3. Welkom Sully's!

170 4 0
                                    

"Mijn naam is payìva, dit is mijn oudere zus Tsireya en mijn jongere broertje Aonung. Van harte welkom. Wij zullen jullie leren zoals wij. Ik breng jullie naar jullie hutje." En ik sein dat ze achter mij aan moeten lopen.

~

Ik loop over de rieten netten voor de Sully familie. Ik hoop dat ik hun een beetje thuis kan laten voelen.

We zijn aangekomen bij hun hutje.
"Meh, zo slecht is het niet...het is uhhh tis mooi toch?" zegt Jake.
Neytiri laat haar spullen vallen en kijkt rond. Zal ze het mooi vinden?
"Goed uhh, als jullie ons nog nodig hebben dan hoor ik het van jullie haha." zeg ik en we lopen met z'n 3en ongemakkelijk weg.

Pov: Jake
Ik loop het hutje binnen en het ziet er niet slecht uit. Ik kijk naar Neytiri die daar anders over denkt.
Payìva, Tsireya en Aonung lopen weer terug. En ik zet alle spullen neer.

Het is al avond en de kinderen hebben alles een beetje onderzocht.
"Oke allemaal, familie vergadering. Oke, ik weet dat het misschien wennen is, maar het komt goed, oke?
We doen alles wat de Metkayina Na'vi's zeggen. We moeten leren. Blijf altijd aardig en blijf uit de problemen." zeg ik terwijl ik Lo'ak en Neteyam doordringend aankijk.
"Ik wil naar huis" zegt Tuk.
"Tuk...dit is nu ons nieuwe huis"
Tuk kijkt er verdrietig en ik trek haar in een knuffel.
"Goed, morgen beginnen we met leren. Jullie moeder en ik leren van Ronal en Toniwari. Jullie, Tuk, Kiri, Neteyam en Lo'ak, leren van Tsireya, Aonung en Payìva. Doe jullie best en nogmaals, blijf uit de problemen!
Sully's blijven samen!"
En ik geef ze allemaal een verzachtende knuffel en we besluiten om te gaan slapen, want morgen, moeten we leren zoals zij.

Ja ja dit deel was inderdaad kort. Bij sommige delen valt er gewoon niet veel te vertellen. Sommige delen zijn kort en sommige zijn veel groter.
Tips? Altijd welkom!

Avatar The Way Of WaterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu