27~ Vysvětlení

143 10 2
                                    

Jen co jsem vyšla jsem uslyšela ten hlas.
Snažila jsem se ho ignorovat. ,,Rin!" Chishiya ke mě doběhl a chtěl mě chytit za ruce ale před něj si stoupl Niragi.
,,Hele, hele brzdí trochu.. vidíš snad že s tebou mluvit nechce Chishiyo. Navíc má teď práci " zarazí se. ,,Ty ses přidala..k ozbrojencům?.." neodpovídala jsem.
,,Jako by jsi ty sám u ozbrojenců nebyl že Chishiyo? Ještě jako můj stoupenec " ušklíbne se na něj a pak se podívám na mě. ,,A ty pojď čas nám běží" s Niragim odejdu někam za Pláž.

Z pohledu Chishiyi

Sledoval jsem jen to jak pomalu s Niragim odcházela a mizela z dohledu.
"Twl já jsem takový idiot!.. Teď ten plán nikdy neudělám když jsem přišel i o ní!" Zamračim se a odešel na střechu. Celou dobu si v myšlenkách sám na sebe dost nadával. Dojdu na střechu a šel ke kraji střechy. Posadim se tam a díval se do dálky. Zavřu oči a začnu odpočívat. Při tom jsem se snažil si vyčistit si myšlenky.
Potřeboval jsem se hlavně uklidnit ztoho v jakém stresu teď jsem. Potřeboval jsem ze sebe vyhnat i ten hněv který ve mě hořel. "Musím jí získat zpátky. Ona je moje všechno..moje píchá a životní láska která mi v životě chyběla. Nedokážu si představit život bez ní" zavrtím trošku hlavou a zaposlouchal se do okolí. Neslyšel jsem nic jiného než hudbu která se hnala od bazénu.
Po chvíli uslyším rány a tak lehce nakouknu dolů. Uvidím tam Rin a Niragiho jak spolu trénují. V jednu chvíli jsem slyšel Rin se i smát s ním a zamračil se. Nikdy by mě nenapadlo že bych začala žárlit na někoho koho do slova nesnáším a nezajímal se o něho. "Ten zasraný sráč... snaží se mi ukrást holku nebo co?!" Dost jsem se mračil. Nechtěl jsem si to nechat líbit a hlavně jsem si jí nechtěl nechat přebrat nějakým násilníkem a tak se zvednu a odejdu ze střechy.

Dojdu za Pláž kde oni dva byli zastavím u zábradlí a opřel se o to. ,, Vidím že se vy dva skvěle bavíte " své emoce jsem schovával a nedal má sobě dát žádnou známku žárlivosti. Oba dva přestanou a otočí se na mě. ,,Kde ses tu vzal Shuntarō?" Narovnám se. ,, Přišel jsem se na vás podívat jak vám jde trénink" ruce si schovám do kapes jak jinak.
Niragi se na mě jen ušklíbne. ,,Schytal jsem jí na starost Chishiyo.." přes rameno si dá tu jeho sniperku. ,, Vypadá to že tak chytrý nejsi když jsi jí tak hnusně zradil "
Koutkem oka se na ní podívám a pak zase upřu pohled na něho. ,, Přišel jsem taky protože jí chce Kloboučník.. vyžádal si jí" za lžu. Ušklíbne se a podívá se na ní.
,,Hned co skončíš tak se sem vrať..jestli ne čeká tě trest" jen přikývla a odešla ke mě. Sní jsem hned šel směrem ke Kloboučníkovo kanclu. Když dojdeme do té chodby schválně jí chytnu za ruku a zabočil do uličky vedle. ,, Hele..tady tudy není Kloboučníkovo kancl.." neodpovídal jsem jí. Odejdu sní na můj pokoj a zavřel dveře. Ruku jí pustím a otočil se na ní.
,,Co to do tebe zase vjelo Rin? Přidat se k ozbrojencům" podívá se na zem a po chvíli tu hlavu zvedne a podívá se mi do očí.

Z pohledu Rin

Dívala jsem se mu do očí a nevěděla kde prvně začít. Bylo toho tolik že jsem začínala přemýšlet kde začnu. ,,No.." zvedl jedno obočí a zkřížil si ruce na hrudi. Jeho postoj mi naznačoval že čeká na mojí odpověď. ,,Fajn... Chtěla jsem odejít z Pláže.." ,, Proč jsi chtěla opustit Pláž" upřu na něj ten můj chladný pohled ještě z první hry kterou jsem sním hrála.
,, Důvod máš jasný proč.. sám víš co jsi mi udělal a jak si mi ublížil" dám si ruce v bok. ,, Já nic neudělal Rin..a nech mě to prosím vysvětlit jak se to stalo..bez vysvětlení nemůžeš posoudit co se stalo"
Protočim očima. ,,Tak mluv.. máš teď prostor " Chishiya se zhluboka nadechl a krátce vydechl a vše mi začal do podrobna vysvětlovat jak se ten akcident stal. Celou dobu ho jen poslouchám a při tom se mi lehce zúží vzorničky. ,,No a tímhle to vše končí " zavrtím hlavou protože jsem byla naštvaná. ,, Takže..za to vše může Kuina a ne ty.. Nemůžu tomu uvěřit.. že mi tohle udělala moje kámoška" jen mě sledoval a já tam stála jak tvrdé Y. Ani jsem se nehla. V tuhle chvíli jsem potřebovala do něčeho praštit abych se uklidnila. ,, Měla bych se vrátit nebo budu mít u Niragiho průser jako vrata" ,,Mhm" vyjdeme z pokoje a každý šel svojí cestou.

Vrátím se zpátky a podívám se na něho
,,Ah konečně jsi se vrátila ze své výpravy" mlčela jsem. ,, Radši se ani nebudu ptát co jste spolu řešili" ušklíbne se a já se ušklebím na něj. Vezmu katanu a začnu pokračovat v tréninku.
Během hodiny skončím a chtěla odejít.
,,Ty děvko " podívá se na mě a chytne mě za bradu. ,, Seš docela dobrá..hodili by jsme se k sobě" usměje se. Odtahnu se.
On si mě chytl za boky a políbil mě na krk. ,, Niragi nech toho do háje!..." Začnu se vzpírat. On pokračoval.

,, PŘESTAŇ!"

Ahojky zlatíčka tady je další kapitolka na kterou jste čekali. Ano ano říkala jsem že vyjde včera aleeee jsem byla líná a unavená zároveň. Tak si jí užijte ^^

Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat