twenty-three (f)

108 10 28
                                    

3. kisi agzından

    Ryujin, kan ter içinde uyanmıştı. Gerçekten korkunç bir rüya görmüştü. Sevgilisi ölüyordu, hayatını adadığı kadın ölüyordu. İstediği son şey bile değildi bu. Çünkü sevdiği kadın ölürse onun da yaşamasının bir anlamı kalmazdı. Rüyada da aynen böyle oluyordu. Sevdiği kadının yokluğuna dayanamıyor o da intihar ediyordu.

   Düşüncelerle boğuşurken Yeji içeri girmişti. Onun her zaman gülen gözleri yaşam enerjisi veriyordu sanki.

Yeji, sevgilisini kan ter içinde görmeyi beklemiyordu. "Sevgilim, iyi misin?"

Ryujin bir süre sessiz kaldıktan sonra cevapladı. "İyiyim, sadece ufak bir kabus gördüm o kadar."

"Bişey yok işte, senin dediğin gibi rüya sadece bir rüya. He bu arada ne görmüştün?"

"Boşver ya, hadi kahvaltımızı yapalım." Ryujin güler bir yüzle demişti bunu. Yeji pek sorun etmese de ne gördüğünü tekrardan soracaktı. Belki de öğrenene kadar.

~

"İnanamıyorum ya resmen yarın evleniyoruz."

"Bende güzelim, iyi ki takıntılı manyak gibi gezmişim peşinde."

"İyi ki, ama yine olsa yine aynı tepkiyi verirdim."

"Sen mi daha inatsın ben mi?"

"Ben."

"Emin misin? Test edelim istiyorsan." Ryujin'in göz kırparak söylediği şeyi Yeji şaka olarak algılamıştı.

"İşlerim var, olmaz."

"Neymiş o işlerin. Benden önemli."

"Evlenmem lazım. Zoraki."

"Sanki de silah tuttuk evlen benimle diye. Çıkardım yüzüğü taktım. Sen de hiç hayır demedın yani."

"Anın şokundaydım canım."

"Öyle miydin canım?" Ryujin Yeji'yi taklit ederek konuşmuştu.

"Dalga geçmesene ya. Nikah masasında bırakırım bak." Ryujin duyduğu şeyden sonra ağzına görünmez bir fermuar çekmişti. Yeji bunu görünce gururlu bir şekilde konuştu. "Heh böyle itaatkar olacaksın."

Ryujin duyduğu şeye sinirlenerek Yeji'yi kucağına almıştı.

"İndir beni."

"Duyamadım bişey mi dedin?"

"İNDİRSENE YA."

"Sinek mi vızıldıyor ne?"

"Ya üf tamam özür dilerim Ryujin, indirir misin beni?"

"Ryujin kim babanın oğlu mu?"

"Canım sevgilim, hayatımın anlam ve önemi Ryujin beni indirebilir misin?"

"Hmm bir düşüneyim. İndirebilir miyim acaba ya?"

"Bence indirebilirsin."

"Öyle olsun bakalım şimdilik." Ryujin, Yeji'yi sandalyesine geri koymuştu."

Saatler geçti ve ertesi gün geldi.

"Siz Shin Ryujin Hwang Yeji ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?" Ryujin'in cevabı salon boyunca yankılanmıştı. 'Evet' Herkesin alkışlaması gelmişti.

"Peki siz Hwang Yeji Shin Ryujin ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?" Yeji'nin sesi Ryujin'inkinden daha yüksek çıkmıştı. 'Evet' yine alkışlar yükselmişti.

Onların hikayesi böyle bitmişti. Mutlu son ile. İniş çıkışlar olmuştu elbet. Gerektiğinde birbirlerinden nefret bile etmişlerdi. Ama her zaman aşkları nefretlerini soldurmuştu.

Ve evren yaşadıkları onca şeyden sonra onlara asla bitmeyecek bir aşk vermişti. 1 de oğlan.

Aradan yıllar geçse de hâlâ birbirlerinin gözlerini büyülemeye devam edeceklerdi. Belki de en başında gözlerin değil kalbin büyülendiğindendir.

~
Daha uzun tutmayı düşünüyodum ama bu kadar çıkıyo yapıcak bişey yok ehuu

🎉 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin