,, To je pokus o vtip že ano?" Díváme se oba do těch dveří. ,, Zdá se že ta hra nebude tak jednoduchá jak jsme si mysleli" Chishiya se opřel o ty dveře mezitím co já čuměla na ty další dveře před sebou. Byli zamčené na několik zámků. ,, Však tam je..10 zámků..a k nim patří 10 klíčů.. kde to máme najít?!" Podívám se na čas jak jsme na tom byli.
Ještě na to máme 14 hodin. ,,Ty malý klíče můžou být kdekoliv!" Trošku začnu panikařit. ,,Uklidni se času máme ještě spoustu" otočí se zády k těm zamčeným dveřím.
,, Hádám že ty klíče budou v knihách zavřený" ,,Jak vlastně můžeš vůbec vědět že tam ty klíče jsou? Nebo proč jsi si tak jistý?" Nadzvednu jedno obočí. ,, Vidíš tuhle místnost? Všechny věci jsme obrátili na ruby ale té knihovny jsme se ani nedotkli" ,,Hm..asi máš pravdu" vrhneme se ke skříni a začneme z knihovny vyndavat knihy a hledat v nich ty malé klíče. ,, Mám jeden!" Vykřiknu nadšená. ,,To je skvělý" pochválí mě a dál hledáme. Během 5 minut najdeme další 3 klíče. ,, Už mě to přestává bavit -" prohlédnu knihu ve které nic nebylo a hodím jí na zem. ,, Musíme hledat dál pokud nechceme umřít " Chishiya všechny knihy prohledával pečlivě a taky je házel na zem když v nich nic nenašel.
,, Chybí nám 6 klíčů a spousta knih -" byli to cca tak 3 regály plných knih. Některé se i dost blbě vyndavali. Uběhlo dalších pár minut a najdeme další 4 klíčky.
,,Fajn už nám chybí poslední 2" zvedneme hlavy. ,, Určitě budou v tom nejvyšším regálu" stoupnu si na špičky a sundám opatrně nějak půlku knih z té poličky v knihovně. Z první půlky jeden klíč najdeme v poslední knize. Chishiya sundal tu druhou půlku co tam v knihovně byla a znovu prohledáváme.
,, Mám ho!" Vezmu ho do ruky všechny ty klíče a přejdeme společně ke dveřím. Chishiya vzal jeden klíč a začal ho zkoušet do všech zámků na dveřích. Já tam jen stála a sledovala ho. Během čtvrt hodiny Chishiya odemkne poslední zámek. Všechny klíče a zámky se váleli po podlaze. Chytnu bez váhání za kliku od dveří a otevřu je. Za dalšími dveřmi se už nic nenacházelo jen krátká chodba s únikovými dveřmi. ,, Pojďme rychle" chytne mě za ruku a táhl co nejrychleji ke dveřím. Vyrazí lehce dveře a vyjdeme ven. Konečně jsem se mohla nadýchat čerstvého vzduchu. ,, Zvládli jsme to spolu Rin..tak jako vždycky" lehce se zasměje a otočí se na mě. Já se na něj jen lehce usměju. On mě políbí něžně na čelo. ,, Pojďme čekat na odvoz někam před budovu" přikývnu na souhlas a odejdeme.Seděli jsme pod stromem dost daleko od té budovy a sledovali okolí. Zády jsme se vzájemně opírali a odpočívali jsme. To přemýšlení nás dost unavilo mě dokonce z toho bolel i mozek. ,, Jsem tak vyčerpaná že už nedokážu pomalu ani přemýšlet " on se mi jen lehce zasměje.
,,Pro dnešek už žádné přemýšlení dnes necháme naše mozky vychladnout a odpočinout" zasmála jsem se. Z budovy uvidíme jak vycházelo pár dvojic asi tak dvě... tři dvoje z deseti. Budova před námi po několika hodinách bouchla. Všude kolem té budovy se rozlétly ty trosky. Z hluboka se nadechnu a dlouze pomalu vydechla. Měli jsme s Chishiyou opravdu velké štěstí. Než se nadějeme před námi zastaví náš odvoz na Pláž. Vzájemně si pomůžeme postavit se na nohy a odešli k autu. Vlezeme do vnitř a zavřeme za sebou dveře. Po chvíli do auta nastoupila další dvojice a zbytek jel tím druhým autem. ,,No to vás moc nezbylo " vypadne z řidiče po dlouhém tichu. Všichni čtyři se na něho podíváme.
,,Kdyby si tam byl ty tak odtud živý neodejdeš a skončíš přesně jako ostatní co to nezvládli" ukáže jeden chlap na tu budovu která hořela a rozpadala se. Řidič se podívá a vše jen potichu sledoval. ,, Můžeme už jet prosím?" Trošku se zeptám potichu. Řidič se na mě podívá do zpátečního zrcátka, pak se podívá před sebe a rozjedeme se.Během hodiny jsme byli zpátky na Pláži.
,,Rychle vystupte si musím se stavit ještě pro ostatní členy Pláže " vylezeme všichni z auta a řidič zase s vozem odjel.
Rozejdeme se a já šla s poklidem na svůj pokoj si konečně lehnout když už jsem měla tu příležitost. ,,Hej počkej na mě Rin!" Chishiya mě doběhl a šel pomalu vedle mě. Lehce se zasměju a šla bez starostí dál. Dojdu s ním do svého a zavřu dveře. Hned na to doběhnu k posteli a hodím do ní držku. ,,Ah konečně něco měkkého na co si můžu lehnout a spát" Chishiya se začal smát a já se hned k němu přidala. Přijde k mé posteli a sedl si ke mě. ,, Smím si vedle tebe lehnout?"
,, Určitě" posunu se trošku na stranu a on si ke mě lehn. Otočím se na něho a ruce si dám pod hlavu. Přitáhne si mě k sobě do obětí a já si jen položila hlavu na jeho hruď. Zavřu z únavy oči a objala ho. Dal mi polibek na čelo a než jsem se nadála usnula jsem jako batole.Ahojky šmudli tady je pro vás další kapitolka. Omlouvám se že dlouho nic nevyšlo. Týká se to zase opět ohledně školy a taky se to týká toho že dělám nějaký videa i na TikTok. Pokud bude možno pokusím se vydávat kapitoly pravidelně. Ale i tak pevně doufám že i tato se vám bude líbit ^^
ČTEŠ
Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)
AkčníTohle je předělání té původní knihy která se mi nepovedla, ale i tak podívejte se na seriál pokud nevíte o co v tomhle půjde ^^