🕊28. Bölüm🕊

11.9K 763 186
                                    

Merhabalar 🍃

Nasılsınız?

Vote ve yorum yapmayı unutmayın:)

Keyifli okumalar🦋

Sınır: 650 vote 1900 yorum

🌿🌿🌿


Bu kadın benim öz abim gibi olan bir adamla ilişkim olduğunu idea ederek bana iftira mı atmıştı az önce?

Deli bir cesaretle benim şerefime, onuruma çamur mu atmaya çalışmıştı?

Hemde hiç çekinmeden Jiyan Miroğlu'nu diline mi dolamıştı korkusuzca?

Ben bunu öldürürdüm ama!

Doğduğu güne pişman eder aldığı nefesi boğazını dizer bir güzel cesaretini severdim(!)

Karşımda hala pişkin pişkin bana öfkeyle bakarak, kendisinden taviz vermemesiyle hızla kendisine doğru adımladım.

Benim elimden kim kurtaracaktı acaba bu yerden bitme çirkef kadını!

"Sen ne dedin? Ne dedin?" Dedim tüm Mardin'i başımızı toplayacak gür tonda.

"Duydun!"Dedi bana öfkeyle bakmaya devam ederek.

Hızla kendisine doğru atılarak siyah uzun saçlarını kavrayıp, daha o ne olduğunu anlamadan yüzüne beş parmağımın izi çıkacak şekilde sert bir tokat geçirdim.

Acıyla çığlık atarak ellerimin arasında kaçmaya çalıştı ama izin vermedim. Şuan öfkem sadece karşımda ki kadını değil tüm Mardin'i yakmaya yeterdi.

"Senin kafanı asfalta sürte sürte kıvılcım çıkarırım ruh hastası! Sen kimsin de bana iftira atıyorsun!" Dedim burnumdan seslice verdiğim nefeslerle.

"Yaaa!" Dedi ağlamaklı ses tonuyla çığlık atarak. "Bırak beni!"

O kaçmaya çalıştıkça ben daha çok saçlarını çekiyor ve yüzünün gözünün zarar görmesini gram umursamadan darbelerimi indiriyordum.

Beni kaşı demişti bende kaşıyordum!

Bu şans kimde vardı?

İsteği hemen yerine gelmişti!

"Seni aşufte!" Dedim tüm hıncımla kendisini yere fırlatarak. "Sen, abim gibi olan adamla nasıl ilişkim olduğunu idea edersin!"

Yere düşmesiyle dudaklarının arasında acı bir çığlık daha firar etti. Yüksek ihtimal diz kapakları ya çizilmiş ya da kanamıştı ama bu benim ne kadar umrumdaydı?

"F-Ferzan bıraktı beni! Sebep sensin işte!" Dedi bir yandan ağlayarak bir yandan bağırarak.

MÜBREM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin