Oči se mi leskly slzami. Chishiya se hned od Kuiny odtáhl a došel rychle ke mě.
,,Rin.. nebylo to tak jak to vypadalo.."
,, Takže...ty se se mnou vyspíš a.. uděláš mi tohle?" V jeho očích jsem viděla že nevěděl co má říct. Po tvarich mi začaly stékat slzy. ,,Rin.." odtahnu se od něho. Otočím se a rychle utekla pryč z celé ošetřovny. Zdrhla jsem na střechu a posadila se někam kde by mě nikdo nenašel. Obejmu si kolena a hlavu si zabořím do kolenou. Začnu potichu brečet. Po dlouhé době jsem začala takhle brečet. Naposledy jsem brečela když mi bylo 15 let.Brečela jsem tam přes dvě hodiny. Pod mnou už byla obrovská kaluž slz. Opatrně se zvednu a dojdu ke kraji střechy. Podívám se dolů, ale pak mě napadne šílený nápad. Ne nechtěla jsem se zabít. Odejdu ze střechy a procházela pomalu a nenápadně chodbami k zadním dveřím. Většina lidí je stejně teď zase u bazénu takže by v zadu neměl nikdo být.
Otevřu dveře a odejdu pryč z budovy. Šla jsem k bráně. Zastavím a chystala se opustit kompletně celou Pláž.
,,Hej, kam si myslíš že jdeš.. děvko " jen co uslyším ten hlas, hned jsem poznala komu patřil. Na svých zádech ucítím hlaveň zbraně. ,, Chceš nás už opustit děvko?" ,, Šla..jsem se jen projít a tak rovnou nakoukla.." zasměje se. ,, Myslíš si že jsem snad blbej?!" Chytne mě pevně za ruce a vedl mě k Agunymu. Jsem se ani moc nevzpírala protože mi bylo v tuhle chvíli jedno co se mnou udělají.
,,To co ti je? Dříve si byla tak hyperaktivní, smála se a schovávala se za Chishiyou a najednou je z tebe člověk na umření " neodpověděla jsem mu.Niragi mě dovedl k Agunymu do pokoje a zavřel za námi dveře. ,,Aguny tahle.. děvka se snažila plachnout pryč z Pláže"
Aguny se na nás jen podívá. ,,Co sní mám udělat Aguny?" Aguny si dal ruce do kapes u svých kalhot. ,, Buď jí zabijte a nebo..by se přidala k nám ozbrojencům"
,,Tak to mě radši zabte.." ,, Slyšel jsi Aguny? Máme jí prej zabít " namíří mi zbraní na hlavu. ,, Niragi zadrž byla by škoda zabít někoho kdo umí dobře sebeobranu že Rin Takahashi" podívám se na něho a hleděla mu přímo do očí.
,,Jak víš moje celé jméno.." začne tam chodit po místnosti. ,, Mistrině v karate.. takovou vzácnost se nedá přehlédnout. A proto je zbytečné aby jsi umřela" mlčela jsem. ,, Párkrát jsem tě viděl v televizi při nějakých turnajích. Viděl jsem jaký máš v sobě talent a co umíš..tak bych toho mohl teď využít" podívá se na mě. ,,Tak co bereš nabídku nebo odmítáš?" Neměla jsem na výběr. I když jsem chtěla umřít v tuhle chvíli. Chtěla jsem se hlavně vrátit zpátky domů. ,,Fajn.. přijímám to" ušklíbne se. ,, Dobře. Niragi ukaž jí zbrojnici. Vše jí řekni do uč a dej jí nějaký oblečení a zbraň" ,,A proč to musím být zrovna já a ne třeba.. já nevím Last boss?" Ušklebí se na něho. ,, Protože ty jsi můj nástupce" ,, Jasný.. " podívá se na mě. ,,Tak pojď děvko. Nemám tady na tebe celý den takže už to chci mít vše z krku " odejde a já hned cupitala za ním.Dojdeme do zbrojirny a hodí mi nějaký hadry. ,, Převleč se děvko" chytnu to oblečení. ,,Tak se aspoň otoč" ,,Vy holky se až moc stydíte.. tak se to rychle odnauč" z laskavosti se otočil a já se konečně začala převlékat do normálního oblečení. Obleču se. ,, Už se můžeš otočit" otočí se na mě a došel ke zbraním. ,,Tak..jakou zbraň ti dám.." mlčela jsem do chvíle než si všimnu zbraní na blízko. ,, Já radši.. zbraně na blízko než na dálku -'' ,, Neumíš se zbraněmi?" Začne se mi smát. ,,Jednou se to budeš muset naučit" dojde k vitríně se zbraněmi na blízko. ,,Jakou chceš děvko?" Se koukám jakou si vezmu. ,,Tu katanu mi prosím dej" vezme jí, dá do pouzdra a hodí mi jí. Chytnu to a dám si jí do pasu. ,, Vypadáš jak samurai" zasměje se. ,, Já vím" protáhnu se a křupnu si prsty. ,,Tak hele děvko..teda Rin nb jak se jmenuješ to je fuk" začne mi vysvětlovat všechny pravidla co se týče ozbrojenců atd. Skoro jsem tam spala z toho jeho mluvení. Přišlo mi jako bych právě teď seděla někde v kavárně u stolu a bavila se sním jak se starou bábou u šálku čaje.
,, Nemůžeš to zkrátit? Mluvíš tady jako stará bába u šálku čaje " ušklíbnu se.
,,Nejsi nějaká drzá?" Dojde ke mě a chytne mě za bradu. ,,Nejsem..jen se ti snažím se vyrovnat" ,, Hlídej si ten svůj jazyk Takahashi" chytnu mu ruku tak že to vypadalo že mu asi brzo zlomim prst.
,, Neříkej mi už nikdy.. mým příjemním Niragi Suguru" on na mě jen lehce vyvalí oči a zasměje se. ,, Nějaká moc drzá nemyslíš?" ,,Ani ne" pustím mu tu ruku.Spolu vyjdeme ze zbrojirny.
Ahojky šmudli tady je pro vás opožděná kapitolka. Omlouvám se ale včera jsem neměla čas na psaní kapitoly. Ještě dneska zkusím vydat druhou abych to tak nějak dohnala všechno ^^
ČTEŠ
Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)
AcciónTohle je předělání té původní knihy která se mi nepovedla, ale i tak podívejte se na seriál pokud nevíte o co v tomhle půjde ^^