Yaklaşık 5 dakika boyunca kapıyı açmaya çalışmıştı. Kapıyı açtığında ise gördüğü görüntüden hiç memnun olmamıştı. Sevgilisi kanlar içinde yerde yatıyordu.Sevgilisini gördüğü gibi gözleri dolmuştu. İlk defa bu kadar çaresiz hissediyordu Ryujin. Ve bu çaresizlik o kadar iğrençti ki.
Sevgilisinin yanına koşmuştu hemen. Yaşayıp yaşamadığını kontrol etmişti. Yaşamıyordu. Ryujin gerçekten hayatında hiç bu kadar işe yaramaz hissetmemişti kendini.
Hemen ambulans çağırmıştı. Ama ambulansların hiçbir şey yapamayacağının o da farkındaydı.
Bir süre beklediktrn sonra ambulans gelmişti ve Yeji'yi hayata döndürmeye çalışmışlardı. Bu şekilde olmayacağını anlamışlardı. Hastane kaldırmışlardı Yeji'yi.
Aradan birkaç saat geçtikten sonra doktorlar gelip Ryujin'e Yeji'nin bir daha asla hayata dönemeyeceğini söylemişlerdi.
Ryujin resmen tamamıyla yıkılmıştı. Ne yapacağını bilmiyordu, nasıl hayatına devam edeceğini, yaşayabilecek miydi onu bile bilmiyordu. Tek istediği şey bunların bir rüya olmasıydı. Ama değildi. Bunların hiçbiri bir rüya değildi.
Aradan birkaç gün geçmişti. Ama Ryujin değişmemişti. Hala kendini işe yaramaz, gereksiz ve yük olarak hissediyordu. Ayrıca sevdiği kadınla bambaşka yerlerde idi.
Bunları düşünürken aklına bir fikir gelmişti. Sevdiği kadının yanına gitmeliydi. Artık burada bir işe yaramayacaktı.
Aradan iki gün geçmişti. Binaya şiddetli bir koku hakimdi. Herkes bu kokunun kaynağını merak ediyordu. En sonunda polis çağırmışlardı.
Polis kaynağını geldiği evi kontrol ediyordu. Shin Ryujin'in evini. Banyoya girene kadar herşey normaldi. Banyoya girdiklerinde ise bir kadın cesediyle karşılaşmışlardı. Shin Ryujin'in cesediyle. Ve bir not vardı.
Asla yalnız bırakamam onu. Bütün sevenlerime sesleniyorum. Ruhsal olarak zaten 1 hafta önce ölmüştüm. Sadece bedenim yaşıyordu. Şimdi tamamen öldüm. Size bir ölüm gibi gelebilir ama bu benim yeniden doğuşum. Sadece iki isteğim var. Beni sevdiğim kadının yanına gömün ve lütfen ağlamayın.
Shin Ryujin
Ryujin sevdiği kızı yalnız bırakmamak için ölmüştü. Diğer bir anlatımla bu dünyada yalnız kalamazdı. Sadece iğrenç insanların yaşadığı bu iğrenç yerde. Gidiyordu, sevdiği kadının yanına. Onu sonsuza dek yalnız bırakmayacaktı. Sonsuza dek.
İşte bu yüzden insanlar aşkın varlığına inanmaya başladı ve gerçekten sevmeyi öğrendiler. Onlar sonsuza birlikte olacaklardı artık. Onları ölüm bile ayıramamıştı. Bu zamandan sonra da asla ayrılmayacaklardı. Asla...
Abi fici bitirdim kendimi çok garip hissediyorum neyse görüşürüz(umarım yani)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖
FanfictionTekrardan sevmeye başladığımda saçlarımı tekrar kırmızı yapacağım. -#1 yeji