nesluší " sundal si pomalu mikinu a podal mi jí. ,, Vem si jí. Aspoň nebudeš tolik přitahovat pozornost ostatních můžu" ,, Díky " s vděčností si jí vezmu a obleču na sebe. Po chvíli jsem se svým pohledem dívala na Chishiyi tělo. Měl ho opravdu krásně vypracováné na to že byla takovéhle doba. ,, Měli bychom jít ven ať neděláme potíže " prolomil to ticho. Já s Kuinou přikývneme na souhlas společně odejdeme ven.Hned na to jsem venku zastavila a zarazila se. ,,Co to je?-" ukážu na ty lidi.
,,To jsou lidi bez mozků. Mám takové tušení že ani jeden z těch lidí co tu jsou nemají vůbec tušení o tom co se tady venku vůbec odehrává" zandá si ruce do kapes. Tu spoušť celou sleduju, kde jaká holka se kurvila s nějakým týpkem. Hrála hudba a lidi tancovali s pili. Divím se že ještě nějaký ten alkohol během takové katastrofy zbyl. Protáhla jsem se a podívám se na lehátka kde ještě bylo volno. ,, Co takhle si tam jít sednout a pokecat si?" ,,Hm?" Kuina se tím směrem podívá tam kde bylo volno. ,,To zní jako dobrý nápad, tak pojďme!" Chytla mě za ruku a táhla mě tam. ,,Ale tak hej nemůžete počkat aspoň na mě?" Řekl docela otráveně Chishiya a šel pomalu hned za námi. My se tam posadili na ty lehátka, vzali si to pití co tam bylo na stole položený a začaly si povídat.
Tohle bylo vlastně po prvé za celou tuhle apokalypsu co se s někým takhle po dlouhé době bavím.
Konečně když se to tak dá říct jsem si našla na nějakou dobu domov. Mohla jsem tu být sama sebou a nemusela se bát. Též mám po dlouhé době i kamarády které jsem nikdy neměla, ani ve skutečném světě. Konečně se cítím být milovaná někým. Dost se mi ulevilo s dál si s Kuinou povídala mezitím co nás Chishiya jen poslouchal, ale taky se někdy ozval a dodal nějakou tu připomínku. Já s Kuinou jsme se tomu jen smály po tom co něco takového řekl.
,,Po dlouhé době se cítím jako doma" objala mě a já jí obejmu na zpět. ,,To jsme rádi že Chishiyo?" ,,Jojo " upraví si vlasy a znovu ruce schová do kapes. Moje oči se upřely opět na jeho břicho, strašně mě lákalo se ho dotknout. Bylo to strašně lákavý. Rychle odvrátim pohled jinam jinak bych byla červená víc než to samotné rajče. Odtáhneme se od sebe.
,,Hej ty, princezno " ozve se z dálky a všichni 3 se tam podíváme.Ahojky zlatíčka dneska tady pro vás zanechávám 5 Kapitolku. Omlouvám se že včera nic nevyšlo, nemám čas kvůli škole a mám toho moc. Takže když budu mít tu možnost tak něco napíšu a hned vydám. Ale nebojte jen tak rychle neskončim! Tak si tuto kapitolu užijte a uvidíme se příště ^^
ČTEŠ
Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)
ActionTohle je předělání té původní knihy která se mi nepovedla, ale i tak podívejte se na seriál pokud nevíte o co v tomhle půjde ^^