eighteen

125 15 8
                                    

      Kapı resmen kırılacak gibi yumruklanıyordu. Saate baktığımda saat gecenin üçüydü. Bu saatte kim kapıma dayanır ki? Kapıyı açar açmaz o şerefsizin beni duvara itip boğmaya çalışmasıyla ne olduğunu bile anlamamıştım.

"Ben it gibi çalışıyorum sen ne yapıyorsun peki. Gördüğün ilk orospuyu evine alıp beni aldatiyorsun." Senin yapmadığın şey mi orospu çocuğu demek isterdim ama diyemezdim. Dersem çok daha feci bir hale gelirdim çünkü.

"Şşt bak buraya!" Bu Ryujin'di.

"Ne va- oo sen misin o sikik."

"Benim hakkımda ne dediğine dikkat et. Ayrıca tacizci ve aldatan bir orospu çocuğu olduğunu herkes biliyor." Resmen çocuğun gözlerinden ateş çıkıyordu. Ryujin'in yüzünde ise zafer gülümsemesi vardı. Bu zafer gülüşü çok uzun sürmemişti. Yüzümün resmen morarması nefes alamadığımı gösteriyordu. Ryujin tezgahın üstünde bulduğu bıçağı alıp çocuğun bacağına saplamıştı. Evet beni bırakmıştı ama çocuktan kanlar fışkırıyordu.

"Siktir git şimdi buradan."

"Tekrar geleceğim, o zamana kadar mutlu yaşayın bakalım." Gözüm bir yerdeki kanlara bir de Ryujin'e gidip geliyordu.

"Şimdi ne yapacağız?"

"Hiç bişey, en azından sen yapmayacaksın güzelim."

"Sen?"

"Ben hallederim." Diyip sarılmasıyla güvende olduğumu hissetmiştim.

------------------------------------------------------------------------
Bölüm kısaydı farkındayım umrumda mı hayır(slayy💅🏼💅🏼)
Bu sefer 10 oy diyorum çünkü keyfim ve kahyası öyle istedi yani sizene kopusler(havhav)

 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin