sixteen

175 18 25
                                    

"Yeji!" Diye umutsuzca bağırmıştı Ryujin. Lavabonun kapısına geldiğinde kapıyı tıklaması ile "Git buradan!" sesini duyması bir olmuştu. Sakince "Bebeğim noldu?" sordu Ryujin. "Git buradan ben senin bebeğin falan değilim" Nefes alması zorlaşıyordu Yeji'nin. "Güzelim hadi çık ne olduysa anlat." "Git git git" hıçkırıkları içinde aynı cümleyi tekrarlıyordu Yeji. "İyi misin bebeğim? Aç kapıyı hadi, lütfen." Yeji son enerji tanesini kullanarak kapıyı açtı ve karşısındaki bedenin kollarına bıraktı kendini. "Onun gibi oldum. Aldattım, onun gibi oldum. Aldattım." "Şşt sakin ol bebeğim, yanındayım ben. Onun gibi olmadın o sizi terketti. Sen öyle bişey yapmadın. Sakin ol hadi." Birazda olsa sakinleşmiş olan uzun boylu kız "Beni gerçekten seviyor musun?" Dedi kısık sesle. "Sevmesem sence buraya geri döner miyim?" "Bilmiyorum, bilmiyorum. Seni seviyor muyum onu bile bilmiyorum."

Küçük olan diğerinin elini tuttu ve yatak odasına götürdü. "Hayır, sevişmek istemiyorum." "Sevişeceğimizi kim söyledi? Uyuyacağız sadece." Yatağa girdiler tam uyuyacakları sırada büyük olan konuştu. "Bak dürüst olacağım, seni seviyor muyum gram emin değilim. Ayrıca seviyor olsam bile-" "Güzelim sev diye zorlayan yok zaten, sen kendini hazır hissedene kadar seni beklerim ben ayrıca o adam ile nişanlanmayı senin istemediğini biliyorum." "Ne ama nasıl?" "Meslek sırrı güzelim ama istememe rağmen neden nişanlandınız?" "Annem" dedi kısık sesle. "Peki bebeğim, bir sorum daha var. O sana bişey yaptı mı?" "Şey-" "Söyle bebeğim, sana bişey yaptıysa bende ona yapacağım çünkü" "Hayır istemiyorum, bana kızarlar." Güzelim söz veriyorum ben yanındayken kimse sana dokunamayacak bile, Rye sözü" hafif kıkırdamıştı Yeji. "Dokunmaya çalıştı bana" Sinirlenmeye başlayan Ryujin hiçbir şey dememeye özen gösteriyordu. "Tamam güzelim, şimdi bunları unutup uyuyalım olur mu?" Hafifçe kafasını sallamıştı uzun olan.

-----------------------------------------------------------------
Ulan fikir bitti be ben daha kaos dolu şeyler hayal etmişti çok bıcır bıcır oldu bu banane ya ben küstüm gidiyorum sınır koyuyorum 10 oy 15 yorum olcak

 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin