"Sevgilin nerede Ryujin? A-a yanımdaymış hahaha."
"Ne saçmalıyorsun lan sen sikik."
"İlk önce bir tanışmak ister misin? Gerçi tanışıyoruz. Sen benim olanı almıştın ve bende onu geri alıyorum şuan. Ebediyen..."
"Sikik orospu çocuğu bırak lan sevgilimi."
"A-aa neden öyle konuşuyorsun ki Ryujin? Sonuçta sevgilin hala benim elimde ve istersem onun derisini yüzüp sana 'ufak' bir hediye verebilirim."
"Onun kılına bile dokunmaya çalışırsan bu dünyayı senin cehennemin yaparım! Ölmek için tanrıya dua edersin. Duydun mu beni sikik?"
"Bak tatlım, normal şartlarda eğer senin olan birşeyi başkasına verirsen sonrasında geri alırsın ve ona istediğini yapabilirsin değil mi? Bunu da böyle düşün. Yeji benim idi. Sen benden onu aldın ve tekrar ben aldım onu. Şimdi istediğimi yapabilirim."
"Bak orospu çocuğu, 1 Yeji bir eşya değil olmayacak da. 2 ben senden önce de vardım. Herkesten önce de vardım. Şimdi sikik, bana Yeji'nin nerede olduğunu söylüyorsun. Yoksa herhangi birşeyin sorumluluğu bende olmaz. Anlamadığın bişey yok varsayıyorum. 1 dakika içinde konumu atıyorsun." Diyip telefonu kapatmıştı Ryujin. Gerçekten dediği gibi yaklaşık 30 saniye sonra konum gelmişti.
Ryujin ne kadar Yeji'ye belli etmese de gerçekten korkutucu biriydi. Sadece Yeji'den gizlediği bir tarafıydı bu.
Ryujin Yeji'yi almaya gidiyordu. Gerçekten başına birşey gelmesinden çok korkuyordu. Olabildiğince hızlı gidiyordu sevgilisinin yanına.
Gönderilen konuma geldiğinde, gittiği yerin bir depo olduğunu farketmişti. Gerçekten korkunç bir yer gibi duruyordu.
Yaklaşık 5 dakika boyunca kapıyı açmaya çalışmıştı. Kapıyı açtığında ise gördüğü görüntüden hiç memnun olmayacaktı.
Çok it olduğum için tam burda kesicem hehehehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖
FanfictionTekrardan sevmeye başladığımda saçlarımı tekrar kırmızı yapacağım. -#1 yeji