18~ Záhadné vraždy

150 11 2
                                    

O 4 dny později

S Chishiyou jsme jeli ještě s dalšími lidmi na další hru kvůli vízum.
Jen čekám kdy mě z tohoto jednou klepne pepka. Dorazili jsme na místo a všichni vylezeme ven z auta. ,,Co je tohle za místo?" Protáhnu se a rozhlédla se po okolí. ,, Vypadá to že naším hracím polem je.. policejní stanice" řekne Chishiya. ,, Začínám se bát co je tohle za hru" odpovím mu hned na to. ,,To se dozvíme až přijdeme do vnitř" vydali jsme se všichni společně do hrací arény.

Stáli jsme v policejní stanici a všichni přístupní v této místnosti si vzali mobily a zaregistrovali se. Už jsme jen čekali až hra začne.
Během několika minut se ozval hlas z telefonů a začali jsme ho všichni poslouchat.

Registrace ukončena
Počet hráčů: 30

Obtížnost: srdcová osma

Hra: záhadné vraždy
Pravidla: Mezi vámi se skrývají 4 vrahové. Vaším úkolem je odhalit všechny vrahy než zbyde 5 hráčů.
Vaše role se za chvíli určí a uvidíte je následně ve svých mobilech.

Všichni se začali po sobě dívat a povídat si a já s Chishiyou jsme byli potichu.
Po chvíli nám přišlo oznámení naší role.
Podívám se do mobilu na svou roli. Má role byl "nevinný". Byla jsem potichu a mobil hned schovala do kapsy.
Po chvíli ke mě Chishiya přišel. ,,Tohle bude ještě zajímavý " zašeptá potichu.
,,Jo..to bude" křupnu si prsty a rozešla se podívat po té stanici. Chishiya šel hned za mnou.
Uviděla jsem místnost kde bylo jídlo a hned tam šla pro nějaký ty sušenky.

Z pohledu Chishiyi

Jsem tam stál jak tvrdé Y a čekal na Rin, která odběhla do místnosti s jídlem. Moje role byl šerif. Rin jsem nemohl říct svou roli z důvodu toho že jsem nevěděl její. Nemohl jsem vědět jestli je vrah či nevinný člověk. Vše jsem si musel nechat pro sebe. Během toho mého přemýšlení jsem si ani nevšiml že už předemnou Rin stála. ,,Hej Chishiyo. Chishiyooo "  zamává mi rukou před obličejem abych se probral ze svého dumání. ,,Huh?" Upřu na ní svůj pohled. ,,Na" nabídne mi moje oblíbené sušenky. ,,Oh díky Rin" vezmu si ten balíček těch sušenek a ona si vzala ten druhý. ,, Nemáš zač" zasměje se. Trošku se na ní usměju a zase se trošku za myslím. Srdcové hry jsem nikdy neměl rád. Mojí specialitou jsou spíše kárové hry. To jsou hry které jsou spíše víc na přemýšlení. Né že by tahle hra na přemýšlení nebyla, ale při tenhle hře budou umírat nevinní lidé když nepřijdu na to kdo jsou ti 4 vrahové. Mohl umřít kdokoliv.. i Rin.
,,Nad čím přemýšlíš Chishiyo?" Z mých myšlenek mě vyrušil její hlas.
,,Nad ničím jen.. že srdcové hry jsou zvrácené. V těhlech hrách se hraje na city a psychiku jiných lidí " odmlčím se.
,, Tím mi chceš říct že.." ,, Chci tím říct že bude hodně těžké lidi potom přesvědčit o tom že je ten a ten vrah. Lidi jsou paličatý a sobecký. Kord když jsou tyhle hry. A když už bude ta možnost.. začnou se lidi obviňovat a podezřívat každého druhého člověka kterého uvidí" ušklíbnu se. ,,Lidi.. nedokážou ze stresu přemýšlet. Mají strach" zamyslí se Rin.  ,,A ze strachu budou obviňovat další lidi kolem jen aby přežili " dodá ještě větu k tomu.
Za tu celou dobu co jsem jí poslouchal o čem mluví jsem pozoroval i ostatní lidi kolem. Jak se chovají, co dělají, na jaké místa chodí a kam, prostě ty důležité vodítka pro šerifa. Na takovýhle věci jsem si dával obrovský pozor a věnoval tomu více pozornosti než ostatním věcem kolem.

Netrvala ani chvilka a už jsem uslyšel řev nějaké ženský. S Rin se na sebe podíváme a pak se podíváme ke dveřím místnosti odkud ten řev přicházel. Na nic jsme nečekali a s rychlou chůzí šli tam.
Přijdeme tam a uviděli obrovský dav lidí.
S Rin jsme se nějak probojovali do předu aby jsme viděli co se děje. Zastavíme a před sebou na zemi uvidíme mrtvé tělo nějaké starší ženy. Její oblečení bylo nasáklé krví a brýle co měla na sobě leželi hned pod její rukou rozbité. Též si všimnu že na hrudníku má smrtelnou bodnou ránu nožem. ,, Zavolejte někdo šerifa!" Začne pištět ta ženská od který vyšel ten řev když spatřila mrtvé tělo téhle staré dámy. Celý dav začal panikařit a nikdo nevěděl co mají dělat.
,,Hej uklidněte se, všichni zachovejte chladnou hlavu" řekne nějak chlap kolem 30 let. Byl jsem potichu a nijak to nekomentoval. Nepletl jsem se do toho abych na sebe neupoutával moc pozornost. Rin byla taky potichu jakož to Kimi už ví jak tyhle hry fungují. Ve většině her co byli na přemýšlení je neupoutávat na sebe pozornost. Byl to takový taktický plán jak přežít a zjistit kdo to udělal.
,, Přiznej te se kdo jí zabil?!"  Lidi kolem se začali dohadovat a řvát po sobě. Ten řev mě docela štval a rozptyloval. Rin byla docela klidná a dokázala to ignorovat. Záviděl jsem jí to že se na to dokázala takhle soustředit.
,, Shodneme se na tom že to byla ta ženská co našla tělo a snažila se to tím zamskovat!" Ozve se nějaký chlap z davu a všichni hned začali s ním souhlasit.
,, Já to nebyla přísahám -" dívce hlavou projel laser a její tělo spadlo bezmocně na zem.
Najednou se nám ozval zvuk z mobilů s nápisem "nevinná"

Ahojky zlatíčka tady je pro vás další kapitolka. Doufám že se vám to bude líbit abych mohla na dále pokračovat. Též vám děkuji za vaši obrovskou aktivitu ^^

Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat