Slyšela jsem jen řev lidí co se hnali do vnitř budovy pro mobily k registraci do hry. S Chishiyou se na sebe potichu podíváme, a přikývnem oba lehce na souhlas. Podíváme se před sebe a s klidem šli do vnitř budovy.
Dojdeme tam, dostaneme se přes dav uřvaných lidí a vzali si mobily. Zalezeme zpátky do davu, aby jsme moc nevyčnívali a jen čekali co se bude dít dál a jaká nám budou vysvětlena pravidla této hry na srdcovou desítku.Po dlouhé době nám byli vysvětleny pravidla hry pod jménem Hon na čarodějnici. Jde vlastně o to že máme najít čarodějnici která zabila Momoku a to tělo té čarodějnice spálit v soudném ohni co byl na druhý straně domu.
,, Tak šup hledáme přece tu čarodějnici" z davu vyšel Niragi s puškou přes rameno. I těla Momoki seděla na zemi Asahi a brečela. Pořád křičela její jméno.
,,Hele ty holka..kde jsi byla?" Z davu se ozval hlas jednoho chlapa. ,,Co?.." odpoví mu zmateně Asahi. ,,No kde jsi byla? Většinou jsi byla pořád s ní" ,,Ale..tak máme jasno kdo je čarodějnice. Chopte se jí a hoďte do ohně!" Přikázal Niragi a ostatní lidé se chopili Asahi, kterou zvedli do vzduchu nad své hlavy a šli sní ven. ,,Nechte mě! Já to nejsem!" Křičela po všech Asahi a snažila se dostat ze sevření těch surových lidí, kteří toužili dál žít. Chishiya to chvíli v klidu vše sledoval, ale pak se otočil a šel pomalu z davu pryč. Chtěla jsem odejít hned za ním, ale hned jsem uslyšela jak je Usagi s Mirou zastavili a řekli ať Asahi pustí na zem. Nechtěla jsem si tu podívanou nechat ujít a tak se otočím zpátky a pohlédla na to divadlo co se tam odehrávalo. " Zdá se že ještě zábava nekončí" pomyslím si a lehce se v duchu pro sebe usmála. Během té chvíle toho přemýšlení jsem pak jen zaslechla jak mluvila Ann. ,, Všechny přístupné vyslechneme o tom kde byli a co dělali"
,,To je krev!" Vykřikne dívka z davu a ukáže na krev kterou Ann měla na sobě a v ruce držel kapesník který byl též od krve. Ann si povzdychne a vyzvedne kapesník nad hlavu. ,,To není její krev.. ale krev Kloboučníka!" Lidi kolem si začali šeptat a mumlat si mezi sebou. Bylo to až otravné slyšet ty vyděšené lidi jak mezi sebou šeptají o tom kdo mohl zabít Kloboučníka. ,,A ano Kloboučník byl zavražděn.." náhle z kapsy vyndala sáček ve kterém byla kulka. ,, V Kloboučníkovo těle se našla tahle kulka..a tahle kulka patří do pistolí od našich ozbrojenců " ,,Nesmysl!" Řekne oplzle Niragi. ,,Mezi ozbrojenci..tu čarodějnici nenajdete " Aguni tam přišel s ozbrojenci a měl ruce v kapsách. "Myslím že je na čase se vypařit.." otočím se a dala jsem se na odchod když v tom náhle zaslechnu výstřeli. Ohlédnu se rychle přes rameno a viděla jak Niragi střílel do stropu. ,,Pokud ta čarodějnice nevystoupí z davu tak do toho ohně hodíme všechny " řekne Aguni a Niragi s radostí zařve a vystřelí znova. Na to hned začala dost velká panika a lidi se rozutekli jako stádo ovcí. Všichni začali křičet a utíkat jak nejrychleji mohli, aby si zachránili svůj vlastní krk. Já se též dala na útěk, ale tak, aby mě neviděli.Z pohledu Chishiyi
Dávno jsem seděl v kamerové místnosti a sledoval si hezky to dění na Pláži. Do slova se tam rozjížděl masakr. Všichni ozbrojenci začali střílet všechny nevinné lidi kteří pobíhali bezbranní po Pláži a nevěděli kde jim hlava stojí. Někteří lidé ze zoufalosti se přidali k ozbrojencům jen proto, aby si zachránili svůj vlastní krk. Další lidé se pokoušeli v hotelu najít si dobré místo na úkryt a další se snažili přežít a vyhnout kulkam ozbrojenců.
Ruce jsem měl zkřížené na hrudi a přemýšlel. Kuina tam se mnou mezitím seděla a též vše potichu sledovala, teda do doby než do mě začala dloubat prstem. ,,Hej Chishiyo.. není to náhodu Rin?-.." ukáže prstem na monitor a já se hned podíval. Kuina měla pravdu..byla to ona. Byla to Rin obklíčená ozbrojenci. Zúží se mi zorničky "ne.. nesmím o ní kurwa přijít..je to jediná holka pro kterou žiju.." pomyslím si a chystal se jí jít na pomoc, ale Kuina mě chytla za ruku, aby mě zastavila. ,, Nechoď.. neohrozíš jen jí, ale i sebe.. můžou tě pak zabít!" Za hleděla se mi do očí a já jen na nesouhlas zavrtím hlavou. ,, Já vím..ale musím jí pomoct.. nemůžu jí tam takhle nechat.." emoce mě do slova ovládli. Cítil jsem hněv,smutek a hlavně strach..strach o ní..strach že prostě přijdu o bližší milovanou osobu kterou mám a záleží mi na ní ,, Musím jít za ní Kuino..ty tu zůstaň a hlídej " hodím jí vysílačku a s rychlostí odešel z kamerové místnosti.Celou dobu jsem běžel a nezastavil se. Srdce mi bilo tak rychle že jsem si myslel, že mi každou chvíli bouchne. "Nesmím o ní přijít.. nesmím o ní přijít" opakoval jsem si pořád v hlavě a dál běžel. Cestou jsem ze země sebral zbraň.
Doběhnu tam a zastavím. Uviděl jsem u ní Niragiho a zamračil se.,, Niragi!.."
Ahojky zlatíčka tady je pro vás po dlouhé době další kapitolka tak snad si jí užijete stejně jako předešlé kapitoly.
Omlouvám se že nic dlouho nevyšlo ale jsem strašně líná, povinnosti do školy a příprava ke zkouškám tak snad to pochopíte. Zatím se to mějte a uvidíme se příště.
ČTEŠ
Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)
ActionTohle je předělání té původní knihy která se mi nepovedla, ale i tak podívejte se na seriál pokud nevíte o co v tomhle půjde ^^