Eda'dan
Saçlarımla oynanması ile ağır ağır açtım gözlerimi. Karşımda bana bakan Beha'yı görünce dudaklarımda istemsiz tebessüm oluştu. Benim gülümsediğimi gören Beha'da gülümsedi.
"Günaydın güzelim."dedi hâlâ saçlarımla oynamaya devam ederken.
"Günaydın hayatım."dedim uykulu sesimle ve Beha'ya arkamı döndüm.
"Ya olmaz ama böyle kalk hadi."dedi.
Elimi havaya kaldırıp konuştum.
"Tamam sen git ben geliyorum."dedim.
Önce adım sesleri duydum sonra kapının açılıp kapanma sesi ve sonra sessizlik.
Tam tekrardan uyuyacağım sırada üzerimden ince pike yavaşça çekildi ve yanıma bir beden yattı.
"Madem sen kalkmıyorsun o zaman bizde beraber yatarız."dedi Beha.
"Sen hani gitmiştin."dedim gözlerim kapalı bir şekilde.
"Gitmedim. Gitmiş gibi yaptım."dedi.
"Saat kaç?"
"Yediye geliyor."dedi.
Hızlıca gözlerimi açıp Beha'ya döndüm.
"Saat daha yediye anca geliyor ve sen beni uyandırıyorsun." Yüzümü kınarcasına bir hâle büründürüp konuştum. "Sevgiliye saygı kalmamış hiç."dedim. "Hem sen niye bu saatte ayaktasın?"
"Hem uyku tutmadı hem de biraz ağrım oldu."dedi.
"Şuan nasılsın?"
"Daha iyiyim."dedi ve yanağımı öptü "Şuan çok daha iyiyim."dedi gülümseyerek.
Kollarımı Beha'nın bedenine dolayıp kokusunu içime çektim. Onun da kolları belime dolandı.
"Sen uykuluyken daha da romantik oluyorsun."dedi Beha.
"Yoo ben her zaman romatiğim."dedim. Tamamiyle yalandı umarım çarpılmazdım.
Beha'nın güldüğünü hareket eden göğsünden anladım.
"Çarpılacaksın yalan söyleme."dedi.
"Hiçte bile ben gayet romantiğim." Dedim.
Salaksın Eda! Dönsene yolun burasından! Allah'ım lütfen çarpılmayayım.
"Sen görürsün bundan sonra sana isminle hitap edeceğim. Yok sana sevgi sözcükleri."dedim ve ayrıldım Beha'dan.
"Ya tamam gitme bir şey demeyeceğim."deyip tekrardan sarıldı bana Beha. Saçlarımı koklayıp öptü.
Ama sen böyle yaparsan ben sana kızgın kalamam ki.
"Beha sen gerçekten bu saatte niye uyandın?"dedim.
"Uyku tutmadı, ağrım oldu, bir de kabus gördüm."dedi.
Konuyu değiştirdim. Çünkü gözlerinden uykusuz olduğu belliydi. O yüzden üstelemedim.
"Sen de soluğu benim yanımda mı aldın?"dedim başımı göğsünden kaldırıp gözlerine bakarak.
"Aynen öyle ilacımı almaya geldim."dedi.
Ne dedi o? İlacımı almaya mı geldim? Güneşin altında kalmış dondurma gibi eridim şuan.
Beha'dan ayrılıp hızlıca iki yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.
"Seviyorum seni be romantik kekim."dedim yanaklarını öptükten sonra.
"Romantik kekim?"dedi Beha şaşkınca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRTINA (Tamamlandı)
Novela JuvenilKomiser Beha Özer ile Komiser Yardımcısı Eda Kaya'nın hikayesi. Başlama tarihi:14/09/2022 Bitiş tarihi: 21/03/2023 (Hikayede adı geçen kişiler, kurumlar, olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçekle hiçbir alakası yoktur.) (İlk kitabım o yüzden hatalar...