"Do you have the time
To listen to me whine
About nothing and everything
All at once
I am one of those
Melodramatic fools
Neurotic to the bone
No doubt about itSometimes I give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just para-?" Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και εκλισα το ξυπνιτηρι. Η ωρα ειναι 7:20. "Ωραια θα αργησω στη πρωτη μερα στο σχολειο" σκεφτομα. Το μονο που ηθελα ηταν να πεσω παλι για υπνο αλλα επρεπε να παω σχολειο. Φοραω γρηγορα τη στολη του σχολειου μου, εν τζιν και μαυρη μπλουζα. Η ωρα ειναι 7:20, εχω 10 λεπτα πριν χτηπισει κουδουνι. Αν αργουσα πρωτη μερα στο σχολειο ολοι η καθηγητες θα με επερναν με στραβω ματι και σιγουρα δεν θελω να με μισησουν απο την πρωτη κιολας μερα. Περνω τη τσαντα μου και πηγενω βιαστικα προς την πορτα. Ως συνηθος κανις δεν ειναι σπιτι. Βγενω αμεσος εξω απο το σπιτι τρεχω οσο πιο γρηγορα μπορω.
-------------------
Φτανω στο σχολειο μετα απο μερικα λεπτα εξωθενομενη. Βλεπω την ωρα στο κινητο μου 7:25. Πανω στη ωρα. Μπαινω στο σχολει και αμεσος αντικριζω γνωριμα πρωσοπα. Ψαχνω να βρω την Cassy ,την κολλητη μου, μου αλλα δεν τις βλεπω πουθενα. Ξαφνικα νιωθω δυο χερια να καληπτουν τα ματια μου. "Μαντεψε ποιος" ακουω μια γνωστη αντρικη φωνη να λεει." Michael!!" φωναζω καθος γυριζω για να των αντικρισω.Ο Michael ειναι κολλητος μου απο τοτε που θυμαμε τον εαυτο μου." Μου ελειψες" του ειπα καθος τον αγκαλιαζα "Εχθες ειμασταν στο σπιτι μου και πεζαμε Fifa" Δεν προλαβα να απαντησω γιατι με διεκοψε μια γυναικια φωνη " Ει μην την πεφτης στο αγορι μου" ειπε παιχνιδιαρικα "Cassyyy" ετρεξα και την αγκαλισα "Μου ελειψες!!Πως ηταν οι διακοπες σου στο Ντουπαι;" "Ηταν τελεια αλλα μου λυψατε πολυ" ειπε γεματη ενθουσιασμο "Εγω σου ελειψα καθολου;" τη ρωτησε ο Michael "Οχι καθολου" απαντισε παιχνιδιαρικα ,σαν μικρο παιδι "Σιγουρα;" ξαναρωτησε "Ναι" απατησε, γελοντας σαν πιτσιρικι "Θα το δουμε αυτο" ειπαι ο Micsel και τη φιλισε. Η Cassy αμεσος αρχισε να τον φιλαει και εκεινη. Ειληκρινα αυτοι οι δυο ειναι το πιο γλυκο ζευγαρι του κοσμου. Το φιλι αρχισε να γινετε πιο βαθη και αποφασισα να τους αφεισω μονους. Αρχισα να περπαταω τριγιρω για να βρω τους υπολοιπους φιλους μου οταν ξαφνικα ενιωσα καπιο να με σκουντα κανοντας με να πεσω στο πατωμα..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The new kid||Calum Hood Fanfiction(Greek)
Hayran KurguΗ Eva ειναι ενα 17χρονω κοριτσι που παει στην δευτερα λυκειου. Ξαφνικα μπαινει στην ζωη της ο Calum Hoo d,ενας καινουργιος μαθητης, και θα αλαξει τα παντα.