Hanver je mali grad u kom su se svi gradjani poznavali. Nekako uvijek imas osjecaj da pola jutra provedes javljajuci se komsijama jer to je osnovna kultura koju su godinama odrzavale generacije i generacije koje su ovde zivjele. Kad uzmes u obzir kakvih sve ljudi postoji na svijetu, Hanver je bio nekako grad u kom su samo probrani ljudi zivjeli. Pravi prijatelji koji su postajali odrastanjem porodica... Neki su ostali na prijateljstvu, neki su se ozenilo "prijateljima" ali grad kao grad mogao se zvati velika porodica.
Laura bi cesto kada vozi svoj plavi bicikl sa korpicom na prednjoj strani sa smijeskom posmatrala redove kuca na izgled istih u sarenim bojama, komsije koji su svoju bastu sredjivali najbolje sto su mogli, djeca koja su kao ona nekada sa svojom grupicom izlazili na ulice i smisljali nove vragolije.
Njena grupica je cekala nadomak sume u maloj ljetnjoj kucici vec okupljena... Bila je jedino zensko u toj ludackoj ekipi jer je Tara zbog svojih roditelja morala da se odseli pre vise od par godina. Rasla je sa muskarcima koji su je gledali kao svoju sestru, uvijek je bila tu za sve ludorije koje momci smisle, pa cak je i fudbal naucila da igra ali...
Uvijek postoji ali... Neytan je bio neko kog je kao mala najvise voljela, kako su rasli Neytan je postao iritantan kreten jer nije obracao paznju na nju kao drugi momci. Uvijek bi nasao neku opasku i posvadjali bi se za tren oka. Niko u pocetku nije mogao da shvati kako smo se tako odaljili, nisam ni ja ali prihvatili smo da ja i on ne mozemo zajedno da funkcionisemo
Ostatak grupice Karl, Nik, Paul i Aleksandar su je od prvog trena gledali kao sestru i svakim danom sve vise i vise su je stitili od svih starijih grupica koje su postojale. Mozda su bili jedni od mladjih grupica ali su vazili za najslozniju, nerazdvojnu i uvijek zastitnicku ekipu posebno jedni prema drugima.
-" Kasnim?"
-" Kasnis, naravno da kasnis, uvijek kasnis"
Paul je bio onaj klasican organizator kako sranja tako i dobrih stvari tako da volio je detalje i tacnost posebno kad se okupljamo.
-" Spremala sam klopu majki za rucak"
Rekla je cim im pridje i krene pozdravljati. Poljubila ih je skoro sve, sve osim Neytana kom je samo pruzila ruku. Mrzovoljno joj je uzvratio pozdrav spajajuci svoje tamne oci sa njenim. Nikada pa ni sada nije izostala neka jeza njenim tijelom kad god bi je pogledao tako hladno kao da nekada nije spavala u njegovom narucju i grlila ga po ceo dan najvise od svih.
-" Izgleda da nije nista zapalila cim ne cujemo sirene... Ne shvatam zasto panicite"
Procjedio je kad zauzmem svoje mjesto.
-" Nemoj Neyt"
Aleksandar ga malko gurne jer zna da cemo se posvadjati ako krenemo sa opaskama.
-" Sjutra pocinje fakultet, zasto je ljeto ovako brzo proslo?"
Nik zakuka i gotovo uvijek ima istu repliku kada se okupljamo u ljetnoj kucici dan prije pocetka skole. No ovaj put to radi da se ne bi posvadjali.
-" Neytan ce se kajati do kraja zivota jer nije otisao sa nama na more pre fakulteta"
Karl mu se obrati jer nikome nije bilo jasno zasto nije hteo sa nama da ide. Neytan je neko ko je iz imucne porodice, njegova porodica se nevjerovatno voli i uvijek je imao sve sto drugi nijesu tako da novac nije bio problem i da jeste skupili bi ga.
-" Poveli ste Stivena to je nekog veselilo vise nego da ja idem"
-" nije tacno"
Odmah sam krenula u svoju odbranu jer Stiven mozda jeste moj decko ali ove momke nikada ne bih mijenjala i voljela bih da je on isao umijesto Stivena ali nije cim je cuo da mozda i Stiven plati ljetovanje gde i mi rekao je da nece ici.
-" A je li princezo, sta je tacno!?"
Ironicno podrugljivim glasom mi se obrati.
-" Guras tog gmizavca gde god stignes iako niko od nas ne dovodi nove clanove"
-" ne vredjaj ga Neytane"
-" Rekao sam ti da mi se ne obracas, ne shvatam zasto konstantno imas potrebu da mi odgovoris cak i kad se tebi ne obracam!"
-" Zato sto to radis indirektno, namjerno me provociras iako znas da mi niko nije vazniji i drazi od vas ovde"
-" ne zelim da ti budem drag ni vazan, zaobidji me u toj skupini!"
Ustao je sa klupe, ali ga Aleksandar vrati nazad i Paulo stane da ne bi mogao da ode.
-" dobro vas dvoje Neyt covece zasto si napet tako, ajde necemo svaki skup da provedemo u svadji"
-" Nik ne treba mi glas razuma, vi jako dobro znate da sam razuman. Nisam za svadju danas"
-" Kako za koga"
Promrmljala sam ali nije cuo... Nikako ne mogu da shvatim zasto me toliko ne voli
*****
Ovo je prica koju zelim odavno da napisem, uvijek me ova tema privlacila ali nisam nikada zapocela nista slicno.40 prica na profilu i prva u 2023 godini samim tim nek se moja zelja ostvari...
VOCÊ ESTÁ LENDO
LAURA
RomanceOva grupica prijatelja bila je nerazdvojna od malih nogu. Aleksandar, Paul, Nik i Karl su Lauru koju su gledali svoju sestru zvali "princezo" i voljeli je vise od svega S druge strane Neyran je bio deo grupe, sjajan prijatelj svima osim njoj. Nikad...