three

221 22 35
                                    

"Senin sevgilin bile dayanamayıp intihar etti,ben mi seni seveceğim?"bu lafı duyunca hem üzülmüş hemde kan beynime sıçramıştı. Annem Ryujin'in kırmızı çizgim olduğunu bile bile yapmıştı bunu. Kendimi sadece dışarı atmak gelmişti aklıma. Daha yeni yeni eskiye dönmeye başlarken annemin böyle yapması canımı çok yakıyordu.

Hava çok soğuktu. Başta bir parka gitmiştim ama parkta ayyaşlardan başka hiç kimse yoktu. Kendimi bir bara attım. Hem içiyordum hemde içten içe ağlıyordum. Yanıma biri geldi. Sesi çok tanıdık idi, yüzü de öyle. "İyi misin?"

Sanırım değildim. "Galiba" diyebilmiştim.

"Neyin var?" Herşeyi bağıra çağıra anlatmak istiyordum. Ama yapamazdım.

"Çok fazla, gece değil geceler gerekir anlatmaya"

"Şimdi anlatabildiğini anlat kalanını sonra anlatırsın" dedi kağıda numarasını yazarken.

"Babam şerefsizin teki, sevgilim vefat etti,her önüne gelen bana bağırıp çağırıyor ve dahası "

"Artık gitmem gerekiyor" dedim saate bakarken.

"Hey!" Arkama baktığımda "İsmin?" dedi.

"Yeji!" dedim.

"Joanne" dedi karşılık olarak. Bu kız bana fazlasıyla tanıdık geliyordu. Gülüşü,bakışı,ismi kısaca herşeyi.

Annemin o dediğinden sonra eve gitmeyecektim. Gidebileceğim tek bir yer vardı. Sevgilimin mezarı. Ona olanları anlatırdım. Ve onun yanında uyurdum. Evsiz gibi göründüğümün farkındayım. Aslında alakam bile yok. Sadece Ryu benim için çok farklı.

Sabaha kadar sanki beni duyuyormuş gibi Ryujin ile sohbet ettim. Artık bedenim yorgun düşmüştü. Kendi kendime uyuya kalmıştım. Rüya görmüştüm fakat güzel değildi. Neredeyse bir kabustu. Burada uyuyordum. Siyah takım elbiseli adamlar beni arabaya götürüyorlardı. Ve dedikleri son şey "O Ryujin"di...

Saatlerce düşünün diye yaptım ve yeni bir fice başlıyorum . Ama hangi grup olsun ona karar veremedim. Ya İtzy ya da Stray kids olucak. İtzy olursa shipler ryeji ve Yulia olur. Stray kids olursa shipler chanmin hyunlix minsung ve jeongbin olur.

 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin