Já s Chishiyou jsme byli na svých místech. Do ruky vezmu vysílačku a zapnu jí. ,,Tak co lidičky? Jste na svých místech?" Opřu se o zeď a jen jsem čekala až se někdo ozve. I Chishiya čekal na něčí odpověď. ,, Myslíš že je někdo chytil?" Podívám se na něho. ,, Nemyslím si " odpoví mi a podívá se na ten dav dole. ,, Všichni ozbrojenci, lidi i Aguni jsou tady takže nehrozí to že by je někdo chytil" podívám se na dav. ,,Jsem na svým místě " ozve se hlas z vysílačky. Hned mi došlo kdo to řekl a odpovím. ,, Dobře Arisu tak se připrav" hned na to se ozvala i Usagi že je na svém místě. Usagi jsme dali jako stráž Arisua. Během chvíle mi Chishiya vzal z ruky vysílačku a dal si jí ke svým ústům. ,,Tak fajn.. naše zábava začíná.." trošku se zlomyslně pousmál.
Začal jim vše do té vysílačky vysvětlovat a říkat. Hlavně vše bylo tak nějak pro Arisua. Chvíli sleduju ten dav a pak se nenápadně podívala na Aguniho, který začal se svým proslovem. ,, Až najdeš ten trezor..zadáš tam kód který ti pak řeknu. Chvíli bylo ticho, ale pak se z vysílačky ozve. ,, Mám ho!" ,, Chishiyo ten kód!" Chishiya se jen pousměje. ,,Je to..8022"
,,Jak vůbec víš ten kód?" Řekne Arisu a já se jen podívám na Chishiyu. ,,Taky by mě to zajímalo" Podívá se na mě a zvedne jedno obočí a zmáčkne to tlačítko té vysílačky. ,, Při předávání černé obálky..ten kód byl vytisklý na té pečeti + k tomu v té obálce podle Aguniho obličeje co mi prozradil..tam nebylo nic"
,,Nic?" Ozve se Arisu. ,,Mhm" zamručí Chishiya. ,,Ty jo.. nechtěl bych si tě z nepřátelit" ušklíbne se a podívá se na Aguniho. ,,Hej Aguni..někdo se ti snaží dostat do trezoru " Aguni se na nás podívá to samí i Niragi a zbytek ozbrojenců. Všichni ozbrojenci se společně s Agunim a Niragim vydali do toho pokoje. ,, Pojď.." zašeptá Chishiya a spolu šli hned za nimi.Dojdeme tam a já jen viděla bezradné ho Arisua jak se na nás díval tím vyděšeným pohledem který ho doprovázel se slovy
"Vy zrádci.." též tam přivedou Usagi kterou pevně drželi. Chishiya si spokojeně hodí vysílačkou a uklidí jí následně do kapsy. Arisu se rychle zvedne a chtěl běžet k Usagi, ale Niragi byl rychlejší než on silně ho zbraní praštil do obličeje že lehl zpátky na zem.
,,Arisu!" Vykřikne vyděšeně Usagi a začne se vzpírat. Niragi se jen zasmál a začal Arisua mlátit a kopat ho až do krve.
Usagi se vzpírala a křičela Arisovo jméno. Nemohla jsem nic dělat maximálně sledovat to jak Niragi bije Arisua až do bezvědomí. ,, Díky Chishiyo" ,, Díky tobě jsme je dopadli.. dlužím ti to" řekne Aguni ,,Ale..jen dělám svojí práci" dá si ruce do kapes a taky vše sledoval. Pak si všimnu že Chishiya celou dobu sledoval Aguniho. Koukal se úplně jiným směrem než by normálně měl. Díval se.. směrem na obraz jelena. Trošku se zamyslím a pak mi to dojde. "Takže...ty karty jsou celou dobu zatím obrazem?-" lehce se zamračim. Pak se podívám na Arisua který byl chudák zbitý do krve a bezvědomí. Niragi ho čapl za vlasy a zvedl mu hlavu. ,, Vemte ho a odneste do jednoho z pokojů " ušklíbne se. ,,A co sní?" ,, Tu mi vemte na můj pokoj" Usagi se bránila ale i tak jí odtáhli pryč z místnosti. Chishiya mě jen chytl potichu za ruku a odtáhl mě též pryč.Zatáhl mě někam za roh tam kde prostě nikdo nebyl a podívá se mi do očí.
,,Všimla si toho taky?" Řekne. ,,Jako mýlíš toho kam Aguni koukal?" ,,Jo všimla"
,,Tam se očividně schovávají naše karty"
,, Až je vezmu spolu utečeme pryč, se sbírame ty zbylé karty a vrátíme se spolu zpátky do našeho světa" ,,To zní fajn" trošku se pousměju. Čekali jsme takových 20 minut a já pak odešla k pokoji kde byl zavřený Aguni. Opřu se o stěnu a tak nějak ho hlídala. ,, Jak je to tam u tebe?" ,, Pořád je zalezlí u sebe v pokoji" nastalo 2 minutové ticho. ,, Mám to" ozve se Chishiya přes vysílačku. Vezmu jí do ruky a dám si jí k ústům. ,,Takže k tomuhle si ho potřeboval?" ,, Když chceš něco získat.. musíš nejdříve něco ztratit..to se stává " hned na to mu odpovím. ,,To teda ne, to nestává" pak uvidím Last bosse jak šel mým směrem a tak rychle schovám vysílačku a začnu se dívat před sebe z okna. Ten jen kolem mě projde a během chvíle mi zmizí z dohledu. S úlevou si oddychnu a pomalu odejdu ven k zadní bráně.Tam se sejdou s Chishiyou a podívám se na něho. ,,To ti ho opravdu není líto?" Zastaví a podívá se na mě. ,, Líto?" ,, Jestli ti ho je líto..tak by jsi mu měla přeci jít pomoct ne?" Zamyslím se a podívám se na zem. Pak tu hlavu zvednu a šla k té bráně. ,,Zastav!" Zastavím těsně před bránou a podívám se na něho v tichosti. ,,To snad ne.." řekne potichu. Z ruky si sundal ten štítek a prohodil ho tam. Podívám se a ten štítek prostřelil lejzr. Trošku se nahnu k té bráně tak že jsem byla blízko těch lejzru a podívám se. Pak couvnu narovnám se a s Chishiyou se společně otočíme.
,, Celá Pláž...je teď hracím polem.."
Ahojky zlatíčka. Omlouvám se že jsem opravdu dlouho nic nevydala. Dneska tady mám pro vás aspoň jednu kapitolku na čtení tak se prosím nezlobte a užívejte si další kapitolu TwT. Mám strašně moc práce do školy a učení takže jsem neměla čas kdy nějakou tu kapitolku napsat. Též vám moc děkuji za vaší aktivitu. Jste opravdu neskutečný! Děkuji moc a uvidíme se u další kapitolky. ^^
ČTEŠ
Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)
ActionTohle je předělání té původní knihy která se mi nepovedla, ale i tak podívejte se na seriál pokud nevíte o co v tomhle půjde ^^