Hleděli jsme si do očí. Srdce nám oboum bušili jako o závod. Oba strašně za dýchaný. Sotva jsme popadali dech a ještě k tomu když mě Chishiya držel v náručí. Dost pevně mě držel a tiskl k sobě. Cítila jsem v něm že se o mě bál.
,, Zvládli jsme to Rin.. živý a zdravý " byla jsem potichu a nespouštěla jsem z něj oči. Po chvilce se ke mě začal přibližovat a já věděla co se děje. Konečně přišel na řadu můj polibek o kterým jsem snila. Trošku přivřu oči a ucítím jak Chishiya spojil naše rty. Jeho rty byli tak jemné a něžné jako peříčko. Oba zavřeme oči a začali jsme se líbat. Byl tak něžný a opatrný a já si to mohla jen užívat a vychutnávat si jeho sladké ústa. Ruce jsem si pomalu obmotala kolem jeho krku. On si mě přitiskl ke svému tělu blíže. Naše těla se tak perfektně dotýkali. Opravdu jsem se strašně moc cítila jako v ráji. Po chvilce se lehce od sebe od táhneme a čelo si přiložil na to mé. Pořád jsme měli oba zavřené oči a cítila jak se na mě usmál. Úsměv mu opětuji.
,,Co to se mnou děláš Rin.." lehce se zasměje a já ho lehce pohladim po tváři.
,, Dělám přesně to samí co ty se mnou můj milý Chishiyo.." tuto větu do provodím něžným polibkem.
Cítila jsem jak mi chtěl ten polibek oplatit, ale vyrušilo nás za kašlání našeho řidiče. Odtáhneme se od sebe a Chishiya mě postaví na nohy.
,, Nechci vás rušit hrdličky, ale auto už čeká " oba se zasmějeme a rozešli se k autu.Byli jsme už na cestě zpátky na Pláž jen ve 4 lidech, což znamená že pro nás větší prostor v autě. Já s Chishiyou jsme seděli v zadu na sedadlech. Nikdy jsme nebyli tolik vyčerpaný jak teď. Položím si hlavu na jeho rameno a zavřu oči. Ucítím jak se na mě podíval s úsměvem a tím úsměvem to doprovodil polibkem do mých vlasů. Dlouze zívnu a hned na to usnu.
Z pohledu Chishiyi
Sledoval jsem jí jak spí. Byla opravdu roztomilá když spala. Při tom jsem jí hladil po hlavě a těšil se až si konečně sní na Pláži odpočinu. Též se mi chtělo spát, ale bylo to zbytečný když za chvíli přijedeme a nikdo by nás na pokoj neodnesl. "To vydržím být ještě chvíli vzhůru" pomyslím si a trošku se protáhl.
Celé tělo mě bolelo. Měl jsem i hlad a žízeň, ale to počká do dalšího dne. Zase takový sráč nejsem, aby jsem nevydržel den bez jídla a vody. Dorazíme na Pláž a já pomalu vystoupil z auta. Následně pomalu vezmu do náruče Rin která spala a zavřel dveře. Měla docela dost tvrdý spánek což jí závidím a šel sní do pokoje.
Všude chodbou se rozléhala hudba od bazénu a křik lidí.
Dojdu sní na můj pokoj, zavřel dveře potichu. Odnesu jí k posteli a položím jí tam. Opatrně si k ní přilehnu a opatrně jí objal. Věděl jsem jen jediný.. musel jsem jí za každou cenu ochránit i kdyby mě to mělo stát život. A s těmito myšlenkami usnu.O dva dny později
Byl jsem s Kuinou a Rin zase u bazénu. Ony se o něčem zase bavili jako vždy a já přemýšlel o svém plánu s kartami o kterých mluvil Kloboučník. Pak mě napadlo jak to udělat v obličeji se mi objevil lehký zlomyslný úsměv.
,, Chishiyo?" ,,Hm?" Podívám se na Rin.
,,Copak tě napadlo že se takhle usmíváš? Je to takový neobvyklý u tebe" ,,To je pravda" dodá Kuina. ,, Mám jeden plán, ale to říkat tady nebudu " Rin přikývla na souhlas protože to pochopila a Kuině to došlo taky ale nijak nereagovala.
,, Pojďte za mnou" s těmi to slovy se všichni zvedneme a šli na střechu budovy. Dojdeme na střechu a zastavíme.
,,Tak co nám chceš říct Chishiyo?" Zeptá se Kuina.
,, Mám plán" ,, Jaký plán?" Rin si zkříží ruce na hrudi. ,, Slyšel jsem od rady že se s těmito kartami co Kloboučník sbírá můžeme vrátit zpátky do reálu"
Podívají se obě na sebe a pak zase na mě.
,,A jak tohle chceš udělat?" Zeptají se obě na stejno. ,,Je to jednoduché" začnu jim to vše vysvětlovat až do detailu. Docela dost pečlivě poslouchaly. ,,A tím že někdo se pro náš plán obětuje tak ho odvedou a já se následně potom dostanu do té místnosti zadám do trezoru ten kód a vezmu všechny karty co tam jsou uložené. Následně společně odejdeme z téhle Pláže " ,,A seš si opravdu jistý že tohle 100% vyjde?" Kuina nadzvedne obočí. ,,Vyjde. Mé plány mi vždycky vyšli" ,,To beru" přistoupí ke mě Rin
,, Stejně..tahle Pláž je s lidmi bez mozků a až se tady něco stane nechci u toho být"
Jen jsem se na ní usmál ,, Čteš mi myšlenky" Kuina nás jen nechápavě sleduje. ,, Chováte se divně to se snad mezi vámi něco přihodilo?"
Oba se na ní podíváme a zasmějeme se.
,, Takže jo" protahnu se. ,,Tak pojďte děvčata je čas na oběd tak ať nechybíme"
Společně se vydáme na oběd.Ahojky rád je pro vás druhá kapitolka za dnešek. Doufám že se vám bude líbit stejně jako všechny ostatní ^^
ČTEŠ
Game of aces (Alice in Borderland CZ FF) (POZASTAVENO)
ActionTohle je předělání té původní knihy která se mi nepovedla, ale i tak podívejte se na seriál pokud nevíte o co v tomhle půjde ^^