23~ Kuina

202 12 4
                                    

(Upozornění, tato kapitola bude obsahovat 18+ scény a vulgarismus pozn. Autorky)

To co se stalo potom jsem opravdu nečekala. Chishiya mě jen uchopil lehce za boky a přitáhl k sobě. V tuhle chvíli jsem vůbec nevěděla co mám dělat a nebo jak reagovat. Sledoval mě a já sledovala jeho. Než jsem se nadála Chishiya spojil naše ústa. Jen se usměju a zavřu oči. Ruce si obmotám kolem jeho krku a užívala si jeho dobrá ústa. Cítila jsem se jako v sedmém nebi. Ruce co měl na mých bocích pomalu dal pod moje tričko. Nijak jsem se nebránila a nechala ho, aby mi sundal vrchní část oblečení.
Když si byl jistý že může tak mi ho sundal a odhodil ho někam na zem. Nechtěla jsem být po zadu a též mu sundala tričko a hodila ho na zem k mému. Pak mi sundal kalhoty a já udělala to samé u něj. Oba jsme tam stáli jen v plavkách. Ruce si pomalu dal na rozepínání mojí podprsenky, kterou mi rozepl. Sundá jí a pustil jí na zem. Ve stejný čas si sundáme i spodek plavek. Oba jsme tam teď stáli nazí a Chishiya si mě přitiskl k sobě více. Spolu dojdeme k posteli která byla za mnou a pomalu mě na ní položil. Lehce se od sebe odtáhneme a otevřeme oči. Měla jsem pocit jakoby mi právě teď viděl do duše když mě tak sledoval. ,, Smím?" Zeptá se aby si byl opravdu jistý že může. Přikývnu potichu na souhlas. Chishiya se jen lehce usměje a políbí mě na krk, následně mě začal pomalu a postupně líbat po těle od zhora až dolů.  Koukala jsem na něho co dělá. Opravdu byl moc něžný a opatrný.

Náhle se pak zase vrátil k mé hrudi a začal mi dávat něžné polibky na prsa.
Na to navázal tím že mi začala olizovat bradavky. Přivřu oči, neudržela se a potichu vzdychla. Přestane políbí mě na krk tam mi udělá menší cucflek a podívá se mi do očí. Bylo mi jasné že čeká znova jen na můj souhlas a tak znovu přikývnu že může. Nikdy jsem ještě s nikým nic neměla takže stala jsem byla panna. Pomalu do mě pronikl svým pérem.
Potichu vzdychnu a podívala se mu do očí.  Chishiya nejdříve začala z lehka.
Lehce se prohnu v zádech a začala potichu vzdychat. Ruce jsem si dala na jeho záda a nohy si obmotala kolem jeho pasu. Potom lehce zrychlil a začal trošku přirážet. To už začnu vzdychat trošku více na hlas. ,, Miluju tě.. Chishiyo" políbím ho. ,,Taky tě miluju Rin.." pohladí mě po hlavě a následně začne co nejrychleji mohl s tím že začal už dost přirážet. Moje vzdechy byli už hlasitější.
Nehty mu zaryju do zad a lehce mu je poškrábu. Jeho penis pořád pronikal do mě a zase ven. Poslouchala jsem jak nám to v rozkrokách mlaskalo a musela se usmát. Pak začnu do slova klít jeho jméno a on si položil hlavu na mé rameno a pokračoval.

Náš sex pokračoval takovou asi půl hodinu určitě. Náhle ho Chishiya vytáhl abych v sobě neměla jeho spermie. Lehl si vedle mě a objal kolem pasu. Já nás přikryla dekou co tam byla a usmála se. Otočím se na něho a políbím ho. On mi polibek oplatil. Přitisknu se k němu a hlavu si zabořím do jeho hrudi. ,,Byl jsi úžasný.." řeknu dost zadychaná. ,,To ty taky" políbí mě na ucho a položí si hlavu na tu mou.  Během chvíle oba usneme.

Z pohledu Chishiyi

Další den

Dávno jsem byl vzhůru a hladil Rin něžně po hlavě. Pak si uvědomím že jsem měl ještě nějakou práci tady na Pláži. Opatrně se zvednu ze země si seberu své oblečení a oblékl se. Podívám se na Rin jak ještě spala pak se podívám před sebe a odešel pryč z pokoje. Protáhl jsem se a vyrazil ven. ,, Chishiyo! Chishiyo!" Zastavím a otočil se. Za mnou běžel ustaraný Tatta. ,,Co se děje že po mě takhle ječíš?" Opře se o kolena aby se vydýchal. ,,Kuina...jde o Kuinu.." zvednu jedno obočí. ,,Co je s ní?" Narovná se a podívá se mi do očí. ,,V minulé hře.. má v břiše dost hlubokou řeznou ránu a v nohách má kulky..!" Mlčel jsem. ,,Za veď mě k ní" Tatta jen přikývl na souhlas a běžel hned do ošetřovny. Nechtěl jsem běžet a tak jsem se vydal rychlou chůzí hned za ním. Zavedl mě do ošetřovny do místnosti kde zrovna Kuina byla a otevřel dveře. Podívám se na ní a došel k ní. ,,Nech mě tu sní o samotě ať jí můžu v klidu ošetřit" ,, Dobře " zavře za sebou dveře a Znova se na ní podívám. Hezky si vezmu všechno náčiní co potřebuju a začal jí ošetřovat.
Z nohou jsem jí vyndal kulky a ošetřil jí je. Obě rány na nohou jí zašila a obvázal.
Pak se vrhnu na to její břicho.

Po té operaci jsem jí už jen obvázal břicho a utáhl ho. Všechno náčiní jsem začal po sobě mít jelikož bylo špinavé od krve. Uklidím to a podívám se na ní a přikryl jí. ,,Ty jsi teda skončila.." řeknu si pro sebe potichu a chtěl se dát na odchod z pokoje.

,, Chishiyo.."

Ahojky zlatíčka zde pro vás nechávám další kapitolku. Trošku speciální. Tak doufám že se bude líbit.^^

Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat